Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

unanimous

Lellijk Worden Van Haze Alikes

Recommended Posts

Ik was benieuwd waarom je zo gaar wordt van de haze, en alikes.. De soort van "smaakvolle" wietjes.

Ik zelf heb de volgende dag altijd zwaar rode doppen, en een klote dag de dag ernaa. Terwijl ik maar amper echt die lekkere thump ervaar de je kan hebben van een WWtje of qua effect een Norderlightje of Powerplantje. Ik persoonlijk snap de hype niet.. En kwam tot mijn verbazing ook al rebrands tegen onder een andere naam. Liever niet als je het mij vraagt..

 

Maar weet iemand uberhaupt waarom je er zo gaar van wordt?

Zijn het de extra flavanoiden, of een soort van de lauwere genetics?

Edited by unanimous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk lichaam is anders en reageerd anders, de fitheid, geestelijke gesteldheid en fysieke algemene gezondheid spelen allemaal een rol.

En de manier van consumeren, vaporizer, roken, waterpijp, puur of met tabak etc.

 

Dan is het oogstmoment van de geoogste soort ook nog van belang, dat heeft invloed op de werking en het effect dus.

 

Wat voor jou dus niet werkt, werkt voor een ander des te beter.

 

Ik ben van mening dat andere daarom ook geen antwoord kunnen geven op je vraag die alleen op jou van toepassing is, wel kunnen we, onze ervaringen delen over dezelfde strains en wat we er van vinden.

 

Ik rook het liefst haze omdat ze sterker is en ik dus minder hoeft te roken, PP krijg ik hoofdpijn van, veelal omdat ze opgefokt zijn met pk en dat merk je wel.

 

Het liefst rook ik een guerilla biologisch buitenwietje! Tevens haze, S5 is echt een soortje die ik iedereen kan aanraden. Zalig wietje gewoon.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd subjectief, maar toch opzoek naar de rede. Het viel me dus ook op dat het niet zo veel met het THC gehalte te maken heeft. Maar meer iets wat er verder om natuurlijke redenen nog inzit?

 

Buiten de milde onzekerheid over het dit keer ook matig geflushte wietje.

Edited by unanimous
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ook liever geen amnees, mij te sterk.. laatste oogst was zo sterk dat ik na een goeie joint totaal uitgevloerd was voor een paar uur.

Tis dat het zo lekker weinig knipwerk is en veel opbrengt dat ik het kweek...

Ga voor mezelf een klein tentje volzetten met andere soortjes die ik vroeger altijd rookte.

Jammer dat ik hier niet buiten kweken kan, anders zette ik early girl, purple power en dat soort grappige soortjes. Goeie herinneringen aan...

Als iemand suggesties heeft voor binnenplantjes die qua effect op de 2 voorgenoemde buitensoortjes lijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het heeft zeker wel met THC te maken, maar zoals gezegd heeft het op eenieder een verschillend effect. Het effect kan van dusdanige diversiteit zijn als je zelfs wat anders hebt gegeten dan de vorige keer. Lege maag of volle maag is al een wereld van verschil. Heb je de dag ervoor goed of slecht geslapen. Een miljoen factoren die invloed hebben op het effect.

 

Ik zelf rook enkel en alleen puur, soms een cocktailtje met hasj of ice erin of gemixt met andere wiet, maar meestal een soortje en dan puur. Haze dan.

 

Soms gaat die helemaal op als ik alleen rook maar soms moeten we hem als ik hem samen rook met een maatje halverwege al weg leggen omdat die er gewoon in hakt als een guillotine. En dan gaat het om dezelfde wiet van dezelfde oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook eens een afghani of kush

das mooi kalmerend spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

hash is de hars van de plant

alleen WELKE plant bedoel jij met jouw hash advies?

 

er is genoeg hash waar ik gestressed van wordt

 

zomaar even zeggen dat hash kalmerend is , sorry , maar heb nog geen ochtend blow gerookt, dus ik ga er niet te diep op in

maar godverdomme wat wordt ik aggressief van dat soort debiele opmerkingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer Jansen, denk aan uw hart. HacktheSystem is waarschijnlijk nog niet zo heel oud en leest wellicht wat minder. De meeste mensen die in Nederland Hash roken, roken Marrokaanse Hash en ja daar wordt je in de regel relaxt en tikje euforisch van. Dat dat niet komt door de hash maar de hars waarvan de hash gemaakt is, ontgaat de meeste mensen. U niet, mij ook niet maar veel mensen stellen weinig vragen en als iedereen zo was was de wereld nog plat.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marokkaanse hash lijkt me ook een nogal ruim begrip en als de wereld plat zou zijn hadden we hoogstwaarschijnlijk alleen AF..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hars wordt geproduceerd wanneer de bast van een boom beschadigd is, das niet bij wietplanten.

Van wat ik weet bij marrokaanse planten is dat de wiet niet gerookt kan worden vanwege het zaad.

Daarom trommellen ze op de planten en het residu wat daar afkomt das hash.

 

https://www.youtube....h?v=UvFEKurFCHI

 

Dus ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat er nog marrokanen zijn die echt de moeite nemen om de beste en lekkerste hash heeeeleeeemaal naar ons te smokkele?? Wat denk je zelf ennnn als t hier al is dan zit het echt bij ali of achmed de coffeeshop baas lekker in zn eigen broekzak haha gaat ie toch niet aans ons domme kaaskoppen verkopen...rookt ie lekker zelf op!!

Wij krijgen uit de andere broekzak wat net zo warm bij zn snikkel heb gezeten en daarom zegt oooo kijk s kwaliteit joh ken je zo BUIGE hahaha nee mannen de beste hash maak je zelf met een bubbleator en waterhash ( iceolator) vraag maar aan soma of kijk op youtube en maak een somachino!! Blokje icehash wegsmelten in je gloeiend hete cappucino oooooo Heeeerlijk!!!

 

Ga lekker kopen bij ali of achmed en doe r vooral veel tabak bij blechh....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ff ontopic....

Van goeie bio haze ga je space, hdb je geen rooie ogen zeker geen koppijn en al helemaal niet brak sochtends???

Wel s van chemische voedingsresten in je wiet gehoord of pompe voor de handel en lekker pk13/14 door blijven geven tot t einde??

Daar zorgen dat soort fratsen voor niet de haze wiet hash niks wat een fabels....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hash is de hars van de plant

alleen WELKE plant bedoel jij met jouw hash advies?

 

er is genoeg hash waar ik gestressed van wordt

 

zomaar even zeggen dat hash kalmerend is , sorry , maar heb nog geen ochtend blow gerookt, dus ik ga er niet te diep op in

maar godverdomme wat wordt ik aggressief van dat soort debiele opmerkingen

 

Jij moet gewoon ff normaal doen met je achterlijke gezwets ga maar snel die blow roken dan komt er misschien wat verstand in dat bolleke van je.

 

Zoals gezegd, op ieder verschillend.

 

"Kalmerend hoor ik veel mensen over hasj" dat is iets wat gezegd word in z'n algemeenheid.

 

Wat een kneus ben jij jansen.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we vooral lachen en vriendelijk blijven :)

Trouwens heb gisteren haze gerookt. Mss wat Overdreven +-3 gr op een avond niet van m'n gewoonte.

En heb nu echt barstende hoofdpijn merk dat ik bij haze rapper hoofdpijn krijg

(Subjectief hé mensen!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boys chill out.....Jansen moet r ff een slingertje aan geven nog no big deal toch....

 

Allemaal ff 1 opsteken is t zo weer over ook bij meneer Jansen.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik bij mezelf merk, is dat de stand van mijn gedachten bepalender is voor de uitwerking dan het soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat de sex 10 keer fijner is met een blow achter de kiezen, het werkt bij mij lustopwekkend. Ik rook dan ook per uitzondering, het is geen gewoonte dat ik blow. Daarom klapt ie ook altijd lekker bij me.

 

Lekker vroeg geoogst buitenwietje is hier bij mij toch wel het beste voor.. Cannabis over het algemeen geeft dit effect wel bij mij atthans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur wel.

Met aantal joints met tabak vind ik het maar waardeloos..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd als je met tabak rookt zal je nooit de echte power, medicinale werking van cannabis ervaren en als het dan ook nog met conventionele chemische meststoffen is gegrowed tja wat verwacht je dan?? Om stoned te worden ofzo of high?

Bio/organische cannabis is de toekomst net als de rest in de wereld...gewoon weggeven want wil je meer grow je toch gewoon meer..simpel!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haze is een energetische strain

het verhoogt ook een beetje spierspanning ten opzichte van een pure indica

 

van pure indicas ontspannen gezichtspieren beter in de slaap

dan zie je er na een tijdje ook wat jonger uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil niet vervelend zijn "lelijk" wordt je van overmatig (avatar) hamburger gebruik 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt jansen dat je er jonger uit gaat zien hahaha zie jij er ut als een baby zeker ;-)

 

Zeker net als oil of olaz voor de vrouwtjes of smeer je dat op je indica??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jansen zag er standaard 10 a 15 jaar jonger uit , tot hij vader werd.

nu heb ik gewoon een ouwe kop zoals iedereen van mijn leeftijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...