Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Havelte78

Welke Setup In Voorgroei Tent

Recommended Posts

Hallo mede hobbyisten!

 

Graag wil ik wat advies over de inrichting van mijn voorgroei tent.

Ik wil in deze tent elke keer 5 plantjes opkweken uit zaad onder t neon

Nu werkte ik voorheen vaak met kleine buisafzuiger gedimd door zo n klein klimaatregelaartje ( zo'n standaar regelaar van rond de veertig euro)

Nou ben ik niet echt te spreken over het geluid van deze kleine buisafzuigers. en ook niet zo over de betrouwbaarheid van deze klimaatregelaars.

Nu ik een wat ruimer budget heb wil ik graag het advies wat geeft het minste lawaai en en welke combinatie regelaar afzuiger adviseren jullie ?

De tent krijgt overigens het formaat 80 bij 80 of 90 bij 90. Daar komen in te hangen of 1 maar misschien later ook wel twee secret jardin t neon setjes van 2 x 55 watt

 

Bedankt alvast voor het meedenken en jullie adviezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is een mini torin zelf inbouw samen met een klimaat regelaar (dcs climate controller)

Erg aan de prijs maar altijd zuiver en gaat jarenlang mee of je er nu een dr120 mee regelt of een nano tentje.

Absoluut brom en tril vrij je hoort alleen de luchtstroom.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is een mini torin zelf inbouw samen met een klimaat regelaar (dcs climate controller)

Erg aan de prijs maar altijd zuiver en gaat jarenlang mee of je er nu een dr120 mee regelt of een nano tentje.

Absoluut brom en tril vrij je hoort alleen de luchtstroom.

 

Pg

Bedankt voor je reactie. Bedoel je met mini torin zelf inbouw zo'n slakkenhuis die je zelf moet inbouwen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd man succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel wat overkill voor een enkele T-neon.

 

Ik heb er een simpele 12cm PC fan op zitten. Snelheid regel ik door een adapter met instelbaar voltage.

 

Had eerst inderdaad ook een buisfan en die was vrij snel stuk. De PC fan doet het al jaren.

 

Heb er geen filter op omdat ze tijdens het voorgroeien toch nauwelijks ruiken en de lucht toch wel door de bloei tent wordt gereinigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...