Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vk250015

Van Zonlicht Naar Tl En Omgekeerd

Recommended Posts

llo allemaal

 

Ik ga amnesia haze kweken in de junlge van suriname.

 

Is het mogelijk om de plantjes in de groeifase 12 uur buiten te zetten en net wanneer de zon ondergaat naar binnen te zetten voor de 6 uur extra licht en dan later weer 8 uur donker tot de zon weer opkomt weer buiten te zetten.

 

Zo wil ik doorgaan tot de bloeifase en daarna wil ik ze in de volle grond zetten.

 

Ook wil ik visemulsie/vismest gebruiken in de periode tot aan de bloei.

 

Wat vinden jullie hiervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe ongeveer hetzelfde met mijn autoflowertje op mijn balkon van zon naar led en heb hier nog geen problemen mee gehad,

wel ben ik meerdere malen gewaarschuwd hier op het forum voor hermaverschijnselen maar blijkbaar heb ik geluk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

stekjes of uit zaad ?

 

gg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

stekjes of uit zaad ?

 

gg

m

 

Zaad amnesia haze zaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

persoonlijk zou ik er dan voor gaan om ze rechtstreeks in de volle grond te zaaien .

zodat die penwortel een eind de grond inschiet en je ondanks 12 /12 toch nog behoorlijke joekels van amnezen kunt kweken .

dan zou ik geen gedoe en gesleep willen met eventuele lichtstress etc .

kijk wel uit dat ronnie met het jungelcommando niet langskomt en de boel gaat rippen lol want die jongens lusten ook wel een amnees .

 

gg :likken: m

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

persoonlijk zou ik er dan voor gaan om ze rechtstreeks in de volle grond te zaaien .

zodat die penwortel een eind de grond inschiet en je ondanks 12 /12 toch nog behoorlijke joekels van amnezen kunt kweken .

dan zou ik geen gedoe en gesleep willen met eventuele lichtstress etc .

kijk wel uit dat ronnie met het jungelcommando niet langskomt en de boel gaat rippen lol want die jongens lusten ook wel een amnees .

 

gg :likken: m

 

Oke goed idee, ik ga t direct in de volle grond doen. Wat betreft voeding, er is kippemest en vleermuizen mest en ik dacht nog zelfs aan visemulsie de laatste van de groei te gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...