Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
arandomuser

Een Dv-600 Davin Vervangen

Recommended Posts

Hallo,

 

Mijn davin tijdsschakelaar werkt niet meer zo goed; deze gaat soms niet meer aan, hapert. Ook al 5j in gebruik dus zal vervangen worden :) Ik vroeg me af of het mogelijk was om dit door een digitale versie te vervangen, iets zoals volgende foto..

 

1342363_LB_00_FB.EPS_1000.jpg

Hij zou dienen voor maximaal 400W (+10%) EVSA HPS lamp en 357W led verlichting. Als ik vergelijk, lijkt er mij geen probleem te zijn. Maar graag hoor ik jullie mening ! Deze leek me specifiek interessant aangezien hij een bepaalde zonopgangen ondergangsinstellingen heeft. Kan dit goed werken met mijn lampen of blijf ik beter bij een DAVIN ?

 

( The DV-600W is a timed relay box which you can use to switch up to 1 luminaire up to 600 watt on and off. Max. output: 4 Amperé.)

En de elektronische van de foto specs

 

Contactbelastbaarheid (bij 230 V) 2000W gloeilampen, TL-gecompenseerd 750 W, energiebesparende lampen / LED's 200 W, halogeenlampen 2000 W Schakelstroom 16 A Aanloopstroom (5 ms 120 A) max. 30 A

link:http://www.conrad.be...t=detview1&rb=1

 

greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tijdsklok is geen vervanging voor een schakelkast met relais. je zou de klok wel kunnen gebruiken om een relais te schakelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...