Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ciao!

 

 

Guerillawiet is mijn ''code name'' en buitenwiet kweken is een hobby van me, zowel guerilla als in de tuin. :showoff:

 

In die secties zal ik dan ook de meeste tijd doorbrengen. Momenteel niks staan,

maar naar alle waarschijnlijkheid gaat ''guerillawiet'' in 2016 wel weer los omdat buitenwiet kweken verslavender is dan wietgebruik.

 

Voor de buitenkwekers onder ons; alhoewel het dit jaar wel héél erg tegenvalt qua weer, een goede nazomer gewenst.

En voordat ik het vergeet, dat de rippers en wouten van jullie potentiële oogst afblijven!

 

Tot kweekse,

 

 

Guerillawiet. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatje ik weet niet wat er aan de hand is met jou maar voeg me aub niet toe als vriend, ik ken je niet en je komt net op het forum. Ik heb je al 2 keer eruit gegooid maar je blijft aan de gang, wil je ophouden ermee aub ik heb er geen behoefte aan om je vriendje te worden..

 

Beetje vreemd he.. Er zit een een luchtje aan jou, niemand voegt zomaar mensen toe als vriend op wat dan ook. zal me niks verbazen als je een loopjongen in blauw bent, mijn gevoel zei het me al direct, ook je naam is echt zo'n neppe onopvallende naam maar niet heus hahaha. Je neemt het woord wouten al in de mond, niemand doet zulke dingen dus laat me niet lachen ennuhhh............. Laat me met rust graag.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben idd net nieuw, prima kerel, excuus voor het toevoegen vriend, zag een leuk verduister project van je voorbij komen dus dacht is zo makkelijker terug te vinden, maar boeiend ook, ik ben inmiddels beter wegwijs hier en was wat aan het aanklooien op het forum. In 2014 is bij mij tegen de 60% tot 70% geript of geruimd, in 2016 hoop ik op beter, vandaar dat ik een goed najaar wens voor de rest, niets meer of minder, loopjongen in blauw, Nee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...