Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

machskn

E-Njoint Vaporizer 3 In 1

Recommended Posts

hoi machskn

 

ik heb er zelf 1, en vind het een geweldig apparaat.

het geeft je een hele pure high, die ik voordat ik een vaporizer gebruikte nog nooit had meegemaakt.

 

doet geen pijn aan je keel, en smaak ook nog lekker.

 

ook makkelijk apparaatje om mee te nemen.

 

hoor het wel of je nog meer moet weten

 

Losulion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het in 't eerste opzicht een goed product, zit goed in elkaar met als eerste oogpunt het schoonmaken wat bij veel vaporisers een lastig karweitje is.

Ik hou deze wel in gedachte omdat ik ook graag van de tabak af wil.

Bedankt voor de tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ik rook weliswaar al jaren geen tabak meer maar vind pure wiet in een waterpijp te scherp op de keel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag 'n filmpje op youtube waar 'n gast dat ding uit probeert.

Hij nam 'n flinke teug en je zag meteen z'n oogjes kleiner worden.

Hij gaf ook meteen toe dat 't n kei goed product is.

Ik ben overtuigd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nog niet maar wie weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ik rook weliswaar al jaren geen tabak meer maar vind pure wiet in een waterpijp te scherp op de keel.

 

Dat probleem had/heb ik ook.

Als ik een waterpijp of bong vul met een lekker wietje volgen de hoest-buien al gauw.

Na een tijd een vaporizer op tafel gehad te hebben, en het mobiele blowen te missen ook maar een e-njoint vaporizer aangeschaft.

zoals ik al eerder zei, top product :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed, denk dat ik 'm ook aanschaf!

 

Is ie makkelijk schoon te maken?

 

Edit: hij is momenteel niet meer verkrijgbaar zie ik.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed, denk dat ik 'm ook aanschaf!

 

Is ie makkelijk schoon te maken?

 

Edit: hij is momenteel niet meer verkrijgbaar zie ik.

 

Echt niet?

waar heb je gekeken dan?

 

https://www.e-njoint...porizer-eu.html

 

Ik kan hem gewoon bestellen :o

 

Edit:

Zie dat er ook een actie is nu

https://www.e-njoint.com/nl/sale/november-vaporizer-sale.html

 

Zag 'n filmpje op youtube waar 'n gast dat ding uit probeert.

Hij nam 'n flinke teug en je zag meteen z'n oogjes kleiner worden.

Hij gaf ook meteen toe dat 't n kei goed product is.

Ik ben overtuigd

 

dit filmpje?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago

Voor zo een prijs zal ik hem maar eerst zelf testen.

Ziet 0% proof in dit topic en maar 2 review op die site (En net als youtube zeggen die niks makers kunnen dat zelf ook plaatsen).

 

Geloof met 149 euro zal ik hem eerst testen voor je hem koop.

Heb op deze manier al heel veel slecht dampers gekocht ik zeg niet dat deze slecht is ik heb hem niet dus kan geen oordeel geven.

Maar zie hier ook nog niemand die hem heeft.

 

 

gallery_14050_5102_1059.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Losilion hierboven heeft 'm en is er over te spreken.

Machskn heeft 'm ook besteld maar heeft nog niet gereageerd.

 

Om op dilago's vraag terug te komen of het makkelijk schoon te maken is?

Je ziet dat je de wiet in een ijzeren mandje stopt en die vervolgens in het apparaat plaatst.

Volgens mij hoef je dus ook alleen maar dat deel schoon te maken en aangezien er geen fysieke verbranding plaats vind zoals in het youtube filmpje te zien is lijkt het me ook niet dat alles snel vies zal worden.

Momenteel heb ik nog niet de financiele ruimte om hem aan te schaffen maar hij staat op m'n "wishlist"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees alleen dat ze wat hebben maar ik zie niks.

In lezen geloof ik al heel lang niet meer sorry dit is het internet.

 

Waar word die eigenlijk gemaakt?

Maar ben een vapo freak en wel benieuwd.

Ben benieuwd naar foto`s van Losulion en van ander gebruikers van hier dat die in gebruik is.

 

Dan dit nog

https://www.e-njoint...mbassadeur.html

Om te beginnen, sturen wij u een volledig pakket E-njoint™ producten om te reviewen, bestaande uit de complete catalogus van beschikbare producten, zoals de disposables en Moodchangers in alle varianten en afmetingen en natuurlijk de high end Vaporizer. Maar ook andere leuke producten zoals T-shirts, petjes armbanden pennen en nog veel meer. Allemaal leuke producten om te hebben, maar ook om te delen met vrienden en kennissen.

De best gewaardeerde ambassadeurs zullen worden beloond voor hun werk en prestaties. We zullen onze waardering te tonen voor onze trouwe ambassadeurs!

Een ander voordeel van de ambassadeurs hebben, is dat we een verkoop programma hebben dat je toelaat om geld bij te verdienen door de lokale marketing van onze producten. Vind jij een klant die onze producten wil kopen, dan betalen wij een commissie!

 

Na dit te lezen laat die foto`s maar zitten.

 

Zal dit topic met rust laten maar @dilago voor die prijs eerst testen geloof me echt 100% ik ben dan wel een grote vaporzier noob maar testen voor die prijs.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mr. Black Cat, daar heb je helemaal gelijk in.

 

Een cannabis kattensnoepje voor jou a.u.b! *knipt met zijn vingers om een kopje te ontvangen*

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wantrouwen is de moeder der veiligheid zeg ik altijd :P

 

Ik heb mijn vaporizer bij een coffeshop in delft gekocht, was me nog geen eens bewust van het ambasadeurs verhaal dat er hier geplaatst werd.

Voor de geinteresseerde heb ik hieronder wat foto's.

 

2lseiop.jpg

 

6jo7eb.jpg

 

2nc2ywm.jpg

 

mondstukje is eraf te halen ,mocht je samen met iemand willen vapen en op je hygiëne gesteld zijn.

je wietje gaat in een mandje die in een kamer gaat waar het verhit word, dus je vaporizer zelf word niet vies. en het mandje is makkelijk schoon te maken met het schoonmaak setje dat ze erbij hebben gedaan.

 

simpel en makkelijk te gebruiken doormiddel van 1 knop.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bevalt goed hoor !!

 

Op welke temperatuur hebben jullie hem staan ?

 

Ligt er net aan. In principe hebben alle standjes hetzelfde effect (bij mij dan).

maar soms vind ik het fijner om hem wat warmer te zetten om wat meer damp uit te blazen.

en als ik onderweg ben gewoon standje 1 want dan kan die langer mee op een volle accu.

 

maar voor je wietje is standje 1 dus goed.

Heb ook ergens een goed extract gekocht. dikke pasta die mooi in het 3e mandje past en heerlijk wegrookt op standje 3.

 

jij dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je er ook oil van electronische sigaretten in steken en verdampen of is het enkel bedoeld voor weed . Het probleem is dat ik niet meer mag roken van de dokter daarmee dat ik wel geintereseerd ben in zo een vaporizer voor pure weed .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk ding maar z'on bullet krijg je toch amper fatsoenlijk een beetje wiet in?

@kweken

ja er zitten ook bullets bij voor etherische olie gebruik zeg die site al is dat wel zwaar kankerverwekkend volgens mij?

 

Ik heb deze verdamper, gaat ook niet zo heel veel in overigens, wel een stukkie groter maar nog best mobiel :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...