Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
janhesters

Foto's Tentje Kleuren Blad

Recommended Posts

Kunnen jullie zien hoe oud de planten ongeveer zijn ik heb keer impulsief 5 amnesia haze zaadjes gekocht en toen is het begonnen had ze even buiten toen toch tentje gehaald en paar weken erna heb ik nog ergens 12 bubblegumstekken laten voorgroeien een week (waren stekken) haze zaadjes.

 

maar heb eigenlijk niet goed in de gaten gehouden wat de datums waren. nu begint de haze ook raar uit te zien een plant wordt het blad gelig maar las vanalles wat het kan zijn. maar vraag me af wat zou dit zijn

?

 

ammi: (kan iemand aan hand van fotos zien hoe oud ze ongeveer zijn met bloeien hoe lang ze nog moeten?)

ammi.jpg

 

Bubblegum: (kan iemand aan hand van fotos zien hoe oud ze ongeveer zijn met bloeien hoe lang ze nog moeten?)

 

bubble.jpg

 

 

IMG_1477.jpg

 

IMG_1466.jpg

IMG_1470.jpgIMG_1475.jpg

 

hooop dat iemand me kan helpen mvg

Edited by janhesters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het beste even lezen wat er hier op het forum hierover te vinden is .

 

Richtlijn 1 : met het blote oog , als 75% van de witte boeihaartjes bruin gekleurd zijn ...oogsten

Richtlijn 2 : Beter , als 75% van de trichomen van helder wit zijn geworden . dit is alleen te zien met een ( hand ) microscoop .

 

Voor je gaat oogsten wel spoelen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

die bubbel die kan nog wel dikke 3 a 4 weken! op de foto te ziens is dat meerdere platen honger hebben ,staan er wat geel bij of te nat kan ook .en er staan planten tussen die te hoog ik de voeding zitten zijn erg aan de donker groene kant, wat geef je aan voeding

 

mg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het plagron start pakket ik volg die richtlijnen op het boekje erbij was

 

dit pakket: https://www.growshoponline.nu/plantenvoeding/plagron/plagron-top-grow-box-100-terra/

 

zou ik ze te nat maken en teveel geven denk je? die bubble is geel groen ja kun jij zien aan die haze toppen hoe ver die ongeveer zijn bubble weet ik eigenlijk ongeveer wel. maar die haze stekken heb ik keer gekocht in potje gedaan bleef wat kleiner plantje en had geen tent toen. En zijn pas gaan groeien toen ik ze eerst onder een lamp had gezet met zelf gemaakte constructie en erna kocht ik eeen tent. En toen ik die tent kocht heb ik die 4 haze planten erin gezet waren toen denk ik 50 cm groot ofzo ja kan me heel moeilijk herinneren. (mischien teveel geblow haha)

 

en de bubble gum heb ik gekocht als stekken week voor gegroeid en op 15 augustus in 12/12gezet geloof ik is mijn eerste kweek ik hoop dat ik er wat vannaf hal heb veel gelezen maar wat zeggen jullie waar ik het best op moet letten

 

hoi

die bubbel die kan nog wel dikke 3 a 4 weken! op de foto te ziens is dat meerdere platen honger hebben ,staan er wat geel bij of te nat kan ook .en er staan planten tussen die te hoog ik de voeding zitten zijn erg aan de donker groene kant, wat geef je aan voeding

 

mg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant op de laatste foto heeft last van wat stikstoftekort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tent is bij een vriend van me die doet dat nu even weet niet wat hij gedaan heeft maar grond is echt te droog heeft denk ik te weinig water gegeven ofzo want grote haze planten zijn geel aan het worden en veel bladeren vallen eraf en verschrompellen wat kan ik het best nu gaan doen ertegen.

 

Kan hem ook niet vragen trouwens hoeveel water die gegeven heeft geloof dat ie zei een groot glas per dag met plagron voeding maar die drinken toch veel meer onder een 600w?

 

Ik ga ze morgen proberen te redden onderaan even nog dieven toch is wel heel laat maar beter laat dan nooit en neem mn ph meter mee en tensiometers installeer ik die en ga ik kijken wat het probleem is wat denken jullie heb een paar fotos maar op de fotos ziet het minder erg uit dan net.

 

en kan iemand mischien raden hoe oud ze ongeveer zijn heb mircoscoop gekocht toppen zijn uiteraard nog helder wel hier en daar bruin haartje. wat kan ik het beste doen is mijn eerste kweek om nu de laatste stappen te zetten moet ik nog wat toevoegen of juist niet?

 

Hoe kan ik nog wat volume in toppen krijgen en de boel redden of is het normaal dat bladeren sneller geel worden en eraf vallen als ze bijna rijp zijn?

 

hier paar foto's: (was dom had lamp aangelaten dus jullie zien die kleuren niet zal er morgen aan denken)

 

 

Eerste foto is van de bublegum die is wel mooi groen nog geen gele bladeren die staat er zo bij rest is de 4 ammi planten die al langer staan:

pic8bubblegum.jpg

pic7.jpg

 

pic1.jpgpic2.jpgpic5.jpgpic6.jpgpic7.jpgpic3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...