Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

northenx

3X #skunk Autoflower En 2X Northern Lights Autoflower In Secret Jardin

Recommended Posts

Hallo mede-growers :)

 

Dit is mn eerste kweek ooit en hoop zo wat meer ervaring op te doen :)

daarom zijn alle tips op of aan merkingen van harte welkom!:)

Vandaag precies 3 weken geleden zijn mn dames boven de grond gekomen.

Mijn setup is als volgt:

 

Secret jardin dr 1.20 x 2.00

600 watt Osram hps

350m3 buisventillator

350m3 koolstoffilter

clipfan

Luchtbevochtiger

fancontrol met thermostaat

uitblaas naar buiten

passieve inlaat lucht vanaf buiten

ph ec meter

alle canna voeding met schema

ph- groei

ph- bloei

Aarde is supreme light mix met perliet alle 5 in 11 liter potten.

 

Graag zou ik ook wat foto's plaatsen zodat jullie ze kunnen beoordelen en eventueel wat op en aamerkingen hebben of/en tips maar ben er niet helemaal uitgekomen hoe dit moet?

verder gaan alle 5 de autoflowers wel lekker naar mijn idee, behalve een northern light. Ik denk dat dit komt omdat ze toch wel 2 dagen stil hebben gestaan nadat ik ze overgepot heb. (grootse fout ooit las ik later had mn autoflowers gelijk in de 11l potten moeten doen.)

 

verder ben ik vandaag begonnen met rustig aan groeivoeding te geven (25procent opgegeven hoeveelheid fabrikant)

 

temperatuur lamp aan rond 29 graden

temperatuur lamp uit ong 22 graden

luchtvochtigheid gemiddeld 50 procent.

 

Als jullie nog vragen hebben of op of aanmerkingen hoor ik het graag!

Alvast hartstikke bedankt!

 

Vriendelijke groeten Rick :)

Edited by northenx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit maar waarom de buisventilator ipv bijv een softbox ?

Ik volg je verslag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom voelen veel beginners zich aangetrokken tot autoflowers? Dit zijn prima plantjes om buiten af te bloeien voordat het toprotseizoen aanbreekt, maar ze hebben niets te zoeken in de binnenteelt. Het kost je alleen maar opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mark pol heb t als complete set gekocht en de buisventillator zat hier ook bij, werkt overigens prima :)

 

@Rodja heb eigenlijk voor de autoflowers gekozen omdat deze me wat makkelijker leken voor de eerste keer. Ik wil graag deze ronde afmaken en dan idd over gaan op een normaal soortje :) volgende ronde zal master kush feminised zijn. :)

 

en zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn mij uit te leggen hoe ik foto's plaats ben erg nieuwsgierig naar jullie mening :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/topic/68327-plaatsen-van-fotos-binnen-jouw-topic/page__hl__%2Bfoto+%2Bplaatsen__fromsearch__1

 

Here you go!

Succes ermee! (Met de foto's ook maar vooral met de plantjes ;) )

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er misschien ook een mogelijkheid om via mijn telefoon foto's te posten? ben namelijk niet in het bezit van een pc en doe alles op mn Samsung.. Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan idd ook via telefoon. werkt hetzelfde als via de pc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee mooi dat het dus wel kan, dames staan goed in de bloei en plaats graag wat fotos zodat jullie ze kunnen beoordelen. Alleen het verhaal hoe verteld word hoe je een foto plaats snap ik niet haha, weet niet of dit aan mij of hem ligt aangezien die zelf al aangeeft het verhaal dronken op te schrijven en zelf niet eend weet of het duidelijk is :P

 

hoop dat iemand mij toch nog kan vertellen hoe foto's te plaatsen via je Samsung smartphone?

 

Gr :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...