Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LECTERR

Jullie Top 3 Guerilla Zadeb

Recommended Posts

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete top 3 guerilla zaden zijn! en misschien ook een uitleg waarom mbt groei bloei stevigheid t oprot kwaliteit etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen favoriet, ik had eens een paar zaden van Early Durban x Afghani Erdpurt. Eind september klaar en de compactste wiet die ik ooit gekweekt heb, was helaas een herma dus geen zaden van gemaakt. De laatste paar zaden zijn me ontnomen door de hedendaagse SS'rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

zonnebloemen , afrikaantjes , en de tomatenplant , die zaden deden het ook goed :likken: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben eens een poging ondernomen om er een fatsoenlijk topic van te maken.

als iedereen dit jaar nou weer een een aantal soorten willen uploaden dan word het misschien nog eens wat

http://www.wietforum...-buitensoorten/

 

wiet61, droogkloot :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf:

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was al van plan een index topic te starten nadat de oogst binnen was, dan had ik ook wat materiaal mee beginnen.

 

De naam van de strain, bloeitijd en oogst tijdstip, volle grond of bak en een foto verplicht van het droge spul. Zo kunnen we zien wat we kweken en hoe het eindproduct tot stand is gekomen zodat we een idee krijgen wat wel en wat niet.

 

Jullie zien het topic wel verschijnen tegen die tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HEt is maar een grapje jongens , de soort die het ene jaar goed is kan het volgende jaar niks zijn , veel factoren spelen mee , waar staat de palnt ,.

Hoe is het weer geweest , niet teveel regen gehad enz , ik heb een soort die ik voor bij heb zien komen ,ondanks het klote weer , ik heb hem dit jaar ook en dat is de gold rush , daar heb ik toch goede kijk op , trouwens de easy sativa,s doen het ook goed volgens mijn , eind van dit jaar zullen we het weten , ik denk dat de soorten va famale seeds allemaal goed zijn ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mijn GG#2×PP nog een keer kruisen met GG#2 om het nog vroeger te krijgen en de opbrengst van de GG#2 te verhogen.

Kijken of het me lukt.

 

Ik moet hem wel uit het ene veld overplaatsen naar het andere veld. Hopelijk staat die niet te lang stil.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ga mijn GG#2×PP nog een keer kruisen met GG#2 om het nog vroeger te krijgen en de opbrengst van de GG#2 te verhogen.

Kijken of het me lukt.

 

Ik moet hem wel uit het ene veld overplaatsen naar het andere veld. Hopelijk staat die niet te lang stil.

 

Dat lukt wel hack .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah wie61 ik heb zelf goede ervaring met Early giro! ga nog eens goed uitzoeken welke ik in 2016 probeer. ik denk een 5tal verschillende x 10 per soort

 

ltgs bedankt voor je link. ga ik eens bekijken

 

Early girl*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

:jump:

Early giro wat is dat voor een soort , kan je die overmaken . :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

op nr 1 staat purple die je in de jaren 90 als stekjes kocht voor een rijksdaalder per stuk die mei de volle grond in gingen en eind augustus half september rijp waren .

stuk of 9 in de achtertuin gaan !

 

op nr 2

 

de lbh auto nr 1

 

gallery_7335_4882_1337152.jpg

 

 

wat dit soortje is

gallery_7335_4882_461600.jpg

 

en nee lbh is niet lange borst haren :likken:

tis la buena hierba

 

gg

m :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oops

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEt is maar een grapje jongens , de soort die het ene jaar goed is kan het volgende jaar niks zijn , veel factoren spelen mee , waar staat de palnt ,.

Hoe is het weer geweest , niet teveel regen gehad enz , ik heb een soort die ik voor bij heb zien komen ,ondanks het klote weer , ik heb hem dit jaar ook en dat is de gold rush , daar heb ik toch goede kijk op , trouwens de easy sativa,s doen het ook goed volgens mijn , eind van dit jaar zullen we het weten , ik denk dat de soorten va famale seeds allemaal goed zijn ,

Dit is het. spreiding is gewoon belangrijk. Is Augustus kut? Heb je misschien wat aan laat bloeide. Is oktober kut heb je meer aan vroeg bloeide.

 

Het is voornamelijk een gevecht tegen het Nederlandse klimaat.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja johnny zo moet je denken , anders oogst je geen reet volgens mijn , de vroege soorten op papier zijn nu een maand later , dus misschien komt het toch nog goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb misschien een leuke voor de top 3..

 

Heribei regulier :dribble:

 

DAt gaat zeker gebeuren Hack , dat is een ding wat ik zeker weet , en ik ga een vrouw omtoveren naar een man , ik heb een laborant in de arm genomen nu die veel van planten en genen weet , word vervolgt hoop ik .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, mooi ja.

 

Het beste is om een veldje van 100 stukje te zetten en degene die het minst of niet rot, daar kruis je mee.

 

We moeten weer gaan selecteren op resistentie want die soortjes van tegenwoordig zijn allemaal bagger.

 

Denen zijn kut vanwege de kwaliteit maar rotten nauwelijks tot niet.

 

Ik ga zeker voor mijn eigen kruising volgend jaar, en hopelijk voor de terugkruising met GG#2 op de PP×GG#2 selectie stek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ben benieuwd welke soortjes er dit jaar mooi uitkomen. maar dit jaar hebben we echt bagger weer gehad. maar een zaden kweekje en wat kruisen lijkt me ook leuk voor volgend jaar. alleen nog opzoek naar wat goed regulier zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij doet tot nu toe ierdbei het dit jaar het beste, kan bijna geoogst worden, daarnaast heb ik herijuana kruisingen staan. HJxNdb, HJxErdbei, allemaal interresant. Voor de rest doet de danish gold het ook goed, nog even afwachten hoe de smaak is dit jaar, ik heb iig een compacte pheno, die heb ik een paar jaar eerder al geselecteerd en zaden mee gemaakt.

 

Het valt me op dat veel mensen zaden kopen die guerilla doen. Ik kweek altijd met mijn zelf gekweekte zaden, weet precies wat ik heb en heb geen hermashit. Zaden uit een ruil test ik eerst, best wel vaak herma's verkregen en die wil je niet op je guerilla en eigenlijk sowieso niet.

 

Meer zelf kweken! :whistle: :jump: Is ook erg leuk!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Monti , ik sluit er mijn eigen 100% bij aan wat je zegt , somigge soorten zijn niet erg stabiel , dan hoeven het nog geen slecht zaden te zijn . daarom is een beetje samen werken op het forum kei goed , zoals jij me waarschuwde voor die grape van mijn , ik heb dan ook alle zaden weggeflikkerd .

Ik had ze ook maar als freebees gehad bij een zaak uit polen

Zo zie je maar ,een beetje samenwerken doet wonderen .Anders had ik waarschijnlijk volgend jaar die gezet , en als je dan niet goed oplet krijg je niks dan zaad .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is altijd zo mits het goed geselecteerd is en men weet wat men doet

 

1.goede vroegbloeiers vind je bij Omniseeds : rooie marie , purple rocket en wild dane bijvoorbeeld

hij heeft er nog wel meer maar schrijf hem dan maar zelf aan

 

2.zelf zweer ik bij volle sativas voor hier buiten

wel niet vroeg maar ook amper rot

 

3.paarse soortjes zijn ook goed rotbestendig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omni is een baas al vind ik veel van die denen meuk. Nadia is n mooie compacte voor buiten.

Nadeel is alleen die paarse tint want dat verkoopt niet.

 

Doe je niks an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is altijd zo mits het goed geselecteerd is en men weet wat men doet

 

1.goede vroegbloeiers vind je bij Omniseeds : rooie marie , purple rocket en wild dane bijvoorbeeld

hij heeft er nog wel meer maar schrijf hem dan maar zelf aan

 

2.zelf zweer ik bij volle sativas voor hier buiten

wel niet vroeg maar ook amper rot

 

3.paarse soortjes zijn ook goed rotbestendig

 

Nr 2, zo is dat, daarom doet de S5 het bij mij zo goed buiten.

 

Volgend jaar SSH uit zaad de grond in en we zien wel wat dat word! Schimmel houd niet van winter. Sativa's wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht rond december klaar te zijn met de planning. dan zal ik er eigen guerilla topic openen. met de gehele planning plan van aanpak soorten etc. tot die tijd lees ik og met alle plezier hier mee met alle leuke en minder leuke guerilla verhalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...