Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GANJAFARMA

Tien Og Kush 120 Bij 120 X 600 Watt

Recommended Posts

Wah gwaan people long time ben ik niet actief geweest op forum..Druk druk natuurlijk jullie weten hoe het gaat..Ik ben momenteel bezig met tien og kush stekken onder een 600 watt lamp.de stekken kwamen aan en zagen er goed uit..Dag twee wat beter gekeken en ik zag spint..kutbeesten..strkkenboer aangesproken ..en water met azijn gemengd gespoten blaadjes afgeveegd lv verhoogd..plant vitality besteld in de tussentijd..En ik heb geen spint meer gezien..planten hadden wel wat last ervan.ik zal nog wat pics plaatsen even kijken als het lukt via de ipad bless..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn begonnen op 9 september met de queens ..De gele spikkels op de bladeren hadden al belletjes moeten laten rinkelen van ongedierte.. Ik kwam er na 2 dagen achter dat er spint was ..zoals ik eerder al aangaf heb ik ze behandeld en geen spint meer gezien..Ik probeer elke zaterdag te updaten people bless...picas van mindere kwaliteit sorry.

 

image

 

 

15 september

image

 

 

15 september

image

 

 

 

22 september

image

 

22 september

image

 

 

 

Keep dem green bless

 

ps hoe plaats ik de pics normaal zodat je ze normale grootte ziet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dries thanks we hope for di best

 

Dit is van vandaag toen het licht pas uit was ,ze hebben direct weer een badje gehad

gallery_22966_18469_250123.jpeg

 

een gedeelte van voeding ed.

gallery_22966_18469_61338.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn van plan om er nog een 120 tent bij te doen met een gavita pro 600 watt op dezelfde locatie met daarin 5 chocolate rain zaden i will keep u updated.Misschien dat ik er nog vijf andere tussen gooi..maar geen stekken voorlopig voor mij..ik loer misschien wat lekkers van dna genetics..like guerrilla's strawberry banana bijvoorbeeld ..vrijdagavond alles vervoeren naar locatie toe en opbouwen..Ik heb er zin in.Na deze rondes wil ik in 1 van de tenten overstappen naar dwc ik ben al veel aan het lezen erover.good for now good night bless keep dem green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hard gewerkt afgelopen uren..tent uit elkaar gehaald spullen ingepakt en naar andere locatie gebracht..in elkaar gezet de chocolate rain onder de gavita gegooid weer naar huis gegaan..nu bezig met een kush draaien en net de freebees chocolate cheese in water gedaan omdat ik die bij de chocolate rain ga zetten..pics komen nog..ik weet niet als ik van beide een verslag zal bijhouden..we zullen zien pics volgen nog bless keep dem green !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat de planten eenmaal staan heb je er heel wat geklooi van inderdaad.

Doe van beide een verslag, dan hoef je niet te kiezen. Succes deze ronde, ondanks de spint staan de OG Kushjes er prima bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat de planten eenmaal staan heb je er heel wat geklooi van inderdaad.

Doe van beide een verslag, dan hoef je niet te kiezen. Succes deze ronde, ondanks de spint staan de OG Kushjes er prima bij.

thanks dilago zag een oud verslag van je ook met tien kush..wat vind jij van de bloeifase van ze..nauwelijks strek he..heb nu de lamp sowieso bal tijdje wat hoger hangen zodat ze wat kunnen strekken..en de stekkenboer zei het is kush maar de opbouw van de girls vind ik ze niet echt op kush lijken..maargoed we wachten het af..ja k weet nog niet als k van beide de tijd heb om het verslag bij te houden maar ik zal nog wat pics maken van de chocolate rain.,alhoewel ze het zaadknopje nog moeten wegdrukken lol dat kennen we wel toch haha ..anyway enjoy di saturday and keep dem green Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Kush zat inderdaad nauwelijks strek in, ik had de lamp op zijn hoogst en nog bleven ze klein. Dank je wel, jij ook een fijne zaterdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit daar.

Og Kush is een heerlijk soortje om te roken.

 

Ze strekken inderdaad niet echt.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit daar.

Og Kush is een heerlijk soortje om te roken.

 

Ze strekken inderdaad niet echt.

 

Succes!

Thanx bosrand .,ja klopt familie van mijn andere schatje sour diesel with the zweet taste alhoewel niet iedereen ervan houd..

Bij deze zal ik direct een update plaatsen..het gaat wel lekker met de girls temp lamp aan 27.5 en uit 21 graden..ik ben geen spint meer tegengekomen en blijf preventief spuiten..om stroom te besparen heb ik de chocolate rain zaden uit de andere tent gehaald en bij de kushies gezet wel heb ik de aarde van de chocolates besproeid met plant vitality en wanneer ik ze terug plaats ga ik nog een stevige behandeling plant vitality geven en erin onderdompelen..ik heb de lamp hoog hangen en ze zien er niet echt bossig bossig uit zoals een stereotype og kush zit wel een strekje in mede gedaan doordat k weet dat ze in de bloei niet echt strekken ..maar de strkkenboer weet zeker dat het kush is..we zullen zien ..ik rek nog een week tot zaterdag en dan beslissen hoe groot ze zijn om ze vervolgens dan in de bloei te gooien..er zijn ook nog twee chocolate cheese aan het ontkiemen..dus om het even samen te vatten weer zijn de chocolate rains nu in de tent van de og kush op visite genoeg geluld pics..de pica's zijn van vandaag

 

 

 

 

 

 

 

iPad doet raar kan de bbcode niet kopiëren (-_-) overschakelen naar de laptop die aan het updaten is (-_-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch weer even een tussen update..paar dagen geleden was ik bezig om de girls te checken en zag wat spint onder het blad..

Ik heb vandaag met hulp de girls in een koude bad plant vitality gedaan om ze te verdrinken en daarna zagen ze der moet ik zeggen nu ze weer onder de lamp zijn lamp aan er lekker verfrist uitzien ..ook nog wat bacto gegeven als opkikker tegen het koude badje..Ziet er echt lekker uit..Ik heb pics gemaakt met een IPhone alweer sorry..Bij deze nogmaals de girls uit de tent na het vitality badje

 

gallery_22966_18469_216833.jpg

 

gallery_22966_18469_533096.jpg

 

gallery_22966_18469_280711.jpg

 

gallery_22966_18469_1020770.jpg

Knoflook plantje geworden lol uit de pot gehaald en apart geplant

 

gallery_22966_18469_1327361.jpg

 

gallery_22966_18469_1483848.jpg

 

gallery_22966_18469_1259974.jpg

 

gallery_22966_18469_1288948.jpg

 

Bless keep dem green !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond peeps, ff tussendoor vraagje..nog last van de kutspint ..Kan je plant vitality icm roofmijt gebruiken? Pics volgen nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat de Choco Rain bij jou ? Ik heb hier eentje staan en valt me op dat ze enorm traag groeit en klein blijft in vergelijking met de ander(Fallen Angel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ganjafarma.

Leuk verslag ga je volgen heb zelf ook kush staan leuk om te volgen.

Succes Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...