Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fromu

Politie Druk Bezig Met Het "echte Werk"

Recommended Posts

 

Daar gaan mijn plantjes..... :thumbsdown: :verryangry: :verryangry: :verryangry:

Edited by Fromu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde die wout ook woningbouw zeggen? Kijk maar uit dat je d'r niet word uit geknikkerd om een paar plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol misschien een minder opzichtige plek uitzoeken volgende keer?

 

Daar komt bijna niemand en de buren die het paadje gebruiken ken ik allemaal.

 

Ik hoorde die wout ook woningbouw zeggen? Kijk maar uit dat je d'r niet word uit geknikkerd om een paar plantjes

 

Zal niet snel gebeuren. Meestal krijg je eerst een waarschuwing ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, echt zonde man! Het zijn wel joekels van bomen haha, maja..

Vraag me dan wel af hoe de woningbouw tot de ontdekking is gekomen. En hoe zullen ze nu reageren? Zoals ik het zag had je daar wel een paar kilo staan :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met pijn in het hart heb ik het filmpje bekeken

en dan nog die glimlach op hun mond.. wat een stelletje zeg.

 

leef met je mee man,

gelukkig had je er niet te veel staan!

vervolging zal wel loslopen denk ik

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kansloos beleid toch ook, zon heisa om een paar plantjes waar je niemand kwaad mee doet.

Sonde van de tijd dat het de politie kost, sonde van alle belastingcenten die dit moeten bekostigen.

En dan te denken dat je alcohol wat veel schadelijker is gewoon overal kan kopen, hoe krom is dat.

Sonde van je planten man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds wanneer is de politie de hovenier van de woningbouwvereniging? Als die er moeite mee hebben, was 1 telefoontje toch genoeg geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier zwaar problemen mee,er werd geen ECHTE overtreding begaan toch?

En hoe kan de woningbouw dit niet goed vinden,ze staan toch niet IN huis?

Wat een mooie struiken,en wat een stelletje NAZI 'S!,echt kut voor je Fromu!(koophuis regelen dan ben je van woningbouw af...)

 

Dit is toch niet alleen zonde van jouw planten,maar ook van onze belastingcenten.stelletje NSB-érs

Die alde grieze wous zal wel vanwege zijn conditie dit werk moeten doen,als ie achter mij aan mot rennen wurd ja niks met sien dikke pokkol! die hald mi naait bie....

Die lui moeten achter een bureau! ga moordenaars vangen,overvallers oppakken,verkrachters grijpen ofzow. (zal wel te incompotent zijn voor echt rechercheurwerk)

Ik hoop dat hij eens overvallen word in een donkere steeg,op z'n minst................

En zij moet flink in haar kont verkracht worden door de verkrachter waar ze EIGENLIJK achteraan hadden moeten zitten......(zoiets zeg ik normaal echt nooit!)

I.p.v. jouw tuin omkappen.....

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad iedereen aan om eens de documentaire 'Culture High' te bekijken. Het doet me hier toch een beetje aan denken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

met in t achterhoofd dat men t wel mag verkopen in de shop, maar dat niemand het mag growen is dit nu natuurlijk wel heel zuur.

 

plant in de achtertuin, eigen gebruik. bijl erin

shopwiet van grotere indoor kwekers, geen probleem verkoop maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

WAt een klote wouten zeg , zo zie je maar weer , daar hebben ze wel tijd voor , moet je ze eens bellen na een ongeluk , dat komen ze niet eens meer .Landsverraders zijn het .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ja maakt niet uit ,volgende keer beter en GEEN monster size amnesia meer :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kans is groot dat ze het knippen en verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kut dus.

 

Toen ik nog een sociale huurwoning in Brabant had, kwamen ze ieder jaar rond oktober op de fiets door de brandgang achter de tuinen. En ieder jaar hadden ze er wel een paar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat kinderachtig zeg, komen ze straks ook mijn appelboom weghalen omdat ie boven het hek uitsteekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...