Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietspriet

5 X Northen Light In Secret Jardin

Recommended Posts

Hallo medekwekers ik wou wel eens een verslagje maken met 5 keer de Northen Light. Zou vorige keer al eens een verslagje doen maar had toen een paar mannetjes in de tent dus had ik de aardig heid er een beetje af. Maar we beginnen weer us 1 kweekje te doen.

 

Met

Secret Jardin 120x120x180

400 watt vsa Philips

400 watt Philips T som plus

schakelkast met relais

250m3 afzuiger

300m3 Filter can light

ventilators

5 x 18 liter potten

Goldmix aarde

 

verder alle voedingen van Ferro

 

plantjes zijn nu 2 weken oud. Foto komt nog even.

 

Ik vul een vat van 20 liter met 8 ml wortelstimulator 10ml enzym en 30ml groei a+b de bladeren zijn heel mooi en valt mij allemaal niks tegen.

 

 

gallery_42547_18074_1657203.jpg

 

gallery_42547_18074_1803825.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

eentje gaat wat traag, misschien dat je de rest iets wil knakken , of die ene eruit halen...liever 4 toppers, dan vier toppers en een kneusje

ga je ze nog verpotten op een groter medium voor je in bloei gaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gene die wat traag gaat heeft heel veel ingehaald. Zijn nu 3 weken oud en ga ze nu toppen en dan volgende week in de bloei zetten.

 

.nl/gallery/image/621973-20150922-125534/]gallery_42547_18074_1252014.jpg[/url]

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat best hier staan nu 2 weken in de bloei heb de lichtvoetigheid op 60% en bouw dat steeds wat af. Beneden de plant alles Kaal gemaakt. Want ga echt voor de hoofd toppen.

 

gallery_42547_18074_1253457.jpg

 

gallery_42547_18074_1683241.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42547_18074_2576732.jpg

 

 

Gelukkig op tijd getopt heb er een net in hangen omdat de tent 180 cm is en de planten zijn 140 cm inclusief met pot dus mooi de toppen een beetje sturen kunnen onder het net. Zitten mooie toppen aan en dat voor 3 weken bloeien. Ik hoop dan zeker ook op een mooi resultaat, en die plant die in het begin de kleinste was is nu de grootste geworden.

 

gallery_42547_18074_634536.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze wat last van stralingswarmte van de lamp?

De bladrandjes staan wat omhoog.

Op wat voor hoogte hangt je lamp?

 

Succes met je kweek!

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42547_18074_74869.jpeg

 

 

Helaas is de Politie bij mij aan de deur geweest. Ze kwamen iemand arresteren maar tegelijkertijd een huiszoeking. En treffen ze een tent aan met 5 mooie planten die nog maar 1 week hoefden. Zaten toppen aan die groter waren dan een halve liter blik bier. Moest afstand van alles doen en werd dan niet strafrechtelijk vervolgd. Ze hebben alles gesloopt. En de helft mee genomen ook de meterkast open gehad. Maar voor een 400 watt ga je geen stroom stelen.

 

@bosrand ik had 50 cm ongeveer tussen het net en de lamp misschien had die inderdaad wat hoger gemoeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een pech, maar wees blij dat je verder geen problemen hebt.. rug recht en gewoon opnieuw beginnen.

 

heb zelf een paar weken terug ongeveer hetzelfde meegemaakt door een huisgenoot... alleen staan mijn planten en spullen tegenwoordig ergens anders gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja om die tent gaat het me niet naar alle tijd en energie die je een in steekt. Heb die zelfde dag een nieuwe besteld maar ben van plan om ook weer 5 te kweken en op een andere lokatie. 2de keer is mij dan een beetje te veel als je weer gesnaaid word. Stomme gedoogbelijd ook. Nederland moet eens opstaan niemand heeft er last van en ben niet commercieel bezig. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft de pliessie hier toch echt onrechtmatig opgetreden,

als ze iemand komen arresteren is naar mijn weten geen reden om zonder bevel huiszoeking te doen.

Ik had er dan ook absoluut niet vrijwillig afstand van gedaan en had het dan maar voor laten komen.

Desalniettemin, erg lullig, te meer omdat je nog maar ff moest. Succes de volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...