Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
obiwan

Stoppen Met Wiet Voor Medische Ingreep?

Recommended Posts

Ik gebruik voor mijn chronische slapeloosheid wiet, indica, uit de coffeshop. Van 1 gram zet ik thee door dit een uur lang zachtjes te koken in 750 ml water en 250 ml volle melk. Hier doe ik dan 4 theekopjes uithalen voor 4 nachten.

Nu moet ik eind volgende week in mijn kaak 2 implantaten laten plaatsen, wat gezien wordt als een kleine medische ingreep. Ik ben echter een beetje bevreesd dat mijn wietgebruik misschien negatief kan uitwerken. Is het ondanks de slapeloosheid misschien toch verstandig om een paar nachten voor de ingreep te stoppen met de wietthee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar 8 kiezen moeten laten trekken in het ziekenhuis onder verdoving... Ben toen niet gestopt met wiet roken, had gewoon iets meer last van langer bloeden aan mijn tandvlees. Voor de rest is alles mooi genezen, en heb helemaal geen na-pijnen gehad (maar het roken zal dit wel onderdrukt hebben)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst, weet je wat de oorzaak is van je slapeloosheid?

 

Je hebt een oplossing ervoor gevonden om in slaap te komen maar weet je ook waardoor je niet goed slaapt?

 

Veel mensen zijn gewoon niet moe genoeg omdat ze geen moer uitvreten op de dag en hele dagen op de bank hangen, dus de energie die normaal

gesproken word verbruikt op de dag die zorgt dat je moe word aan het eind. Als je die dus overhoud heb je een chronisch probleem.

 

Ik zie niet in waarom je zou stoppen.

 

Ben benieuwd dus naar de reden van een chronisch slaapprobleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertel die mensen die je gaan verdoven dat je gebruikt en hoeveel, hierdoor weten zij dat ze hierbij rekening moeten houden bij het doseren van je verdoving.

(ook als je belg bent kun je dit met een gerust hart doen hun hebben zwijgplicht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tip van Wietkop.

 

Mijn idee is, dat als die wiet thee je goed helpt te slapen,

dat dat minstens zo belangrijk is voor je ingreep.

 

Ben ook geopereerd eind vorig jaar.

Nog wel in de keel.

En het klopt wat Moon zij: Je bloed wat langer/meer..

Maar ik heb vervolgens amper hoefen te grijpen naar pijnstillers anders dan mijn rookertje..

 

 

Dus ja: Ik zou gewoon mijn thee blijven drinken en ff zegen idd voor de narcose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voeg me bij wietkop, ben eerlijk over je wietgebruik tegen de artsen.

Daarbij gaat het om een softdrug dus dat zal echt wel los lopen.

 

Veel succes/sterkte met de ingreep en een voorspoedig herstel gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een heel verhaal waarom ik de wiet gebruik, maar kan niet anders. Kan van mijn huisarts ook wel recept voor wiet uit de apotheek krijgen, maar dan ben ik nog duurder uit (38,-- voor 5 gr. excl. btw en apothekerskosten). Is misschien wel zuiverder zonder gif, chemicalien etc. Dus zit er wel over te denken.

 

De implantoloog bij de intake uiteraard al verteld over mijn wietthee gebruik. Hij kende het niet. Ben in ieder geval al wel gestopt met mijn visolie capsules, want dat maakt het bloed ook dunner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De implantoloog bij de intake uiteraard al verteld over mijn wietthee gebruik. Hij kende het niet.

 

Hij/zij heet zeker Spekman??? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een heel verhaal waarom ik de wiet gebruik, maar kan niet anders. Kan van mijn huisarts ook wel recept voor wiet uit de apotheek krijgen, maar dan ben ik nog duurder uit (38,-- voor 5 gr. excl. btw en apothekerskosten). Is misschien wel zuiverder zonder gif, chemicalien etc. Dus zit er wel over te denken.

 

De implantoloog bij de intake uiteraard al verteld over mijn wietthee gebruik. Hij kende het niet. Ben in ieder geval al wel gestopt met mijn visolie capsules, want dat maakt het bloed ook dunner.

 

Als je al wiet nodig hebt voor je persoonlijke gemoedstoestand, waarom dan niet je eigen medicijn kweken.

Ik gebruik wiet om migraineaanvallen tegen te gaan en ik moet zeggen dat lang niet ieder soort uit de lokale shop het juiste effect heeft, daarbij weet je nooit wat voor stoffen al dan niet tijdens de kweek zijn gebruikt.

daarbij zijn de prijzen overal te hoog, dus dan maar mijn eigen plantjes zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon melden, een beetje arts heeft liever dat je wiet rookt dan tabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet, maar zet er thee van. Van 1 gr. indica kan ik 4 theekopjes wietthee zetten, dus voor 4 nachten.

 

Heb er wel eens over gedacht zelf te kweken, maar lijkt mij ook nog niet zo simpel en wat je er eerst allemaal voor moet hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er wel eens over gedacht zelf te kweken, maar lijkt mij ook nog niet zo simpel en wat je er eerst allemaal voor moet hebben.

 

Je kunt tegewoordig al een complete kweekset kopen voor ong. €300,-

Oke, je moet dan niet de beste materialen verwachten maar dat heb je in 1 ronde er wel makkelijk uit.

 

Ik geef toe dat de stap nemen op vandaag niet de makkelijkste keuze is maar ik kan je vertellen dat het beter is dan die troep kopen uit de coffeeschop of je zuurverdiende centen naar de apotheek brengen.

En dat allemaal om van je lichamelijke klachten af te komen.

 

Bijkomend feit is dat het hartstikke leuk is om je eigen tuintje te zien groeien

Misschien toch eens iets om even over na te denken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het wel goedkoper? Voordeel is wel dat je weet wat hebt. Maar ik zit er totaal niet jn en geen flauw idee wat je allemaal moet hebben, hoe aan te komen en hoe te beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is op den duur zeker goedkoper, en al helemaal als je n beetje wegwijs wordt in het kweken.

In een ronde (+- 3maanden) kun je in een tent van 1x1x2meter makkelijk een opbrengst van 300gram halen

 

Bij de meesten kweekverslagen hier op het forum wordt in de eerste post vermeld wat de setup is. (formaat van de tent, wattage lamp, capaciteit afzuiging en filter.)

Dus dan zou je even moeten kijken hoe veel ruimte je ter beschikking hebt en daar een kweekruimte opzetten.

Alle informatie staat hier op het forum en bij netjes vragen krijg je altijd hulp, dus je staat er eigenlijk niet alleen voor.

 

hier kun je een complete kweektent kopen voor 1vierkante meter

https://www.completekweektent.com/product/grow_cabin_kweektent_100x100x200cm_compleet

Edited by Iceberg2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...