Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GT3

Wiet En Examens Combineren?

Recommended Posts

dag allemaal

 

ik heb binnenkort examens en vraag me dus af ofdat het afgeraden is om (in beperkte mate!) 's avonds, na het leren enzo, voor het examen (af en toe) wiet te roken? Ik rook vaak een beetje 's avonds (1 gewone joint tot zelfs licht) om dan goed en diep te kunnen slapen. Ik weet dat er geruchten zijn dat dit de slaap niet bevordert, in tegendeel maar ik voel me de ochtend erna steeds veel beter uitgeslapen als ik niet ga slapen direct na te hebben gesmoord maar ong. 1u erna.

Aangezien ik dit nu redelijk gewoon ben wordt het wel moeilijk om hier opeens zolang met te stoppen.

Hebben jullie hier (slechte) ervaringen mee? Beïnvloed matig gebruik na het leren de prestaties voor de volgende dag?

 

 

Zou graag met een zekere zekerheid aan deze examens willen beginnen :)

 

Alvast bedankt :D

 

GT3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik op school zat blowde ik niet, maar als ik nu examens heb voor avondopleidingen rook ik de avond ervoor altijd een jointje. Natuurlijk ben je iets minder scherp, maar als ik het niet doe, doe ik geen oog dicht van de zenuwen. Ik ben brakker als ik slecht heb geslapen dan dat ik lekker heb geslapen op een jointje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk hou daar totaal geen rekening mee en kan me juiat beter concetren.

 

Een lekker blowtje voor t tentame en gaan.

 

Maar met jouw gebruik zou ik t niet weten.. enkel dat je goed voelen het beste zal werken, en jij bent de enige die dat weet.

Trouwens zelf nooit een day after effect gemerkt ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me idd iets persoonlijks. Heb ooit m'n beste examen wiskunde afgelegd stoned zijnde, en had enkel die ochtend ervoor gestudeerd, ook stoned zijnde :P

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen goede vraag

iedereen is anders

ik kan mijn medicijn een ander niet aanraden , moet je toch echt wat meer achtergrond geven

 

ik heb mijn examens op een na nuchter gedaan

had mogelijk betere cijfers gehad als ik alles stoned had gedaan; beste cijfer had ik op mijn stonede examen

 

maar ieder is anders

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoeveelheid voel je zelf aan hoe jij je voelt. In mijn situatie als ik me duf voel en van alles dwaalt in mijn hoofd. Dan rook ik 1 pijpje pure Ak.

Ik wordt rustig en krijg overzicht en inzicht waarmee ik me kan vestigen op een probleem of situatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik deed op het voortgezet onderwijs alles onder het genot van een snaak.

Ook examens leren was de dag voor het examen vroeg op, grote pot thee zetten,

3 a 4 jointjes draaien en dan de hele ochtend en middag leren, dat lukt me nuchter niet.

Stoned deed ik het beter (met name betere concentratie) dan nuchter, hiermee haalde ik

de hoogste cijfers ooit in tegenstelling tot als ik nuchter was want dan kon ik me kop er niet bij houden.

 

 

Ik weet dat er geruchten zijn dat dit de slaap niet bevordert

 

Uit studies is gebleken dat met die blowen vaster slapen dan mensen die nuchter zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal ook wel van de wiet en persoon afhangen. Ik kan me herinneren van sommige wietsoorten (en hop tinctuur) heel erg rustig te worden, maar ook nooit meer in slaap te vallen. Sinds ik melatonine slik heb ik daar overigens geen last meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je deze vraag moet stellen zou k t je bijvoorbaad al afraden... in geval van twijfel gewoon niet doen als je zakt zal t altijd aan die joint liggen.. beter geef jejezelf gewoon de schuld als je jiet genoeg gestudeerd hebt..

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen.

Je verweeft het gebruik met van alles redenerend dat het met wat op beter gaat.

Studeren of examens maken is bewezen effectiever als nuchter bent, met een joint op gaat het alle kanten op in je kop qua inzichten wat zorgt voor verdieping (je focust erg op details) ipv gericht opnemen van kennis en die later kunnen herroepen en toepassen.

 

Zonde als je het jezelf aanleert, je mist een boel, want nuchter goed gedaan is de grootste high die er is.

 

Stoned mixen is echt uren space met de knoppen draaiend op het mengpaneel waar het nuchter al snel een technisch gedoe'tje wordt :dj: :fish:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe wat goed voelt voor jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens met een maat een practicum programmeren gedaan terwijl we stoned waren. Het ging naar ons gevoel echt "geweldig" toen we bezig waren. De volgende dag waren we weer nuchter en zagen we pas wat een schade we hadden aangericht. Gelukkig hadden we wel nog een backup ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...