Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Martijnsch

Hallo

Recommended Posts

Heren,

Ik ben nieuw hier, en dit jaar voor het eerst veel te laat begonnen met een buiten kweekje. Van een bekende een stekje gekregen wat haze zou moeten zijn, en maar gewoon begonnen half juli. Tot nu toe gaat ie best lekker, en ben een week bezig met verduisteren. Ik verwacht er zo laat niet al te veel van, en ga maar gewoon eens afwachten en kijken wat het doet. Altijd leuk om te leren op zo'n manier.

Tot nu toe al veel info hier van het forum afgehaald, en dat zal waarschijnlijk alleen maar meer gaan worden. Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg om wat fotootjes te plaatsen hier, een eigen topic zal waarschijnlijk weinig zin hebben aangezien ik veel te laat begonnen ben er toch niet veel af zal komen.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Veel kweekplezier allemaal!

 

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo welkom op WF

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Een kweekverslag is altijd leuk om te lezen / volgen. Maakt niet uit of er veel of weinig vanaf komt. Misschien loop je tijdens je kweek wel tegen problemen aan die je weer in een verslag zou kunnen zetten en waar we in de toekomst ook weer gebruik van kunnen maken! :) Maar natuurlijk is die keuze aan jezelf, maar als het aan ons ligt mag er best een verslag komen.

 

Groetjes en succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...