Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo iedereen.

 

Sinda begin dit jaar heb ik het genot ondervonden van trip middelen. Ben begonnen met truffels en heb sindsdien al wat tripjes achter de rug gehad. 2cb is ook iets wat erg leuk is :).

 

Nu vind ik truffels best duur en aangezien je kant en klare kweeksetjes coor paddos kan kopen ben ik dat gaan doen. Wat gaat dat onwijs makkelijk zeg! Je zet het bakje weg 2 weken en je kan oogsten. Uit hetzelfde bakje heb ik 3x kunnen oogsten met in totaal 15 porties. Dit bakje heb ik gekregen van een vriend, maar meer zullen er zeker volgen :). Het zijn cubensis b+

 

Nu ondervind ik echter een nadeel en dat is die ongelofelijke misselijkheid. Alcohol in combinatie met 2cb geeft mij maagkrampen. Truffels/paddos wordt ik ook misselijk van. Ik ben dus opzoek gegaan naar een manier om de misselijkheid tegen te gaan. Ik kwam uit op het vloeibaar maken van de paddos zodat je de werkzame stof psicolybine eruit haalt en concentreert. Het schijnt dat je hierdoor een betere trip krijgt zonder de misselijkheid etc.

 

Ik heb daarvoor deze tek gebruikt:

Https://youtu.be/H00mmYD8ZtQ

 

Aangezien je geen ethanol kan kopen dat 95% of hoger is, heb ik dat via via toch kunnen krijgen. Samen met een vriend hebben we het geprobeerd. De overgebleven vloeistof staat nu in een kommetje waar het op kamertemperatuur aan het verdampen is tot de gewenste hoeveelheid.

 

Ik hb er helaas geen foto's van, maar als het spulletje goed werkt dan gaat het zeker vaker gemaakt worden :)

 

Heeft iemand anders hier ervaring met vloeibare psilocybine? Altijd leuk om ervaringen te horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar de uitwerking er van.

Volgende keer even een fotoverslag er van maken aub. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde op youtube dat de prodrug van psilocin gewoon te koop is als research chem.

Kost wel zo'n 100 euro per gr. Maar dat zal je niet allemaal nodig hebben voor 1 trip. *wink*

 

Iemand die ik ken heeft er goed mee getript, geen last van misselijkheid gehad.

De trip duurde alleen wat korter dan normaal.

Edited by Spacy Cortex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was hier ook ooit eens een goeie uitleg van DMT extractie.

 

Wat zou ik die graag weer eens zien, inclusief fotos e.d ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertel maar als je de vloeibare psilocybine hebt gehad,hoe de uitwerking was.

Ik ben namelijk wel nieuwsgierig of je last van misselijkheid krijgt of niet.

 

En foto's van je ingedampte goedje,yes please....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het hele principe van paddo's is dat de werkzame stof vooral via je mondslijmvliezen binnenkomt, daarom is het ook zaak om er zo lang mogelijk op te kauwen en zou je ze evt daarna niet eens perse door hoeven te slikken.

 

Hoe denk je dit te gaan bereiken met dat aftreksel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zit het met de stoffen die alleen vrijkomen door kauwen?

Is het complete spectrum aan stoffen wel alcohol opneembaar?

Het zou zonde zijn als de trip visueel minder is zoals bij truffels.

 

Ouderwets is toch beter denk ik,lekker met honing...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...