Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MeneerJansen

Ik Slik(Te) Seroquel , En Ik Rook...

Recommended Posts

De titel zegt het al: je slik(te) Seroquel, en je hebt een cannabissoort gevonden die je helpt afbouwen of met de afkick van seroquel om te gaan.

Ik rook nu een hashplantkruising die me van de laatste stap van 25 mg af heeft geholpen.

In combinatie met een gevuld programma, veel water en thee is het me eindelijk gelukt om zonder nare bijwerkingen die rotpillen naast me neer te leggen.

 

Seroquel is een vande gevaarlijkste , zo niet de gevaarlijkste pil die te pas en te onpas wordt voorgeschreven.

De antipsychotische dosis ligt bij 300 mg p dag, en tot die grens is het een naar kalmeringsmiddel.

Ik heb deze dosis nooit geslikt , en het is bij mij (ten onrechte) voorgeschreven.

Ik ben nou eenmaal temperamentvol, en een arts kan daar lang niet altijd begrip voor opbrengen.

 

De bedoeling van deze thread is een overzicht te maken van de verschillende wietsoorten die seroquel gebruikers en exgebruikers inzetten.

 

Ben benieuwd....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waarom heeft een kerel als jij MJ, altijd kritish (geen belediging)

dit middel zomaar geslikt? zo te horen is t niet veel soeps.

 

Voor de rest, mooi initiatief, kut dat je de troep uberhaupt ooit "Nodig" heb gehad, blij dat je er vanaf ben!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal vriend Wistje vragen om repliek,

Ozzoes; vaak draai je in dit soort middelen omdat je "geholpen" moet worden

het is vaak een kritische periode die onderdrukt moet worden

om daarna de boel weer op een rijtje te zetten.

wat ik er van weet is dat velen in het gebruik blijven hangen

omdat de medicatie niet goed begeleid wordt en mss ook omdat de patienten te weinig zelfreflectie toe kunnen passen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar weekjes rust zou missch beter werken dan dit soort gif op recept te accepteren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zuivere indica wiet was niet te krijgen op moment dat ik vader werd.

seroquel leek goede tijdelijke oplossing/vervanger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg ns uit, Jansen?

 

Kwam de stress van t vaderschap omdat t niet allemaal van eigens ging of omdat je je vrije leventje af zag zwaaien en daarmee de verantwoordelijkheid zich aandrong?

Ben gewoon benieuwd waarom mensen soms ineens zulke middelen nodig hebben of denken te hebben.

 

Mij hebben ze mn hele jeugd vol willen stoppen met ritalin ed. Blij dat mn ouders daar niet in mee gingen maar daardoor is het wel een appart verhaal geworden zeg maar..

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaderschap is het mooiste wat er is, zou niet weten wat er aan onderdrukt moet worden.

Niet dat het bij mij zo gladjes is verlopen want ik ben ook niet meer met de moeder samen maar zou het toch niet kwijt willen.

 

In ieder geval ben ik blij voor je dat je van die troep af bent want heb vaker negatieve geluiden gehoord over seroquel.

 

Goed bezig Jansen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat te ver mijn persoonlijke triggers te duiden hierzoot.

Het is van alles dat ik ooit in mijn leven heb ingenomen de op een na ergste drug om af te kicken.

Maar het ergste is al achter me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Kijk uit PG. Op n forum tussen de mediwiet labielo's worden grapjes nogal eens over t hoofd gezien.

Bittere ernst zal menig leven hier zijn. Leven is ook zwaar met n volle zak, snap dat wel.

 

Meer rukken mannen als je er niet op mag. Geeft heerlijk ruimte im den kopf. ;)

 

Juuuuuuu :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, misschien ben ik teveel van de ernst van het medicijn doordrongen

en zijn er sommige plaatsen op het forum, waar dit soort "grapjes"achterwege kunnen blijven,

tenzij je behoefte hebt om te stangen of wel ander motief?

ach zand ervover; we hebben geweldig gelachen, :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou kunnen.

Ben van mening dat al die antidepressiva die ze je voorschrijven vergif zijn. Makkelijk lullen ook idd want zelf nooit nodig gehad al zie ik ze er toe in staat dat als ik in mn donkere periode langs was gegaan ze ook voorgeschreven had gekregen.

 

Rust kan je redden. Maar snap ook best dat in deze gefokte tijden rust juist ver te zoeken is..

 

Ken iig aardig wat mensen die kasplantje zijn door de bétablokkers waarbij ik me wel hardop af durf te vragen of t leven zonder die troep nou echt wel erger is dan t hoopje sneue ellende wat nu hersenloos voor zich uit loopt te staren..

 

Moeilijke materie die mindset maar ben toch snel geneigd t op n overvloed aan zelfmedelij te gooien..

 

Je moet natuurlijk wel zelf de slingers op hangen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ik denk dat iedereen het eens is met het feit dat dit troep is,

en dat de geneeskunde enorm zijn best doet om dit in allerlei situaties van stal te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...