Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wasta

Waarschuwing, De Politie Kijkt Mee!

Recommended Posts

Helaas kunnen ze dat tegenwoordig bij iedere site doen.

Ondanks het feit dat we een landelijke politie hebben, is de ene regio wat fanatieker dan de andere.

 

Enkele dagen geleden enkele foto's geplaatst en 3 dagen later de Hermandad op bezoek gekregen.

 

Vorig jaar kreeg ik van hetzelfde laken een pak, maar geloofde toen nog in toeval of een kwade buurman.

 

Nu is toeval uitgesloten.

 

Dus Tor gebruiken, anonymousspeech of vistomail en anoniem, zonder je ip hier foto's plaatsen of andere zaken vermelden, waar de politie belang bij heeft.

 

Ergens wel logisch.

 

Ik had het zelf ook kunnen bedenken.

 

De eigenaars van deze site kan ik niets verwijten.

 

Wellicht is deze site van de politie of een stroman die voor hen werkt, maar kan dat niet bewijzen, dus niet hardop zeggen.

 

Maar de politie kijkt mee!

 

Dus plaats je iets wat de politie de moeite waard vind, kan je ze verwachten.

 

Bij mij dus binnen 3 dagen.

 

Best wel balen, hoe stom kon ik zijn...!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de oplossing: enkel foto's plaatsen waar je jezelf aan het gedoogbeleid houd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een disclaimer, en alle foto's zijn toch van google?

 

Misschien zijn ze gewoon weer per toeval bij je langs geweest omdat je bekend staat, volgens mij doen ze dat ook nog wel eens als ze niks te doen hebben, het toeval ligt hem er dus niet in dat jij de foto's hebt geplaatst maar dat jij de foto's hebt geplaatst vlak voordat ze weer bij je kwamen kijken.

 

Toeval bestaat niet, het heeft altijd een reden.

 

Je kan dit testen, je hebt vast nog wel wat foto's uit de oude doos, over een maand post je weer wat foto's en kijk dan of ze weer komen. Doe dit keer op keer en als ze continu voor niks komen dan zullen ze op een gegeven moment niet meer komen, wacht dan nog een half jaar of wat, als ze nog steeds weg blijven kan je het weer opnieuw proberen, op dezelfde locatie.

 

Vergeet niet dat er een hoop bombarie aan je deur komt dus de buurt krijgt er zeker een luchtje van mee dus mensen houden je al extra in de gaten omdat ze weten wat er de vorige keer loos is gegaan dus verstandig doe je eraan niet meer op die locatie te kweken als je echt of safe wilt spelen.

 

Andere locatie, en als je een vrouw hebt, neem je een keet op je eigen naam en volstauwen die handel. 1 keer draaien en ben je gelijk klaar voor de rest van het jaar. Dit doe je elk jaar, als er wat gebeurd is er niks aan de hand want je kan altijd terecht bij je vrouwtje en als je het helemaal goed doet hoef je haar er niet eens hoogte van te geven want niks is gevaarlijker dan vrouwen en kinderen want die kraken altijd. Van kerels weten we dat ze niet praten.

 

En doe het altijd alleen!

 

Het hele forum plaatst foto's, het is dan wel heel toevallig dat ze dan alleen bij jou komen. Dat is pas toeval!

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou een dissclaimer mij niet redden als dat voor een ander wel geld, bijvoorbeeld een bedrijf?

 

Dat is.k foto's post wilt niet zeggen dat de foto's mijn eigendom zijn en alles wat het beeld weergeeft dat ook is, want dat word bij voorbaat al aangegeven in de dissclaimer. Wie zegt dat dat wietplanten zijn dan? Wie weet zijn dat wel groene japanse esdoorns waarvan ik zeg dat het wiet is om grootspraak te hebben op een forum omdat ik in het echte leven maar een loser ben die niks te zeggen heeft is dit een platform waardoor ik met die leugens een beetje aanzien krijg. Ach, je moet je zegje gewoon klaar hebben.

En misschien zijn het wel geleende foto's van een ander waarmee ik aan de haal ga omdat ik graag een kwekertje wil spelen met een grote muil.

 

En ook bovenstaand is maar fictie.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik al enige tijd deze VPN service, voor een klein bedrag per jaar krijg je 5 accounts voor bv PC, Tablet en mobiel en ik ben zeer tevreden met de service die ze bieden. Overigens is een VPN altijd handig om standaard je mobiel en pc te beschermen tegen vuiligheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je eens luisteren, als ze osama kunnen vinden in de Pakistaanse bergen en Sadam kunnen vangen kunnen ze jou ook wel vinden met je zogenaamde firewalletje laat me niet lachen. Ze zullen alleen 5 minuten extra hun apparatuur moeten laten draaien maar uiteindelijk lachen ze toch wel.

 

Als je echt veilig wil spelen, gebruik geen technologie. Geen foto's via telefoon want de GPS locatie word eraan vastgelegd. Gewoon foto's met een losse camera zonder GPS!! Alles met een antenne vermeiden.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar kwamen ze ook na 3 dagen van het plaatsen van mijn foto's.

Dit jaar weer na 3 dagen, dat is mij een beetje te toevallig.

 

En de politie heeft de mogelijkheid, dus zouden ze gek zijn om er geen gbruik van te maken.

 

Zolang je geen warmteplekken hebt die met de infr-rood-camara te zien zijn, krijgen ze niet zomaar een huiszoekingsbevel.

Je kan de foto's ook bij een maat hebben gemaakt.

 

Feit is dat je ip aan je dataverkeer vast zit.

En plaats je een foto die niet door de beugel kan met gps gegevens, maak je het hen wel heel erg gemakkelijk.

 

Tja en ik had ze wel erg groot dit jaar.

 

Mijn planten kwamen al boven de dakgoot uit en veel te veel natuurlijk.

Dat is vragen om aandacht.

 

Het domme is dat ik dit had kunnen weten en wist, maar er gewoon niet bij heb nagedacht.

 

Volgendjaar weer proberen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor werkt prima hoor:. Gps tags worden verwijderd door de website.

 

Bedrijven hebben disclaimers op hun eigen website , niet op die van anderen. Dus de toegevoegde waarde zie ik er niet van in hier.. Dus omdat jij een textje onderaan je scherm hebt zullen ze maar denken dat je maar onzin post? Succes bij de rechter hoor

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een disclaimer, en alle foto's zijn toch van google?

 

Misschien zijn ze gewoon weer per toeval bij je langs geweest omdat je bekend staat, volgens mij doen ze dat ook nog wel eens als ze niks te doen hebben, het toeval ligt hem er dus niet in dat jij de foto's hebt geplaatst maar dat jij de foto's hebt geplaatst vlak voordat ze weer bij je kwamen kijken.

 

Toeval bestaat niet, het heeft altijd een reden.

 

Je kan dit testen, je hebt vast nog wel wat foto's uit de oude doos, over een maand post je weer wat foto's en kijk dan of ze weer komen. Doe dit keer op keer en als ze continu voor niks komen dan zullen ze op een gegeven moment niet meer komen, wacht dan nog een half jaar of wat, als ze nog steeds weg blijven kan je het weer opnieuw proberen, op dezelfde locatie.

 

Vergeet niet dat er een hoop bombarie aan je deur komt dus de buurt krijgt er zeker een luchtje van mee dus mensen houden je al extra in de gaten omdat ze weten wat er de vorige keer loos is gegaan dus verstandig doe je eraan niet meer op die locatie te kweken als je echt of safe wilt spelen.

 

Andere locatie, en als je een vrouw hebt, neem je een keet op je eigen naam en volstauwen die handel. 1 keer draaien en ben je gelijk klaar voor de rest van het jaar. Dit doe je elk jaar, als er wat gebeurd is er niks aan de hand want je kan altijd terecht bij je vrouwtje en als je het helemaal goed doet hoef je haar er niet eens hoogte van te geven want niks is gevaarlijker dan vrouwen en kinderen want die kraken altijd. Van kerels weten we dat ze niet praten.

 

En doe het altijd alleen!

 

Het hele forum plaatst foto's, het is dan wel heel toevallig dat ze dan alleen bij jou komen. Dat is pas toeval!

 

Met foto's van binnen kunnen ze weinig, die kunnen overal gemaakt zijn

Geen geur en warmte van lampen is geen kans op een huizoekingsbevel.

 

Maar iderdaad, ik laat me niet aanhouden zonder arrestatiebevel en gooi water over hen heen als ze voor de deur staan en niet weg gaan als ik zeg ""OPSODEMIETEREN!!!""

 

Zodra ik de deur los doe stappen ze naar binnen en jatten mijn gouden kettingen etc

En klappen natuurlijk als ik er iets van zeg.

De politie voor dief uitmaken, wat denk ik wel, dat ik in een babanenrepubliek leef, praatjesmaker...zeggen ze dan.

 

Of na 5 dagen nog geen rechtercommissaris zien, dus weet je dat je ontvoerd bent.

Familie die je opzoekt krijgt te horen, wij weten ook niet waar hij is, maar hij zal wel snel weer opduiken.

Kom je verhaal halen, zeggen ze glashard dat je niet op het nuro hebt vastgezeten.

 

Nee,vrienden zijn wij niet van elkaar.

 

En het HKS, inderdaad, hun herkenningsysteem.

 

En ze zijn ook wel zo slim om op de foto in te schatten hoever je van de oogst bent.

Dan kunnen ze een berekening maken en een afspraak in hun agenda zetten.

 

Die tip van een vpn is ook goed. Spotflux of securitykiss zijn gratis.

Maar maak je te bond, sturen ze via interpol een verzoekje om toch maar je ip te geven.

Die VPN's werken in de regel altijd wel mee.

 

Google geeft bijv in 98% van de gevallen alle gegevens waar de politie om vraagt zonder bevel van de rechter.

Slechts in 2% van de gevallen wil google een rechtelijke machtiging zien (Een bevel)

 

En je ipadres heeft vast hetzelde ipadres dan dat van je email.

Via die omweg zijn ze alsnog zo bij je.

 

Het toppunt is wel je gps gegevens op je foto.

Meestal werkt gps niet binnenshuis, maar even rechtsklikken op de foto voor de zekerheid kan ik wel aanbevelen.

 

Zoals vermeld, heeft een .gif geen gegevens van de foto, dus kan je een jpg, bmp of png in een gifbestand converteren in paint en weer terug naar het formaat (extensie) die je hebben wil. Dan plaats je de foto zonder dat er gegevens bijaan hangen.

 

Deze site is een geschenk uit de hemel en bespaart ze een boel werk.

 

Wie weet zeggen ze 2 maanden onderzoek te hebben gedaan en ondertussen op hun luie reed gezeten hebben.

Hebben ze toch maar weer even 2 maandsalarissen binnen en deze site geeft de gegevens die ze nodig hebben.

Of geven, ze pakken gewoon de datastroom.

 

Pas nadat ze iets vinden gaan ze het officieel spelen, met een huizoekingsbevel etc.

 

De politie doet gewoon wat ze willen.

Alle advocaten aflusiteren bijvoorbeeld.

Die info is op zich niet toelaatbaar bij de rechtbank, maar ze hebben dan de gegevens toch maar.

 

Of ze regelen wel wat met een ""hulpofficier van justitie, die ook gewoon bij de politieclub hoort en gewoon een politieagent is.

Meestal een brigadiertje of zo.

Niks geen openbaar ministerie, gewoon de politie zelf die voor justitie speelt.

 

Ik ken hun truuhjes onderhand wel.

 

Je handtekening van je rijbewijs kopieren en plakken (copy paste) onder een verklaring die je nooit gezien hebt.

Of van je id bewijs.

Of als ze je van straat plukken even in een cel stoppen en je riem, veters portemonnee en telefoon pakken en je een handtekening laten zetten, die je dan teruziet onder een nepverklaring.

Ja de politie weet ook Paint te gebruiken en weet ook van Copy/paste.

 

Hoe anders kunnen ze keer op keer de rechter voor de gek houden.

Of nog niet gemerkt dat er met regelmaat een onschuldige wordt veroordeeld?

 

Alles is nep er is geen rechtspraak.

Ze zorgen echt wel dat je voor een rechter komt van 24 jaar oud, die nog zo naïf is en in het goede van de politie geloofd.

 

Schiedammerparkmoord. Nynke dood en de jongen die zich dood hield, spreekt NAAKT een voorbijganger aan op zijn steekwonden wijzend.

De man belt 112 en krijgt de moord en verkrachting in zijn schoenen geschoven.

Zelfs als de politie de echte moordenaar van Nynke uit Schiedam te pakken heeft en dus weet dat er een onschuldige vast zit, dan nog zit hij na drie maanden onschuldig in de cel.

Maar dat weet je,

Alle rechters zijn corrupt, anders kan je geen rechter worden nl.

De grootste crimineel is onschendbaar en hangt op een grote foto achter de rechter.

 

Hier een tip, voor als je tijd hebt en de wereld wil kennen zoals deze echt is;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42479_18404_1093573.jpg

 

En jij denkt dat ze door WF aan je deur zijn geweest?

 

Zou toch eerder aan een goede buur denken die der polizei/mma heeft gebeld.

 

Zulke struikjes ruiken nergens naar en vallen helemaal niet op...

Edited by Worm
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

WASTA

wat probeer je met deze actie te bereiken

er zijn hier mensen die al jaren posten

ook grotere hokken

sommige maken na een jaar of wat

een nieuwe acount aan

en daar is nog nooit politie op bezoekgeweest via wietforum

ik post ook 2x per week foto s

nog nooit popo gezien

 

 

zei de politie tegen jou

we zijn je op het spoor gekomen door wietforum?

 

lijkt me van niet

en zoals je zelf al zij

je planten kwamen boven de dakgoot uit

valt niet op zeker

dus het komt vast door wietforum :thumbsdown:

 

een beetje speculeren kunnen we allemaal wel

feiten daar moet je mee aankomen

als je die niet hebt

praat dit forum dan niet zwart,

omdat jij denkt dat ze jou voor een paar buitenplanten gaan opsporen via internet

denk dat ze dan eerder voor de grote jongens gaan :)

 

WF leden bang maken lukt je niet

aangezien ze hier al jaren posten

binnen en buiten

dus imo ben jij gewoon een praatjes maker

als ze je al 1x eerder hebben gepakt

dan kan je toch verwachten dat ze weer komen

maar in de plaats van logisch na te denken.

ga jij met je paranoide instelling het forum zwart praten

WAAROM ?

 

en een handtekening plakken onder een een verklaring die jij nog nooit hebt gezien

laat me niet lachen man

dat is onmogelijk

jij hebt duidelijk nog nooit vastgezeten

en jij hebt geen verstand van de wetgeving in dit land

aangezien ze altijd de orginele verklaring nodig hebben (met pen ondertekend door u zelf)

zal je wel gewoon je mond voorbij hebben gepraat

beter stop je met deze onzin

alvast bedankt

met vriendelijke groet chucha (die binnen en buiten foto s post al een aantal jaren )

(zonder problemen)

Edited by chucha
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zal er ook maar eentje zijn met zo'n bende in de tuin dus makkelijk te herkennen, en de schuttingen verbergen niks die planten kun je zien vanaf en andere wijk man. Je bent gewoon dom bezig door zulke planten te maken in tuin als die.

 

Ik snap het je vind het allemaal prachtig enzo weet ik wel maar dat vond een ander dus niet.

 

Gewoon dom dit.. Je planten hangen zowat bij je buren in de tuin man ben jij niet zo'n aso die maar overal schijt aan heeft? Dan vraag je erom.

 

En ja de wereld is vies en smerig, dus als je weet hoe die werkt waarom zet je dan zo'n actie, dat getuigd niks van ook maar enigszins een greintje verstand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders. Mag toch hopen dat ze ons waarschuwen als dat gebeurt. Of zelfs de hele boel sluiten.

 

Google geeft ook nooit gegevens aan de politie als er geen bevel voor is.

 

Je zal wel gewoon verlinkt zijn. Misschien iemand die je kent of die jouw foto's herkende op het forum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronken met je planten is helemaal dom zo,hang er een piratenvlag aan volgende keer.Buren kunnen ook ruiken.Sjakie met de bonestaak :icecream: Toppen was blijkbaar niet nodig,Niet alle mensen zijn gek van planten helaas dus 1van je 20 buren die de plant vanop 100meter kon zien zou ik verdenken.Ik vind het erg voor je plant :yummy: dacht je dat mensen niet omhoog kunnen kijken ofzo,je buurman kon mee oogsten vanop zen balkon.Je zal wel ergens anders met je foto gepronkt op Facebook zet jij maar autoflowers. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders.

die geven ze wel gewoon af hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen wordt in de gaten gehouden, alle dat van je pc, je telefoon en zelfs je kijkgedrag op tv.

 

En de politie staat bekend om het valsifiseren van bewijs,

Als ze geen vingerafdruk hebben en geen dna vervalsen ze een ""geurproef"" met een hond.

 

Vorig jaar had ik 4 agentjes in een valkuil, met plank en roestige spijkers.

Die moesten worden ondersteund worden goor collega, en op hun tenen lopen, daar de spijker diep de hiel was binnen gedrongen.

De spijkers die hun werk hadden gedaan, waren geheel roestvrij geworden.

 

In eerste instantie waren ze langs de spijkerval gelopen, dus toen ze wegliepen, ging ik snel naar buiten, blokeerde het pad, en schold ze uit voor vuile Gestapo en zo.

Dat heeft een ""Pavlov"" effect, dus kwamen ze snel terug en liepen regelrecht op de ondergegraven plank met spijkers.

 

En dan hun vriendelijkste gezicht opzetten en vragen of ik de deur even los wil maken, daar ze even met me praten willen.

Helaas was zijn gezicht zo vriendelijk dat de agent het niet in de plooi kon houden.

 

Dus deed ik veiligheidshalve mijn keukeraam maar los om te kunnen ""praten"".

Toen zag ik pas goed dat ze in de plank met spijkers hadden gestaan daar ze op hun tenen stonden.

 

Hun plan de deur los te krijgen was mislukt en de heren gingen helemaal door het lint.

Maak die deur los!, Laat zien dat je een echte man bent! Open maken anders beuken we de deur uit de sponningen!

Dat soort praat,

Als je goed kijkt zie je water staan in die 3 flessen op de bovenkamer.

Ik geef water wanneer ik dat wil en nodig acht, moeten ze er maar niet onder gaan staan.

Bovendien gebruikte de politie MIJN schep om de planten te verwijderen.

Net alsof dat net zoiets is als ik hun politieauto even gebruik.

 

Het zijn sukkels en beroepswerklozen die geen ander werk lrijgen kunnen en uit armoede en gebrek aan capaciyeit dan teslotte maar agent worden.

De meeste weten niet dat er een programma dat ""paint"" heet op windows zit, maar helaas een enkeling wel.

 

En een formulier inscannen waar je handtekening opstaat, of een neppert in mijn geval die er wat op leek, vond ik later onder een zelfverzonnen verklaring.

Jazeker, maken ze zelf jouw verklaring.

Ik praat niet, Ik geef mijn id-kaart en maak gebruik van mijn zwijgrecht !

 

Zodra je eenmaal praat, arresteren ze je keer op keer weer.

Indien je consquent niets zegt, proberen ze het een keer of drie, maar daarna niet meer.

 

De agent die je aanhoudt en je probeert te laten praten, blijft jou agent.

Mij aanhouden betekent dat die agent zijn weekendafspraken af kan zeggen, daar ik alle 4 dagen mijn bek houdt.

 

Ik steel niet en doe niet aan criminaliteit.

 

Dus heb nooit in een huis van bewaring gezeten, of voor de rechter-commissaris geweest.

 

Helaas wel 80 uur dienstverlening gekregen, omdat ik 6 agenten ""ambtenaren in funktie had mishandeld"", terwijl het er in feite maar 2 agenten waren. Ik was naar een kantoor gelokt waar ik koffie kreeg van 2 agenten. Toen er 4 agenten bijkwamen en het mij duidelijk werd dat ik door de mangel gehaald zou worden heb ik de koofie in 1 agent zijn dezicht gegooid en een ander een stuiter gegeven.

Voor ik nr 3 kon slaan zaten er al 4 agenten op mij.

Aan iedere arm 1 agent, 1 van achter om mijn nek de nr 4 was bezig mij af te tuigen.

Dus ik werd mishandeld door 6 ambtenaren in funktie en werd toch tot 80 uur veroordeeld.

 

Ik maak dit forum niet zwart, ik zeg toch duidelijk dat alle data wordt nageplozen.

Dat gebeurd op alle fora op alle sites moet ik zeggen.

 

Als je op marktplaats wiet probeerd te verkopen is er software dat het woord wiet herkend en een alarm af doet gaan.

Je krijgt meteen bericht dat wiet verkopen niet is toegestaan.

En er zit echt niet iemand mee te kijken wat ik schrijf

 

En is dit een site waar de politie dankbaar gebruik van maakt?

Die hebben hier meer geluk dan op marktplaats of zo.

Is toch logisch///

Zou ik ook doen als ik politie was, hier info halen,

 

Ik zit toch niet onnodig paniek te zaaien?

Voor een huiszoekingsbevel hebben ze bij de politie wel iets meer nodig dan een ip/nr waarvandaan een foto met wat teveel wiet is gestuurd.

Het valt wel wat mee, vooral als ze lui zijn of andere dingen aan hun hoofd hebben.

 

Momenteel liggen ze in de klinch vanwege de 0 lijn waar ze al 4 jaar op zitten.

Die gaan echt werk voor hunzelf maken.

Als ze ook maar even niet hoeven te werken is hen dat liever.

 

Helaas zijn het mijn vrienden niet.

Maar dat truukje met die plank met spijkers konden ze niet waarderen,

Nu heb ik bij de spijkerplank een electrische vliegenmepper omdat een stroomstootwapen verboden is.

 

Niet voor de politie, helemaal niet, gewoon voor dieven in het algemeen.

Net zoals mijn kruisboog altijd gespannen onder handbereik is.

Als ik dat op agenten afschiet, schieten ze terug.

De kruisboog is er voor dieven en dan nog schiet ik ze alleen in hun billen of benen.

Eigen rechter spelen mag niet maar je eigen goederen verdedigen wel.

 

En de buren? Die hebben zelf ook 2 kleine plantjes, dus.

 

En wat ik zei dat ze lang niet overal hetzelfde reageren.

Als ze al genoeg te doen hebben, gaan ze niet nog meer werk maken voor henzelf.

 

Zou je zelf ook niet doen.

Is toch logisch...

 

En zo groot zijn mijn plantjes ook weer niet.

Vorig jaar waren mijn toppen zo groot als een voetbal.

Vol olie, alsof je een sinasappelschil dubbelknijpt tegen een vlam aan.

Gewoon vuurwerk in mijn joint.

 

Lijkt wel leuk, maar houdt in dat je eerst de olie van je vingers moet krijgen, omdat het vloeitje steeds scheurt.

Op 4 oktober geoodst en pas na de kerst gaan wezen roken.

 

Zulke toppen hebben een lange droogtijd nodig.

En ik wil mijn shag ook niet droog hebben, dus moet mijn wiet ook niet breken.

De stokjes wel, maar de toppen en kleine blaadjes niet.

 

Als ik op een topje gezeten had, was de olie als een spiegel op mijn wiet.

 

Puur sativa dus, zo vet dat je er geen hash uit kloppen kan.

Koffieshopwiet is altijd een indica/

Veel opbrengst en snel klaar.

 

Il moet ruim 3 maand bloeien , maar heb dan een veel dromerigere wiet.

Veel meer cbd, cbn, cba cannaboïden dus.

En oude thc is veel stoonder dan de verse die alleen maar een High geeft.

Te vers kan zelfs paranoia geven een gevoel van onrust.

 

Data verwijderen dat oud is lijkt me overdreven.

Daar komen de heren niet ""meer"" voor,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders. Mag toch hopen dat ze ons waarschuwen als dat gebeurt. Of zelfs de hele boel sluiten.

 

Google geeft ook nooit gegevens aan de politie als er geen bevel voor is.

 

Je zal wel gewoon verlinkt zijn. Misschien iemand die je kent of die jouw foto's herkende op het forum.

 

Zeker wel. google vraagt maar in 2% van de gevallen om een bevel van de rechter, de andere 98% geven ze zo mee.

Aldus hun eigen gegevens die ze openbaar maken.

 

En nee, de politie kan zonder de provider ook je ip en data inkijken.

Dat is de pest.

 

Net als het afluisteren van alle advocaten. Dat mag helemaal niet, zelfs niet met de nieuwe anti terreurwetten niet, maar ze doen het toch, omdat ze het zelf kunnen doen.

Die apperatuur is te koop, maar verboden om in bezit te hebben voor gewone mensen.

 

Wikileaks heefy wel wat brochutes van dat soort fabriekjes,

Ook je blacknwrrie de oude en nieuwe wordt van de encryptie ontdaan.

Kraken waar je bijstaat, supersnel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blauwpetten moeten harder speuren omdat de allerdomste kwekers de laatste jaren al eens gepakt zijn

kan best zijn dat ze digitaal hun best doen

 

ik neem nog geen gsm mee naar mijn lokatie

paranoia heeft zijn voordelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar winter mochten ze voor het eerst al gaan luisteren naar wired netwerken. Ik neem aan dat ze dan de vrije toegang hebben tot de grote router van je provider. Met alle trucjes van dien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepaid gaan ze ook afluisteren, dus voortaan rooksignalen of de oude telegraaf gebruiken.

 

hemp-in-china1-1500x575.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...