Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AntonAusTirol

Skunk / Relax In Sittard

Recommended Posts

Skunk was de shop waar ik vroeger na schooltijd kwam. We bestelden er een joint van 5 gulden (ja het staat er echt) en stonden de rest van de middag achter de voetbaltafel. Good times.

 

Gisteren was ik nog eens in de buurt. Boh wat is dat triest geworden! Beide tenten zijn nu van dezelfde eigenaar, bij binnenkomst krijg je een pieper en wordt je of de ene of de andere ingestuurd (er is verder geen verschil. Alleen een manier om de concurrentie buiten te houden. Maximaal 2 shops in Sittard...)

 

Vervolgens sta ik daar tussen de Belgen en Duitsers ruim een half uur te wachten voor mijn pieper gaat (ik overdrijf echt niet). Is de buitenwiet op. Daarvoor was ik dus in de rij blijven staan, want kwa wiet stelt de keuze niet veel voor (veel van hetzelfde, zilver pearl, white widow, white shit je kent het wel. En allemaal meer dan 10 euro p gram he, 11.10. Er was niet eens amnesia!). Dan maar de space gepakt die ik normaal niet zo snel tegenkom.

 

Wat een afknapper is Skunk geworden. Een geldmachine voor de eigenaar, die zoveel mogelijk wil verkopen. Binnen is niets maar dan ook niets te doen / zien, dus de bedoeling is wel duidelijk. Kopen en oprotten. En dan het afwegen wat op de cent nauwkeurig gaat, waardoor het extra lang duurt. Het enige positieve wat ik kon ontdekken in Skunk / Relax was een redelijk grote keuze aan hasj. Maar dat rook ik vrijwel nooit. Boh triest wat er van het nobele koffieshop beginsel is geworden. Mij gaan ze daar niet meer zien.

 

Mensen, als je toch in de buurt bent, rij dan even door naar Geleen waar Club88 en (in mindere mate) Genesis wel nog het ouderwetse shop-gevoel kennen. Goede wiet voor een goede prijs (en in het geval van Genesis een echte voetbaltafel en goeie hasj). En als je er tien minuten moet wachten is het lang.

 

Overigens heeft dezelfde eigenaar ook 2 shops in Roermond, ben er lang niet geweest maar waarschijnlijk functioneren deze hetzelfde. Onze overheid heeft een monopoly gecreëerd voor deze gast om aan half NRW en Belgisch Limburg te kunnen verkopen. Exact zoals het nooit bedoeld was.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je beter zelf je wietje kweken. Op die manier gaat je geld ook niet meer naar die geldwolf en kan je zelf kiezen wat je gaat blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gen en de club zijn het ook niet, ook vaak slechte kwaliteit ....beter door rijden naar de miss daar hebben ze pas kwaliteit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de Genesis is het ook niet meer. Is zelfs gesloten op zondag WTF!? Laatste x dat ik er was hadden ze welgeteld 1 soort wiet, voor 13€. Maar je kunt er wel relax zitten en tafelvoetballen.

 

Voor de wiet ga ik meestal naar Club88. Geen groot assortiment, maar behoorlijk goede wiet en redelijke prijzen (al zag ik dat de Brabants Wit ook al op 11€ stond. dat is toch snel gegaan van de 7€ 2 jaar geleden). Die mensen zijn wel relax en als je regelmatig komt krijg je ook wat extra. Hier wordt niet op de minigram nauwkeurig gewogen ieg. Kwa hasj stelt het dan weer niet zoveel voor.

 

Het liefst kweekte ik zelf, maar dat brengt ook weer andere problemen met zich mee. Ben ermee bezig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toevallig langs eindhoven komt ga dan naar Hightimes 5 gr voor 35/49 van nlx tot special haze /candy kush /amnesia.Roermond/sittard is voor toeristen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toevallig langs eindhoven komt ga dan naar Hightimes 5 gr voor 35/49 van nlx tot special haze /candy kush /amnesia.Roermond/sittard is voor toeristen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tenzij je er woont natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...