Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

Zoek Dokter In België Die Mediwiet Voorschrijft Voor Slaapapneu ... .

Recommended Posts

Hallo beste mensen, medeforummers ... .

 

ik bén donderdag 10september op vrijdag 11 september, naar de kliniek geweest, om mij te laten testen,

in het Sint-Lucas, omdat ik lijdt aan een vorm van insomnia/slapeloosheid ... .

 

Ze hebben vastgesteld, dat ik slaapapneu heb ... .

 

Nu zoek ik een dokter in België, die mediwiet wilt voorschrijven ... .

 

Ik heb géén vervoer, maar kan wel met de trein es ergens in het land naar nen dokter gaan ... .

 

Liefst nen dokter in omstreken vn Gent ofzoiets daar ik zelf tegen Gent woon ... .

 

Ik héb binnenkort de papieren, vn mijn slaapapneu, en ik zou bij nen dokter willen gaan, die

mediwiet voorschrijft ... .

 

Dank bij voorbaat allemaal ... .

 

Grtjs DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

donroberto, als mede-belg kan ik je zeggen dat "mediwiet' voorgeschreven krijgen zeeer moeilijk is in belgie! maar niet onmogelijk

legaal is het als belg niet., enkel in medische proeven en nu sinds kort sativex voor ms patienten

 

enkele dokters durven het wel voorschrijven, echter moet je dan naar een apotheker in nederland, en moet je nog altijd je medicijn "smokkelen"

in die zin zullen heel veel dokters niet willen meewerken.

 

wel zou ik het niet via een huisarts doen, maar via je dokter voor de slaapapneu, neuroloog neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel, mijn dokteres, dedie gelooft niet in de goeie werking, vn cannabis, en/of cannabisolie enzo, maar 15 oktober, moet ik bij haar gaan, én dan krijg ik papieren, dat ik lijdt aan slaapapneu ... .

 

met die papieren, die kan ik opsturen, naar medcan vzw, of naar een dokter gaan, en dan mediwiet voorgeschreven krijgen, maar ik kweek het liever zelf, en ik denk niet, dat ze mij bij cannabis social clubs, gaan toelaten, dat ik 1 plant bij hen laat groeien, en er zelf nog verschillende thuis heb groeien ... .

 

het is een ernstig dilemma, mediwiet in België, gelukkigerwijze, woon ik tegen Gent, en de politie vn Gent, die hebben mij beloofd, mij niets te doen, zolang ik niet begin met verkopen ... .

 

maar ik zit nu met een probleem, je weet misschien nog, die 1 white skunk, die ik gekweekt heb onder mijn 5 tllampkens, nen maat heeft die geoogst, dien zei mij da ik die moest oogsten, en dien heeft 2 topkens, meegenomen, uit mijn elektriciteitskast, waar die wiet lag te drogen, én dien heeft bij de politie gegaan, en gezegd, dat ik hem dat verkocht heb, voor 5€ :s

 

in de eerste plaats, als ik hem 2 toppen zoen verkopen, vn 1 gram per top, zoe ik hem geen 5€ vragen, maar de straatwaarde namelijk 20 € ... .

 

én in de 2e plaats, ik verkoop gewoonweg niet, ik wil geen problemen met politie en/of gerecht :s

 

én als ik dan nog moet zoeken, achter een deftige neuroloog, die mij wel mediwietpatient wil maken, dan zou ik daar direct bijgaan ... .

 

maar vindt dat eens, in dees onnozel politiek incorrecte België ?

 

alvast bedankt voor je antwoord sensi life ... .

 

ik moet gewoon eens op zoek naar een deftige neuroloog ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet gewoon eens op zoek naar een deftige neuroloog ... .

En naar een deftige maat. :fish:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tequila_topper : ik wil het krijgen, via mediwiet, als ik niet genoeg oogst heb, of als ik es geen oogst meer liggen heb, en geen 10€de gram wil betalen ... .

 

@Beaker: die maat komt hiere niemere langs ;) én ie heeft mijn tuin een stuk volgezet met aardbeien, dus das een pluspunt, enige nadeel is, het is een haan vn chinese horoscoop, dus dermee, verklapt ie iedereen, als het hem uitkomt ... .

 

én nog een nadeel, ie kakelt te luid :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je direct naar een andere neurologe gaan!

voor elke dokter uiteraard, maar zeker voor een neuroloog is het belangrijk dat je op dezelfde lijn zit.

mijn neuroloog volgt mij hier wel in, en dat vind ik heel belangrijk.

niet enkel voor de medische cannabis maar gewoon voor het feit dat ik mezelf kan zijn en me niet anders moet voordoen dan ik ben.

 

probeer eens een andere, en zoek dikwijls via internet de neuroloog is op.

foto's staan tegenwoordig van elke dokter op het net, en dikwijls geeft een foto al wel een goed of juist een slecht gevoel!

 

succes iig met je zoektocht en verdere verloop!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx sensi life ;)

 

moet eerst nog wachten, tot ik op 15 oktober, die papieren in handen krijg :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik je een directe vraag mag stellen? Voel je daadwerkelijk de volgende ochtend beter als je geblowt hebt? Of wordt je enkel niet wakker (bij bewustzijn) en 'slaap' je door de apneu aanval heen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik slaap er beter van, én ik slaap er dieper vàn ... .

 

En een aanval is het niet echt, ik slik gelijk mijn tong in, mijn tong, die in mijn keelholte zakt, en waardoor ik 10tal seconden, zonder adem kom te zitten, en dat is die

 

slaapapneu, tekortkomen vn zuurstof naar de hersenen, ... .

 

Maar als ik slaap, na te blowen, dan merk ik daar niets meer vàn, de doktoren, die zeggen, dat ik dan ook nog slaapapneu heb, maar dat ik dat minder merk, en totaal niet merk, dus dat ik er niet meer wakker vn wordt, en dat die slaapapneu mij vooral, slecht doet slapen, als ik niet gesmoord heb, en da ik dan soms snachts wakkerschiet, gewoon, omdat ik zuurstofgebrek heb, aan mijn hersenen, en da ik dan 10 seconden, of 12tal seconden, zonder verse zuurstof zit, in mijn hersenen ... .

 

En dan schiet je wakker, en denk je ? niets meer, je hapt gewoon naar verse zuurstof ... .

 

dan denk je erna, had ik maar wiet ... . dan kon ik blijven slapen ... .

 

en ja, ik voel mij beter, als ik gesmoord heb, en als ik stoned of lichtjens high slaap ... .

 

want de volgende ochtend, ben ik dàn niet meer wakkergeschoten, of mij er niet vn bewust geweest ... .

 

én als je ezo weken, en dagen na mekander, iedere nacht, wakker wordt, omdat je hersenen, zuurstoftekort hebben gehad, dan ben je op den duur, bang dat je er es in gaat blijven, niet meer wakker worden ... .

 

maar als ik gesmoord heb, dan slaap ik zodanig zacht, en diep, dat ik mij niet meer in mijn tong verslik ... .

 

én slaapapneupatienten, dedie hebben een tekort aan diepe slaap ... .

 

dus als ik smoor, val ik rapper, in een diepere slaap ... .

 

wat ook beter is ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, hoop dat je vindt wat voor jou het beste werkt. Blowen, zo'n slaapkapje what ever voor je werkt.

 

Weet een heel klein beetje wat het is om te lang wakker (21-20 uur per dag) te zijn en niet te kunnen inslapen maar dat was maar voor een periode van 5mnd (door medicijnen), het is serieuze shit. En al helemaal als je er voor altijd rekening mee moet houden.

 

Respect voor je dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Hutseflutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb goed nieuws, mijn psychiater, dien heeft mij een brochure medicinale cannabis gegeven, en ik moest erin aanduiden, welke

 

dingen, ik als grond zie vn de zaak, die mij zouden kunnen helpen, die mediwiet, en gelukkig, staat er ook in, vn slapeloosheid ... .

 

maar als ik ezo nadenk, da ik dan naar nederland moet gaan, achter medicinale cannabiis, en dat er eigenlijk, maar 1 indica

 

bijzit, bij die medicinale cannabis, een indica, met 14% THC :s

 

en ik zou het van die psychiater, moeten innemen, met behulp vn cannabisthee ... .

 

dus niet meer roken, en als thee, niet echt helpt, mag ik het beginnen verdampen ... .

 

én ondertussen, kzen der derstrax bijgeweest, mag ik niet meer "illegaal" aan wiet geraken, ... .

 

dus mijn maat, dirkie, die ging langskomen, met 5 gram, vo 55€, zal ook niet meer moeten komen, ... .

 

én volgende maand, moet ik gaan spreken, met mijn psychiater, over wat ik aangeduid heb, in die brochure, vn medicinale cannabis ... .

 

dus er staat zeker in, dat het ook helpt, tegen slapeloosheid, ... .

 

én ik weet eigenlijk niet, of ik dan alleen nog mediwiet mag thee vn zetten, of ook smoren, of enkel verdampen ;s

 

dusja, ... .

 

volgende maand, moet ik er terug bij ... .

 

en mijn autoflowers, bloeien ook nog niet ... .

 

 

4 weken, en 2 dagen ver zijn dedie ... .

 

auto nl ... .

 

dus hopelijk, volgende maand, meer nieuws, en ik weet niet, hoeveel gram, ik bijvoorbeeld, mag kopen, in nen nederlandsen

 

apotheek :s ... .

 

as ik dan 2 keren, per week, naaar nederland moet gaan, ... .

 

allé, tot dusver, het goeie nieuws, ... .

 

binnen een maand, volgt nog nen update ... .

 

grtjs Roberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig een brochure van, Stichting medcan?

 

Hoop dat je er in ieder geval baat bij hebt aan het medicinale/therapeutische gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, het is een brochure, vn bureau medicinale cannabis, dus zoals iedereen al dacht, gaat het over bedrocan, en dergelijke

 

wietsoorten, niet moeilijk, dat mijn psychiater, in ezo domme dingen gelooft, dat ze echt helpen, en ie zei, dat ik niet,

 

van 2 walletjes mocht eten, dus dan zou ik al niet meer mogen, mijn eigen kweekjens doen ... .

 

het is niet moeilijk, wantja, hij is nen geneesheer in België ... .

 

dus dedie trappen in al die bedrocanwietdingens ... .

 

ik heb al ondertussen genoeg gelezen, over dien mediwiet :s ... .

 

ikke heb hem vandaag gezegd, dat ik wel zelf zal blijven kweken, omdat ik niet geloof, in die bedrocanwiet ... .

 

én ik zou het niet mogen opsmoren, maar moet er thee van zetten, en of verdampen ... .

 

verdampen, heb ik al gedaan, heb mij zelf intijd, nen verdamper gekocht, nen flowermate aura ... .

 

maar da is niet hetzelfde, gelijk nen joint smoren, ... .

 

van nen joint, wordt ik echt moe, en kan ik goed slapen, ... .

 

maarja, tis were nen dokteur, vn belgie, die niets weet, vn al die problemen, en geklaag, over bedrocanwiet :s

 

zover dit verhaal, misschien volgende maand, meer informatie ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten de slechte ervaringen met de 'staatswiet' zou ik het toch aangrijpen om te proberen, desnoods gebruik je het 'aanvullend'

heen en weer naar nederland is niet zonder problemen en op straat in belgie ook niet, dan kan dit een redelijke oplossing zijn, kun je je eigen kweek erbij houden om de kosten te drukken bijvoorbeeld

en over de vorm van gebruik moet je zelf weten natuurlijk, orale iname werkt compleet anders dan roken, roken is juist zo goed omdat het in minuten werkt, geen problemen met dosering..

in antwerpen wilden ze ook een medisch programma starten, is dat er al?

Share this post


Link to post
Share on other sites

van antwerpen, heb ik gien flauw benul ... .

 

en nui wil mijnen gsmcamera niemere werken, om foto's te maken, vn mn northern lights automatic :s

 

altijd slechte foto's :s

 

strax nog es zoeken, achter nen anderen camera :s

 

kzal da misschien dan toch gebruiken, dien bedrocanwiet, en dergelijke ... .

 

dan ben ik teminste, al ingeschreven, als mediwietpatient ... .

 

dan kunnen de flikken / politie, mij toch al niemere ezo vele doen, ... .

 

kgon es opzoeken, vn wat er in a'pen gebeurt ;)

 

bedankt voor de tips HUFFnPUFF :P ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet hoever je wil reizen (in belgie dan) maar

 

http://www.medcan.be (nossegem) geeft gebruiks en juridisch advies voor medische gebruikers (geen idee of ze het ook zelf verstrekken)

 

Of http://mcc-vzw.be (lier) verstrekt na een gesprek, screening, lidmaatschap, ... de mogelijkheid om voor jou te kweken. (Hier zul je wel je kweekhobby voor moeten opdoeken) ze hebben een zeer uitgebreid assortiment van soorten op het ziektebeeld van het lid afgestemd...

 

Er zullen nog wel medicinale cannabis clubs in belgie zijn maar deze zijn voor mij de meest voor de hand liggende

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu maandag, den 13e ... .

 

heb ik een afspraak, met mijn psychiater, die beslsit dan, of ik mediwiet mag krijgen, allé, hij beslist, of het goed is

 

voor mijn slaapapneu, en slapeloosheid, en dan gaat dat naar een kring medici, die erover beslist, of ik mediwiet mag krijgen, ... .

 

dus duimen voor mij hé ;)

 

nu maandag den 13e ... .

 

gelukkig izzet niet vrijdag den 13e ... .

 

loool

 

grtjs donnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wiet niet juist slechter voor slaapapneu? Verdovende middelen zorgen juist voor verslapping en daardoor verstoppingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb me er wel es last van salamipapyeah gehad .

geen mediwiet whatsoever gekregen , ook niet leuk .

ik hoop dat het je gaat lukken .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben vandaag, bij mijn psychiater geweest, dien zei, da as ik mediwiet krijg, da ik geen planten meer mag zetten, en da den prijs,

 

vo mediwiet 69€ is ofzo, en da geld hebbenk niet ezo rap, pas na 2 a 3 weken, ... .

 

dus hebbenk gezegd, da ik gien mediwiet moen hebben, maar wel zelf zal blijven kweken, dan heb ik teminste nog een beetjen plezier ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...