Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenmagic132

6X600 In Loods?

Recommended Posts

Hoi, ik zou graag een hobbykweekje willen beginnen in een loods... ik denk aan niet meer dan 6x600 watt en al het extra benodigde.. ik heb een loods tot mijn beschikking alleen hierbij gaat de electriciteit wel via een tussenmeter naar de verhuurder die het maandelijks wil... is dit slim om te doen en mocht er een oplossing zijn wat zou ik zowat in die loods kunnen doen om zo een stroomverbruik te verantwoorden... het gaat om 110 m2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht t stroomverhaal lukken..voor 1000 pitters gaan ivm hoogte :)

 

Ikzelf zou t niet snel doen...

Niet te inhalig worden dan maar wachten op een betere locatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom moeten wij jouw dekmantel verzinnen?

 

Wees zelf creatief.

 

Voor een kweker is discretie een belangrijk onderdeel van de sport, als anderen dit soort essentiële zaken voor jou moeten voorkauwen dan kun je beter een andere hobby zoeken.

 

No offense verder.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Hobbykweekje' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

simpel: 500 x 600 watt hangen met orchideeën eronder

dan vallen een paar 6 x 600 watters in een afgeschermd hokje echt niet op

 

veel succes

 

:likken:

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de verhuurder zo'n type is die elke maand met ze neus in de rekening afschriften duikt en precies wilt weten wat er in zijn loodsen gebeurt zou ik het niet doen. Dat zijn van die mannetjes die snachts wakker liggen met de gedachten: 'ohh als ze maar wel me loodsen netjes houden' En het liefst komen ze regelmatig nog even bij je kijken met een kut smoes.

 

Dus er komt ook een stukje mensenkennis bij kijken. En die beslissing moet je zelf nemen.

 

Succes :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist klaver90, zo werkt dat.

 

@greenmagic132; neem bovenstaande adviezen ter harte.

Wees creatief, niet te inhalig, geduldig en discreet.

Gebruik je mensenkennis, je gevoel en jouw (of onze) ervaringen.

Zelf heb ik ook eerder te maken gehad met wantrouwende verhuurders/eigenaren.

En geloof me; dan komt het echt nooit goed!

Ik kan het weten....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of hang idd die loods helemaal vol met lampen, wees eerlijk tegen je verhuurder en geef 'm een ton handje contantje :likken:

Edited by Rodja
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een kennis in de verhuurbranche, deze controleert minstens 1x per 2 weken al znn locaties op illegale activiteiten.

Zijn de sloten vervangen, is er gerommeld in de meterkast of zijn er andere aanwijzingen dat er bv gekweekt wordt ontruimt hij gelijk je loods, alles wat er in en omheen staat ben je kwijt incl je borg. (Alleen bij enstige overtredingen wordt de popo erbij gehaald, met een wietplantage ben je je spullen en je borg gewoon kwijt, verder doet hij er niks mee)

Dit wordt vantevoren bij het aangaan van het huurcontract wel netjes gemeld...

 

En nog gebeurt het redelijk vaak dat mensen het toch proberen... hoe dom kun je zijn?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, keihard... maar dit is voor de verhuurder de enigste manier om de kwekers en chop-shops buiten te houden.

Als je niet met die regelmatige inspectie accoord gaat heb je slechte bedoelingen en kom je er dus niet in.

 

Laatste x dat ik m sprak vertelde hij dat hij al genoeg kweekspullen uit zijn pandjes getrokken heeft om een paar flinke vrachtwagens te vullen.

(Al dat spul wordt gewoon weer verkocht aan de handel, opbrengst daarvan gebruikt hij om zijn opruimploeg en evt reparaties aan het pand van te betalen)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet om het klagen, gaat erom als je gepakt word d.m.v binnenkomen zonder toestemming.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeft geen schending te zijn als dit vermeld wordt in het contract :)

Anders is het dat zeker en vast!

 

en in dat geval.. ^+1

:P

 

OT: als je van exotische beesjes zoals slangen houdt kan je deze kweken in de loods, deze vragen ook wel wat verbruik xD

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desbetreffende verhuurder kan ik snappen.

Toch is een verhuurd pand binnentreden zonder toestemming verboden.

Dit geldt ook voor een eigenaar.

En dit geldt evengoed wanneer hier in een huurcontract zogenaamde afspraken over zijn gemaakt.

Dit soort opgenomen clausules in een huurcontract zijn namelijk niet rechtsgeldig of bindend.

Dit betekent iets anders dan dat dergelijke afspraken geen gevolgen kunnen hebben voor je kweek (!).

Maar voordat we offtopic raken;

waar het om ging is dat greenmagic ons vroeg; "is dit slim om te doen?"

Duidelijk niet dus....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betrouwbare locatie is gewoon prioriteit #1, als dat al half niet goed zit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kwekers hun spullen afpakken inclusief borg en dan zeggen dat ze kunnen oprotten.

Kan je weleens duur komen te staan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, als je de man in kwestie een beetje kent weet je gewoon dat je met hem geen grappen moet uithalen... niet verstandig, winnen doe je zoinzo nooit namelijk.

 

Hij waarschuwt zeer nadrukkelijk dat hij geen geklooi met drugs of gestolen spullen in zijn pandjes wilt hebben, doe je dat toch....

Voor een plantage belt hij de popo liever niet meer, omdat hij dan met alle ellende+kosten zoals in beslag genomen electriciteitsmeters enz. blijft zitten.

Ik heb een aantal kennissen/collega ondernemers die een bedrijfspandje of garagebox bij hem huren, en die zijn allemaal uiterst tevreden.

Tis verder een hele aardige vent, is ook niet te beroerd om zijn huurders aan werk, informatie of connecties te helpen als hij dat kan.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit aan beginnen die tussen meter zegt al genoeg lijkt mij :whistle: gewoon lekker klein houden thuis met een tentje werkt nog altijd het beste :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier aan begint word je waarschijnlijk al gepakt voor je een keer hebt kunnen oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...