Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Registreren

Recommended Posts

Guest wiet61

Hallo ik krijg vragen over registreren , wat moeten ze invullen bij , wie is de admin ?

ik ben hier allang , zelfs ik weet het niet , wat een rare vraag is dat , hoe moet je dat weten !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van wie krijg je die vragen dan?

 

Ik zou als antwoord geven: ga ff lekker Googlen :spell:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie

 

Da schijnt te werken.

 

Maar idd vaag ja, was vroeger zeker nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me toch echt af in welke context die vragen dan komen want je bent allang lid.

 

Bestookt Sannie forummers dan?

 

Wbt admins, per rubriek staat er toch heel mooi aangegeven op WF wie de moderator(s) is van die rubriek als je kijkt bij forum overzicht..

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook Sannie ingevuld toen ik me aanmeldde... hij is uiteindelijk het grote opperhoofd hier en volgens mij is mijn antwoord geaccepteerd :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ben allang aangemeld , maar ook ik heb dat nooit in hoeven vullen , mede kwekers die me het vroegen omdat ze ook op het forum wilde , hoe moeten die dat nu weten dat het sannie is , kan net zo goed iemand anders zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mede kwekers die me het vroegen omdat ze ook op het forum wilde , hoe moeten die dat nu weten...

 

Was jij niet juist bezig mensen naar een ander forum (puntEU) te lokken?

Of zijn je vriendjes soms in de war met dit forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had whazzup als admin gezet. Kwam er op die manier doorheen. Tijdens het aanmelden kwam ik een pagina tegen genaamd 'het moderatie team' met een lijstje.. daar stonden meerdere admins op.. had er gewoon willekeurig eentje uitgekozen.. maar vond het zelf ook een vreemde en irrelevante vraag.. onderstaande tref je op die pagina aan:

 

 

 

 

 

Administrators

 

av-22777.jpg Jane Doe Alle forums

av-5852.jpg John Doe Alle forums

photo-thumb-33901.jpg s0ulshepard Alle forums


photo-thumb-5211.gif whazzup Alle forums

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal een manier zijn om spambots eruit te filteren.

Net zoals je op sommige sites een letter-cijfercode moet invullen of een simpel sommetje moet oplossen.

Als je bij WF een beetje oplet tijdens het registreren kom je het antwoord tegen, dus iedereen is in staat antwoord te geven, toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mede kwekers die me het vroegen omdat ze ook op het forum wilde , hoe moeten die dat nu weten...

 

Was jij niet juist bezig mensen naar een ander forum (puntEU) te lokken?

Of zijn je vriendjes soms in de war met dit forum?

 

Nee dat was ik niet nee , wel gevraagd of sommige daar ook willen gaan posten , doe ik zelf ook , daar en hier , waarom zou dat niet kunnen .

Het ligt er maar net aan hoe jij dit leest natuurlijk , je kan het lezen zoals je wil .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...