Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smokecloud

Nieuwe Locatie Gehorige Huis!

Recommended Posts

Ik heb een al een paar maanden een nieuwe locatie waar ik nu wel mee wil beginnen...alleen is dat huis heel erg gehorig ik hoor de buurvrouw naar boven lopen met de trap en als ze naar de wc gaat douchen hard praten dat is allemaal hoorbaar ik wil een ruimten gebruiken voor 6x600 met opti 3500 dat ga ik dan in een tent doen. Als ik die kamer isoleer door een zwevende wand te plaatsen op de muur van de buuren en overdag draai zal je dan veel ervan horen heeft iemand ervaring ermee?heb alles klaar liggen heb die 3500 nooit horen draaien werkte altijd met een 10000 pro maar dat was in een goeie geïsoleerde nieuwbouw huis vond dat hij heel stil was dus verwacht dat ook van deze kleinere machiene...heeft iemand tips of advies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als geld geen rol speelt is elke locatie geluidsvrij te krijgen.

 

Denk aan geluidswerende doeken, isolatie materialen etc. Een kamer is 100% geluids dicht te krijgen. Voor inspiratie: kijk naar muziekstudio's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bruinevingers Zag het staan ja van die studio's.ik ga denk gewoon een zwevende wand maken en daarop noppenschuim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

n vracht eiertrays doet ook wonderen

is dat zo? Weetje ik wil heel graag beginnen wat moet je anders doen in de winter beetje chocomelk drinken en sportschool verveelt ook snel bij mij haha.alleen zit ik met een oude huis je hoort bijna alles ik wil maar 1 ruimte gebruiken met een tent voor6x600 en opti erbij.als ik die kamer wat tegen de buuren aanzit met een zwevende wand maak en dan noppenschuim dan zullen de buuren niet zo veel meer horen denk ik toch?ik heb ook wat gelezen over dat boefje wel raad hier mee weet iemand boefje gezien?ik ga dus een zwevendewand maken en dan noppenschuim wat zeggen jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me woont er net denk niet dat dat hem gaat worden mr jansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje is hier.

Volgens mij is een geluidsstudio niet echt iets wat je wilt bereiken. Daar gaat het om goede akoestiek.

Ik ben geen expert maar volgens mij wil je massa-veer-massa en vooral massa helpt bij de geluiden die in onze branche geproduceerd worden. Ik heb mijn opti altijd op 1 snelheid draaien dan maakt het niet uit of je dag of nacht draait. Nacht hoor je wat vaker de relais omklappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een geluidsdempende muur is niet alles. hou vooral ook rekening met de vloer. een simpele pomp kan ernorm resoneren

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje ja tanx voor de info .ik had ook ergens op een locatie een 10000 pro staan die had ik in de nacht op stand 2 van de fan en dag op stand 3 die streepjes bedoel ik dan he..ik ga dit doen denk ik link

dan zit de opti in een ten van 3x3 in een kamer dan moet het wel rustig zijn toch?

 

Leuk he die video deze Belg is wel handig hahaha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die rubberen tegels werken ook wel goed, maar zijn wel duur 10 euro per stuk,. verkopen ze bij de gamma ook.

en dan ja veel investeren softbox en bromloze vsa enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topjuh akoestische band toch..ja ga ik er ook bij doen zo zou je niks moeten horen dacht ik dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zwevende ruimte is niet voor akostische redenen , het is om geen overlast te maken

als een drummer op volle kracht hele nacht door kan rammen zonder overlast .........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat deze topic te lezen en dacht gelijk bij de vraagstelling; hoe komt het toch dat iemand voor schut gaat.........oja ik weet het al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat deze topic te lezen en dacht gelijk bij de vraagstelling; hoe komt het toch dat iemand voor schut gaat.........oja ik weet het al.

gelukkig ben je slim toch wat kan jou het schelen war een andere doet kneus

 

Zat deze topic te lezen en dacht gelijk bij de vraagstelling; hoe komt het toch dat iemand voor schut gaat.........oja ik weet het al.

waar heb je het ove slimme piemel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

wat dan wie is eigenwijs ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

je huis is gehorig

een foutje en je gaat nat

 

investeren in een zwevende ruimte is geen kattepis

je bent bereid een enorme omweg te nemen ( die ook nog eens perfect moet lukken) om een paar dunne muren

 

zoals ik al zei , verhuizen is goedkoper

verhuizen is mogelijk enorm veel veiliger

 

ik snap dat het geen populaire oplossing is , maar soms is een situatie gewoon erg kut

dan kan jeje stukbijten op een bijna onvermijdleijk probleem , of gewoon gezond verstand gebruiken

 

succesvolle kwekers weten wanneer ze NIET moeten kweken

 

desalniettemin ; succes gewenst

 

PS in mijn onderschift staat een quate van Einstein

misschien dat die quote jou zou aanmoedigen om TOCH die ruimte te bouwen daar

maar besef dat je niet de eerste bent die zoiets heeft geprobeerd

Daarom nog een beroemde quote van Albert Einstein :

 

"Insanity is trying the same thing over and over , while expecting different results"

je bent niet de eerstde die probeert om onder de luisterende oren van een buur-NSB-er te kweken, en je zal niet de laatste zijn die gepakt wordt....

Wees verstandig zou ik zeggen

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

je huis is gehorig

een foutje en je gaat nat

 

investeren in een zwevende ruimte is geen kattepis

je bent bereid een enorme omweg te nemen ( die ook nog eens perfect moet lukken) om een paar dunne muren

 

zoals ik al zei , verhuizen is goedkoper

verhuizen is mogelijk enorm veel veiliger

 

ik snap dat het geen populaire oplossing is , maar soms is een situatie gewoon erg kut

dan kan jeje stukbijten op een bijna onvermijdleijk probleem , of gewoon gezond verstand gebruiken

 

succesvolle kwekers weten wanneer ze NIET moeten kweken

 

desalniettemin ; succes gewenst

 

PS in mijn onderschift staat een quate van Einstein

misschien dat die quote jou zou aanmoedigen om TOCH die ruimte te bouwen daar

maar besef dat je niet de eerste bent die zoiets heeft geprobeerd

Daarom nog een beroemde quote van Albert Einstein :

 

"Insanity is trying the same thing over and over , while expecting different results"

je bent niet de eerstde die probeert om onder de luisterende oren van een buur-NSB-er te kweken, en je zal niet de laatste zijn die gepakt wordt....

Wees verstandig zou ik zeggen

heb net die gab van me verteld dat het M niet gaat worden daar.was hij niet blij mee...maarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

mission aborted!!bedankt voor het mee denken soms kan het en soms niet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zwevende ruimte is niet voor akostische redenen , het is om geen overlast te maken

als een drummer op volle kracht hele nacht door kan rammen zonder overlast .........

 

Ja dit bedoel ik dus. Ik ben vroeger in veel geluids studio's geweest van mensen die in een flat of appartement woonden. Die wilden gewoon een kamer hebben die helemaal geluidsdicht was, zodat ze hun instrumenten (dan wel draaitafels) de hele nacht konden bespelen zonder dat de buurman staat te klagen ;-)

 

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

mission aborted!!bedankt voor het mee denken soms kan het en soms niet!!

 

Maar waarom niet anders gewoon je doelstelling bij werken? Inplaats van SUPERGROOT. Naar gewoon 1 tentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zwevende ruimte is niet voor akostische redenen , het is om geen overlast te maken

als een drummer op volle kracht hele nacht door kan rammen zonder overlast .........

 

Ja dit bedoel ik dus. Ik ben vroeger in veel geluids studio's geweest van mensen die in een flat of appartement woonden. Die wilden gewoon een kamer hebben die helemaal geluidsdicht was, zodat ze hun instrumenten (dan wel draaitafels) de hele nacht konden bespelen zonder dat de buurman staat te klagen ;-)

 

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

mission aborted!!bedankt voor het mee denken soms kan het en soms niet!!

 

Maar waarom niet anders gewoon je doelstelling bij werken? Inplaats van SUPERGROOT. Naar gewoon 1 tentje?

ja die 6x600 en opti word M niet even kijken of 1of 2 lampjes wel kan anders moet hij echt eerst verhuizen beste optie denk ik maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu komt er verstandig geluid uit

@meneerJansen; je hebt weer iemand gered

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zwevende ruimte is niet voor akostische redenen , het is om geen overlast te maken

als een drummer op volle kracht hele nacht door kan rammen zonder overlast .........

 

Ja dit bedoel ik dus. Ik ben vroeger in veel geluids studio's geweest van mensen die in een flat of appartement woonden. Die wilden gewoon een kamer hebben die helemaal geluidsdicht was, zodat ze hun instrumenten (dan wel draaitafels) de hele nacht konden bespelen zonder dat de buurman staat te klagen ;-)

 

gezond verstand wijkt vaak voor de honger naar geld

..

 

of gewoon stronteigenwijs , dat kan ook

mission aborted!!bedankt voor het mee denken soms kan het en soms niet!!

 

Maar waarom niet anders gewoon je doelstelling bij werken? Inplaats van SUPERGROOT. Naar gewoon 1 tentje?

ja die 6x600 en opti word M niet even kijken of 1of 2 lampjes wel kan anders moet hij echt eerst verhuizen beste optie denk ik maar

 

2 x 1200 en je verliest maar 1/3 ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...