Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wasta

Cannabis Handel In Usa.

Recommended Posts

Ik zie dat er in de USA staten zijn waar wiet legaal is, zoals in Uruguay.

 

Zijn er online verkooppunten?

 

Zo ja welke sites?

 

Wie heeft er ervaring met wiet bestellingen van uit het buitenland?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uruguay is een land in Zuid-Amerika :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt het de douane/justitie ook gelijk erg makkelijk, ze hebben en je bankrekeningnummer, en je adres...

Import van verdovende middelen via de post is ook nogal strafbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cocathee is ook illegaal, maar kan je ook gewoon zonder problemen via eBay bestellen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm, ja idd.. Uruguay ligt niet in de USA, er zijn er ook nog niet zoveel staten die het gelegaliseerd hebben voor medicinaal en recreatief gebruik, denk Oregon (waar ze wel fantastisch zouden moeten groeien, de Hop wordt er ook gigantisch) Colorado en Alaska.. en?? wss nog enkele, er zijn nog een paar waar ze er mee bezig zijn.

 

Ik zou voor de leut ook wel een potje van die Moonrock willen bestellen om eens te proeven.. :P

 

maja, lijkt me idd geen best plan.. laat staan dat ze al willen versturen langs hun kant, zullen waarschijnlijk geen export buiten de staat toelaten lijkt me nogal logisch.

 

En ja waarom zo ver? In Nederland zijn er toch nog genoeg plaatsen waar het te koop is?

En ja België is ook niet arm aan wiet dealers.. maar ja de reden dat ik ook zelf ben beginnen kweken is omdat het spul zo variabel is.. snel voor de verkoop weinig liefde voor het eind product.. en natuurlijk nog belachelijke sjoemelaars, kheb zelf wel een paar goeie bronnen, maja dan is de prijs er ook die een beetje tegenvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me eigelijk af of je deze vraag zo wel mag stellen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cocathee is ook illegaal, maar kan je ook gewoon zonder problemen via eBay bestellen.

Heb je het geprobeerd te bestellen? En zo ja. hoe was het effect van de thee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had vroegah een leverancier van cocathee & als je er een scheutje citroensap erbij doet heb je energie voor de hele dag.Dronk het gewoon op mijn werk.

 

Terug te komen op deze topic.Voor de federale overheid is marijuana nog steeds verboden, dus vanuit 1 van de legale staten een verzending verwachten is out of the question.Ze verdienen goud in de staten zelf.

 

Zou proberen contact te zoeken met Spanje, is dichter bij huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me eigelijk af of je deze vraag zo wel mag stellen??

 

alles mag. het forum is aan haar lot overgelaten. had je dat nog niet door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cocathee is ook illegaal, maar kan je ook gewoon zonder problemen via eBay bestellen.

Heb je het geprobeerd te bestellen? En zo ja. hoe was het effect van de thee?

Besteld en het kwam gewoon aan. (wel een aantal jaar geleden) Het effect was een beetje als met koffie, met dat verschil dat je van te veel koffie een soort opgejaagd gevoel krijgt en van coca niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...