Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

matthy

Een Hele Goede Nacht

Recommended Posts

Hallo mijn alias is matthy en mijn echte naam is matthijs, ik woon in zuid-holland en ik ben 24 jaar.

 

Ik ben vanplan hier te leren mijn eerste kweekje te maken.

Ik ga beginnen met autoflowers en mocht het leuk zijn later wat ingewikkelders (ik hoor dat het verslavend is dus ik zet me schrap :likken: )

 

Mijn moeder heeft helaas veel last van zenuwpijn door een soort hernia, ipv aan de zware middelen zoals morfine wilen we het proberen met mediwiet fijner maken totdat ze hersteld is.

 

Ik heb al een paar kweekverslagen gelezen en ik ben dus tot de

conclusie gekomen dat ik op dit forum aan het juiste adres ben

om mijn kweekverslagen vast te leggen en veel te leren over

de kunst van het kweken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Om je alvast een tip te geven, autoflowers zijn in Nederland eigenlijk alleen leuk voor buiten (uit eigen ervaring). Zoek in plaats daarvan een soortje welke makkelijk voor beginners te kweken is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi August,

 

Bedankt voor de feedback, ik zal daar zeker research naar doen!

Je bedoelt zeker kwa opbrengst, ben er namelijk wel mee bekend dat autoflowers zeker binnen niet de beste opbrengst hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers binnen kunnen het voordeel hebben van minder temperatuurschommelingen. Zeker als je kweekt in een koude ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aquar Dan denk ik dat dat toch een goede beginner is, ik zet hem namelijk niet in een verwarmde kamer. Of heel licht verwarmd. Temperatuur wil ik rekening mee houden bij mijn tweede kweekje mocht de eerste kweek succesvol zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...