Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dopestar1

Mckennaii Paddo's Groeien Als Kool

Recommended Posts

Beste vrienden van wf,

 

het vaderschap staat voor de deur :dribble: dus wil ik nog een laatste keer trippen!

 

Ik heb een kweeksetje gaan halen bij de Noorderburen en ze hadden enkel de McKennaii's op voorraad.

 

De growbox heb ik opgesteld in mijn waskot, ivm de hoge lv en de warme T; de kit staat op de vensterbank voor een ruit met mat glas.

 

Vorige week vrijdag zag ik de eerste koppies naar boven komen en enkele dagen later, vandaag dus, lijken de paddo's al klaar om te oosten.

Of zie ik 't mis?

Wat mij wel opvalt is dat de paddo's enorm bleek zijn en de bruine hoed niet hebben, die je normaal wel terugvindt bij de McKennai's.

 

Iemand ervaring met paddo's met bleke hoeden? Zou de matte ruit de oorzaak zijn? En werden bepaalde lichtstralen gefilterd?

 

 

Ik was van plan om pas begin 2016 te trippen met een vriend, en de paddo's op zijn gehele in te vriezen tot dan.

Vele zeggen: laten drogen en dan pas in vriezen, maar ik vind de smaak van een 'verse' paddo pakken beter!

Of breek ik de werkzame stof af op deze manier?

 

Foto's van zaterdag tem vandaag, ze schoten plots als kolen, maar oogstrijp lijkt me?

 

gallery_11824_18620_1234191.jpg

 

gallery_11824_18620_2373149.jpg

 

gallery_11824_18620_1138496.jpg

 

gallery_11824_18620_806600.jpg

 

gallery_11824_18620_1406089.jpg

 

 

Met vriendelijke groeten en een fijne dag!

matt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, deze zijn zeker oogstrijp.

 

het vaderschap staat voor de deur :dribble: dus wil ik nog een laatste keer trippen!

Ik snap dit verband niet helemaal. :huh:

Volgens mij is het als vader zijnde zelfs goed om eens in de zoveel tijd echt tijd voor jezelf te nemen. ;)

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeepze Beaker,

 

dank voor de reactie!

Dat zien we dan wel weer, zo heb ik 't alvast tegen m'n vriendin gezegd :whistle:.

 

Paddo's liggen intussen te drogen boven wat vochtvreters, dan de diepvries in. Bakkie staat te soaken voor de 2e flush.

 

ZIt op de twijfel om nu al eens eentje te proeven, maar vrees dat ik morgen mn bed om 5 niet uitgeraak. :head_hurts_kr:

 

Smoke ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je af en toe de gelegenheid ziet om jezelf te verwennen op leuke dingen die je voor het vaderschap al deed, MOET JE DAT DOEN!

je kind heeft recht op een vader die zich compleet voelt.

 

als jij je compleet voelt door een trip op zijn tijd, zorg dan voor betrouwbare back up mensen ( familie/ bevriend stel) voor wanneer jij er even op uittrekt met paddos in het bos)

dan kan je af en toe met gerust hart aan jezelf werken .

 

Jansen trekt er regelmatig op uit om zich even 16 te voelen. ( met wat maten en een rugzak vol halve liters skateboarden is ook een trip waar je van moet bijkomen de volgende dag)

ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn kind mij daar dankbaar voor is.

 

blijf compleet en groei tot de pappa die jij altijd al had willen hebben..

Edited by MeneerJansen
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, deze zijn zeker oogstrijp.

 

het vaderschap staat voor de deur :dribble: dus wil ik nog een laatste keer trippen!

Ik snap dit verband niet helemaal. :huh:

Volgens mij is het als vader zijnde zelfs goed om eens in de zoveel tijd echt tijd voor jezelf te nemen. ;)

 

Helemaal mee eens.

Paddo's geven je inzichten en dragen zeker bij om je een beter mens te maken.

Paddo's afzweren omdat je vader wordt, is in mijn ogen een stap terug doen en jezelf weerhouden van allerlei goeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...