Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MrMonkE

Smoking High-Strength Cannabis May Damage Nerve Fibres In Brain

Recommended Posts

echt zo dom nieuws dit he

niet alleen neuro protective is bewezen

maar ook nieuwe aanmaak hersencellen is wss een feit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er van overtuigd dat er een aantal wietsoorten is waar je kop raar van gaat doen

Genetica ( uppy terpenen met een grapefruitgeur + overbemest in late bloei ga ik bijzonder slecht op) en de voeding ( minerale voeding , te weinig gespoeld) lijken een rol te spelen

Thc percentage lijkt totaal irrelevant.

 

Daarbij is er geen zuivere test te doen met mensen die vooraf een hersenscan doen en daarna 12 jaar gaan blowen , en geen andere middelen gebruiken.

 

Er is geen zuivere conclusie te trekken als er niet op een zuiver wetenschappelijke basis data zijn verzameld

hun dataset is net zo waardevol als koffiedik kijken.

 

Zoals een wijze chagarijnige chinees mogelijk ooit heeft gezegd: "Flikker maar mooi op met ongefundeerde conclusies ,waar een webpagina aan is gewijd, want propaganda is god-verbood-het-vloeken nog aan toe ook een vak."

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon geen skunk "achtige" wiet roken en dan is er niks aan t handje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort troep tolereer ik niet op mijn W.F.,dit is waar ik oorlog tegen voer,dit soort britse volksverlakkerij!

 

 

Skunk-wiet is echt een britse term,bedacht voor de war on drugs die hun daar voeren.

Het neemt echter niet weg dat ik na 2/3 e van mijn doorrookte leven heb geconstateerd,dat dit pure onzin is.

Anders zou ik physically impaired zijn,en geen comm. tussen beide helften meer hebben en dus daarmee geen text meer kunnen produceren.

THC stimuleert de aanmaak van nieuw hersenweefsel en reguleert de celdeling en is een non-toxische antagonist van kankercellen.

Ook kalmeert/reguleert het de calcium-impulsen tussen de axonen van neuronen,en kan daardoor dienen als anti-epileptica!

Je kan een stof die niet giftig is(THC) oneindig consumeren zonder lichamelijke schade,het percentage maakt daarin niet uit!

De suggestie van hersenschade is en blijft een fabeltje om kinderen bang te maken,en om af te leiden van wat ECHTE onderzoeken laten zien.

Hou je bevolking dom en voer ze dit soort propaganda,dan krijg je een misselijkmakend maatschappijtje zoals in Engeland.

 

Denk na voordat je dit soort anti- plant propaganda een slinger geeft,het komt uit een zeer verdorven hoek en liegt je keihard in het gezicht.

Ze denken door dit soort spul aan mensen te voeren hun empathisch vermogen te vervangen voor gehoorzaamheid zonder vragen.

Een blowert heeft nou eenmaal meer empathisch vermogen,en als we daar meer van hadden was de wereld een betere plek dan nu.

 

Alleen de term skunk-wiet is al het bewijs dat ze allemaal van toeten noch blazen weten,skunk is een bepaalde soort en niet alles dat sterker is dan 2% kan dus skunk genoemd worden.

Skunk is een genetica waar niks mis mee is,eveneens als de communicatie tussen mijn neuronen welke gewoon via mijn axonen gaat netzoals ieder ander mens.

Laten we het hebben over de cannabinoiden die van nature door je eigen lichaam gemaakt worden,daar valt niet over te twisten dat zijn feiten!

Oh nee! stel je voor dat 2/3 minder pillen verkocht worden door de apotheek omdat ze erachterkomen dat cannabinoiden gezond zijn!

Dan zijn die 16.000 medicijndoden per jaar er ook niet meer,en heeft de uitvaarder minder centen,de apotheker minder centen en de pharmaceutische industrie ook op een houtje bijten!

Ze moeten het zwart praten anders verdienen ze straks minder en kunnen ze mensen niet meer oppakken en leegtrekken voor het bezit van cannabis.

Jah je hebt cannabis verkocht dus veilen wij je auto huis&kids&vrouw ten behoeve v/d rechtsstaat,dan verdienen we lekker aan die empatische sukkels!

 

Deze text maakt me kwaad en negatief (collieweed negatief? oh no!) en kan het daglicht niet verdragen zoveel leugens zoveel haat......jegens het plantje....zeiken zonder feiten noemen ze dit! wat eigenlijk alleen kleuters zonder een nog onwikkelde frontale kwab doen als ze hun zin niet krijgen.

 

Keep di fire blazin,bun down babylon!!!!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lariekoek.

 

Heilige Santa Maria; respecteer haar en ze zal je verblijden met wederzeids genoegen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie willen ook alleen maar positief nieuws horen over jullie geliefde plant he

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt zo dom nieuws dit he

niet alleen neuro protective is bewezen

maar ook nieuwe aanmaak hersencellen is wss een feit.

 

Het één sluit het ander niet uit.

 

"Weed does not make you psychotic!

Unbalanced weed, high in THC and low in terpenes can.

That is because you get less oxygen in your brain.

 

It is not just the UK government saying this, so is the Dutch (sorry in Dutch).

Now weed with >15% THC is put on the list of hard drugs (weed with 25% THC and 7% terpenes is healthier than weed with 10% THC and 1% terpenes though).

The reason we found out before you did is because both in the UK and the Netherlands we mix weed with tobacco.

I've never seen somebody get a whitey or get sick at all from smoking pure."

 

Dat heb ik al 35 jaar geleden geleerd en niet van één of ander verdacht onderzoek.

 

 

Overigens zal met al die troep die ze tegenwoordig gebruiken zelfs puur roken tot problemen kunnen leiden, bv door de "neurotoxin imidacloprid".

Dangerous Pesticides Are Being Found In Colorado’s Weed Of hier.

Om over zwaar giftige Lewis Acids maar te zwijgen.

 

In plaats van onze kop in het zand te steken voor deze problemen, die geen van allen door de wiet zelf worden veroorzaakt, zouden we die als argumenten moeten gebruiken vóór legalisatie. Door dat corrupte zootje nu roken velen van ons gevaarlijk gif.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je ook bij de rechter aangeven.Geen van de coffeeshops hier checkt ze wiet op pesticides (mogen ze ook niet), dus tis maar de vraag wat je naar binnen inhaleert als consument zijnde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...