Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stony-meloni

Bloemen En Planten Zaak Waar Je Tenten Filters Etc....

Recommended Posts

hi,

 

Was afgelopen week in een planten en bloemen zaak in het waasland Temse.

En hoorde de verkoopster daar zeggen dat ze aan zo goed als alle spullen kan geraken.

Van kleine tentjes tot grote tenten filters afzuiging etc.... Er was net iemand aan het bestellen :innocent:

Maar je moest wel enkele dagen geduld hebben omdat ze niks op voorraad hebben.

Enkel potgrond en een Voedingslijn A&B en een Bio lijn. (Ecoshine dacht ik).

 

 

Dacht bij me zelf zal het even op wf posten hebben jullie er misschien ook wat aan.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb me daar een nieuwe 400 watt ballast (lumatek) en een lamp+ hamerslagkap en dan nog een nieuwe filter aangeschaft.

Maandag besteld en deze morgend een belletje gehad dat alles kon afgehaald worden vandaag.

 

Alles netjes verpakt, discreet in blanco dozen zodat je het makkelijk kan in en uitladen als je vertrekt en thuis komt.

 

Heb me ineens daar dan nog een paar zakken batmix mee genomen deze ware ook verpakt in een nutrale zwarte zak met enkel onderaan guano-mix op.

 

Mocht er iets stuk gaan mocht ik het altijd terug brengen en word het vervangen.

Ze wisten me ook nog te vertellen dat er binnekort wel een kleine voorraad zal zijn.

 

Daar zien ze me zeker terug.

 

 

Moet ik de naam van deze winkel posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...