Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnesia013

Portable Solar Power:) Wie Heeft Zich Verdiept?

Recommended Posts

Hee kwekers en luitjes

 

Ik kwam zojuist een draagbare stroom voorziening tegen op zonne energie. Nou dacht ik meteen wat meerdere guerille kwekers dan denken...

 

Ik zou wel willen weten of er al zonne energie systeeme zijn die 24/7 contiue stroom kunnen voorzien voor 1000watt bijvoorbeeld!

Dit is wat ik tegen kwam:

 

https://www.allprepare.com/goal-zero-solar-kit-yeti-1250-200-w-zonnepaneel

 

Hoop dat er wat mensen zijn met verstand ervan en mij kunnen informeren!

 

 

Gr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogal duur om zomaar ergens onbeheerd achter te laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee kwekers en luitjes

 

Ik zou wel willen weten of er al zonne energie systeeme zijn die 24/7 contiue stroom kunnen voorzien voor 1000watt bijvoorbeeld!

Dit is wat ik tegen kwam:

 

Gr

 

Ja, het is mogelijk. Maar je moet dan wel heel veel panelen en accus hebben en die prijs van 2300 wordt dan een veelvoud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben te hoge piekstromen met onze hobby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was laatst in Zandvoort een kweek opgerold die volgens het nieuwsbericht door zonnepanelen van stroom werd voorzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten die elektriciteit opwekken

 

Plant-e brengt wereldwijd het eerste product op de markt dat elektriciteit maakt uit de groei van planten. De technologie maakt gebruik van natuurlijke processen die spelen in en om de plant. De plant produceert organisch materiaal met behulp van zonne-energie, via fotosynthese.

Via de webshop: www.plant-e.com kunt u deze unieke plant bestellen. U haalt hiermee niet alleen een prachtige en unieke gadget in huis waarin levende planten elektriciteit maken, maar u draagt hiermee ook bij aan de ontwikkeling van grootschalige elektriciteitsproductie uit levende planten. Denk aan elektriciteit opwekkende Guerrilla.

link

 

Een zelfvoorzienende Solar Strain lijkt me inderdaad wel wat.

 

Cabis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe die zelfvoorzienende planten lijken me wel leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een 1000 watt zal je om het jaar rond zelf voorzienend van stroom te te zijn met een panelen en accu systeem moeten denken aan +/- 20000WP aan zonnepanelen en 20x 12v x100A accu's (bij voorkeur AMG accu's) en een dikke converter DC--> AC

Al denk ik dat je beter 1000w aan led cobjes kan ophangen lijkt mij dat DC naar DC een stuk efficienter en goedkoper is.

 

al met al denk ik nooit rendabel te maken maar voor de echte prepper wie weet;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat zal er gaan gebeuren als een ripper dat tegenkomt denk je , dan is alles weg denk je niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies... alleen de accus leveren al een 200 euro op bij de recycling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

een groot bassin maken en vol laten regenen en via een aantal water-radden stroom opwekken maar het water valt in een ander bassin die je vervolgens weer snel overpompt naar het eerste bassin met een dompelpomp op accu die je van thuis mee neemt. Geen idee wat het aan stroom op zou moeten leveren maar stromende beekjes zijn er nauwelijks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...