Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mitsz van der Kamp

Scroggen In De Volle Grond...

Recommended Posts

Volgend seizoen wil ik het doen. Een scrog in de tuin bouwen, zodat ik alle takken mooi kan vastbinden. Er zijn er dit jaar al aardig wat verloren gegaan en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

 

Ik wil hierbij niet in de planten gaan knippen, ze blijven heel en zullen onder het gaas worden gedirigeerd en worden verankerd op de juiste plek met tie-rips. Het gaas zal aan de ene kant (kant van het plantgat ca. een meter hoog zijn. Oplopend naar 1,80 - 2,00 meter.

 

Het gaat nu dus om de keuze van de plant. Veel indica's zullen hier niet geschikt voor zijn. Puur vanwege het feit dat er te veel blad aan zit en de plant zichzelf zal beroven van voldoende zonlicht.

Ik ben op zoek naar een sativa dominante soort. Lekker "racey". Bovenaan m'n lijstje staat een roze feno van Sour Diesel, maar die kans zal minimaal zijn...

 

Omdat sativa dominante soorten het hier niet echt lekker doen, gaan we dus ook een potje verduisteren.

 

Geef me eens een paar goede ideeën, want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. :)

 

groeten Mitsz

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mooiste project was 1 plant vrijwel horizintaal laten groeien, uiteindelijk zo'n 6 mtr lang x 2 mtr breed , maar mooi laag dus goed te verduisteren als je dat zou willen

dus je krijgt een heg van 6 x 2 mtr van een meter hoog.

 

greetz Weetje

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu ook met een buiten scrog bezig mitsz met sugar punch dame zit namelijk ook beetje met ouwe wijven van buren is wel wat werk ma dan heb je ook wat check me topic maar es mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig, da idee had ik toevallig ook door me kop spoken weetje, maar dan om de kas helemaal te vullen met 5 plant(jes).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg uit weetje, gaan we allemaal aan de slag volgend jaar, via de schutting naar de buren, lijkt me top! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak 'm schuin, in harmonie met de stand van de zon, zullen we maar zeggen.

 

Geen takken meer op de compost voor Mitsz.

 

Kom nou eens met een geschikte plant jongens.

 

Welke zouden jullie eronder knallen? (niet vergeten dat ze niet getopt gaan worden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg uit weetje, gaan we allemaal aan de slag volgend jaar, via de schutting naar de buren, lijkt me top! :D

 

Gewoon een lange scrog bouwen en je plant eronder door dirigeren.

Zo blijft ie laag. Denk dat veel hobbyboeren daar bij gebaat zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker topic ..Ik ben er dit jaar niet aan toegekomen maar ga het volgend jaar zeker doen..Waarom neem je niet 1 Amnesia of s5 g13 met weinig blad ..

gallery_22966_17168_1435040.jpg

Dit zijn mijn chemdogs van vorig jaar in de volle grond ,, het waren er drie en heel veel buig bind en knakwerk anders waren ze veel hoger geworden.

@ weetje hoe verduisterde je ze dan en zorgde je voor ventilatie..Waren ze in de volle grond of had je een bak gemaakt..Bless

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog wat in de oude doos uit 2011, een zeiknatte T-ring zomer, ter inspiratie.......

 

gallery_22925_12370_266420.jpg

 

gallery_22925_12370_384382.jpg

 

gallery_22925_12370_423657.jpg

 

gallery_22925_12370_11061.jpg

 

gallery_22925_12370_131431.jpg

 

gallery_22925_12370_88881.jpg

 

Greenspan is een must met verduisteren

 

gallery_22925_12370_605947.jpg

 

gallery_22925_12370_334178.jpg

 

gallery_22925_12370_323063.jpg

 

gallery_22925_12370_749981.jpg

 

 

Geef me eens een paar goede ideeën, want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. :)

groeten Mitsz

 

in het bos........

 

gallery_22925_12370_327123.jpg

 

 

 

suc6! ;)

Edited by P H donner
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

18;00 tot 23;00 verduisteren heeft geen ventilatie nodig .

Verder heeft wiet met regen alleen een dak nodig.

 

gallery_22925_8424_205370.jpg

Edited by P H donner
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo enkelen?

Hekwerk bamboe en balle ...meer hebbie niet nodig. :likken:

 

Deze verduister spots zijn beiden +- 15km van de Dam af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hekwerk: check

Bamboe: check

Balle: check

 

 

 

maar..

 

 

Elke dag (tweemaal) om hetzelfde tijdstip naar je spot toe zie ik mezelf niet doen. Ik laat de timer z'n werk wel doen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...