Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
YoungThug

Guerilla 2016 Hoe En Wat

Recommended Posts

High,

 

ik ben bezig met de voorbereidingen voor een guerilla kweek in 2016 en wil graag mijn plan met jullie delen, ik kan namelijk wel wat tips gebruiken.

Het gaat om de volgende soortjes:

 

gefeminiseerd:

ak47 auto x 10

whitewiddow xxl auto x 10

bug Bud xxl auto x 20

 

regulier:

heribei x 25

herijuana x henkes lolland x 25

 

De vrouwelijke autoflowers gaan in potten met universele potgrond (ak47 in 10l, xxl soorten in 20l), omdat de grond op deze spots het niet toelaat om in de volle grond te kweken. De reguliere soorten gaan wel de volle grond in. Ik heb al verschillende spots en wil de autoflowers in groepjes van 5 zetten. De reguliere zaadjes wil ik gebruiken voor een "sea of green".

Wat kan ik het beste doen om deze te laten ontkiemen en groeien in de natuur zonder dat er thuis iets wordt gedaan aan het groeien van de planten.

 

Ik zat te denken om de autoflowers te ontkiemen thuis in watjes en deze op de guerilla spot gelijk in de uiteindelijke pot te doen rond half mei.

Maar over de reguliere zaden zat ik nog na te denken. Ontkiemen en daarna in de volle grond stoppen heb ik nog nooit iemand op het forum zien doen, bijna iedereen groeit hun plantjes voor. Ik had het idee om een transparante opbergdoos aan te schaffen, potjes met zaai-en-stekgrond erin en vervolgens daar op de guerilla spot de plantjes wat groter laten worden voordat ze de volle grond in gaan. Deze zaadjes wilde ik ook rond half mei ontkiemen, maar weet niet of de temperaturen dat toelaten.

 

Alvast bedankt!!

Gr. Young

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. hoe kan ik de volle grond opwaarderen, zonder al te veel met zakken potgrond heen en weer te sjouwen? Dit doe ik namelijk al genoeg voor de autoflowers. Thanks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou de grond kunnen opwaarderen met koemest korrels of andere soorten bemesting die langzaam afbouwen scheelt een boel gesleept. Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

je hebt waarschijnlijk niet verder gekeken als je neus lang is , bovenaan de pagina , grondverbeteren outdoor , van dame blanche,

als je daar niks van leert komt het nooit meer , succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dame blanch z'n manier is een winnaar!

Echter vergt Dame Blanch zn manier wel lightmix.

 

Maar Wiet61, Youngthug vraagt naar een mogelijkheid van het opwaarderen van de grond zonder teveel met deze zakken te slepen.

 

Youngthug; denk aan cocusblokken bij de action verkrijgbaar, wegen geen drol, eenmaal nat 10L volgens mij.

Ik kan Dame blanch z'n manier wel 100% aanbevelen, betekend dus 1/3 cocos, 1/3 grond op locatie, 1/3 lightmix met periet, handje kippenmest "farmershouse".

 

Maar alleen cocosblokken gaat niet werken verwacht ik, is ook afhankelijk van de grond op je spot.

Reken maar datje dus bijna niet ontkomt aan slepen.

 

Zou je best opgewaardeerde grond gebruiken voor de Heribei's.

 

Lees je even goed in, in het topic van Dame blanch.

 

mvg,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt nog tijd genoeg om de G-verslagen van de afgelopen ,pak em beet 3 jaar, door te spitten.

ik weet het , het kost tijd om ergens goed in te worden.

maar als je je niet verdiept in het guerrilla spelletje, dan is je kweek zo goed als verdoemd..

 

lezen, lezen en lezen!

we blijven het niet voor iedereen voorkauwen..

 

Ontkiemen en daarna in de volle grond stoppen heb ik nog nooit iemand op het forum zien doen

 

gallery_28379_18232_6738090.jpg

 

gallery_28379_18232_769090.jpg

 

hoezo niemand ontkiemt op de spot?

als je grote AF wilt is er geen andere mogelijkheid hoor.

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...