Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Poldergrower

3 Soorten Amnesia

Recommended Posts

Hoi WF

 

3 verschillende amnesia's, indica, s5 en amnesia haze...

 

gallery_23812_18396_270257.jpg

 

gallery_23812_18396_286130.jpg

 

gallery_23812_18396_109557.jpg

 

gallery_23812_18396_198545.jpg

 

gallery_23812_18396_138900.jpg

 

gallery_23812_18396_278175.jpg

 

gallery_23812_18396_264198.jpg

 

gallery_23812_18396_102293.jpg

 

gallery_23812_18396_446290.jpg

 

gallery_23812_18396_233543.jpg

 

Als er vragen zijn stel ze gerust en geniet mee...

 

Pg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten.

Grappig ook dat je gelijk die g-tools kast herkent aan zn geïmproviseerde luchtinlaat daar t origineel waardeloos was meen ik me te herinneren.

 

Bon!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt man voor je positieve feedback idd BON!!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je dilago, als je eenmaal doorheb hoe organisch werkt wil je nooit meer anders, lekker nooit meer afzuren en de best smakende wiet op de planeet!

Easy peasy met gewoon kraanwater zonder enige boosters tja wat wil je nog meer?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjens ... . wat voor lamp gebruik je ?

 

én weet iemand, of een ledlamp, ook goed is ? want anders zou ik mij een ledlamp kopen, in plaats vn voort te doen onder tllampkens ... .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten met schimmels bij hun wortels gaan een symbiose aan (samenwerking) met elkaar waardoor ze zich echt optimaal kunnen focussen op thc aanmaak en top opbouw, de rest gaat vanzelf! De plant staat suikers af aan de schimmels waardoor deze zich richten op het onderhouden van je ph, temperatuur in je pot en het belangrijkste hapklare brokken afleveren aan je plant ( omgezette materie)

 

Pg

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn mening is simpel, kweken doe je onder een natrium lamp van minimaal 250 watt, de rest is micro wat ik ook heb gedaan onder 2 x 75 watt pll in een mamoth nano.

Led is al zo vaak voorbij gekomen en t resultaat vind ik matig, maar dat is mijn mening.

Dit word onderbouwt door de licht test die Sannie samen met wazzup heeft gedaan onder led...prachtige planten met ander thc profiel maar absoluut geen meerwaarde!

Ik kweek met gavita digistar 600 adjustable maar ik draai ook met een dr120 met gavita 1000 adjust erin...

Gemiddelde opbrengst 1K simpel en bio/organisch op aarde van 1 jaar oud.

 

Pg

 

tja wat wil je nog meer?

Pg

 

Legaal kunnen kweken :whistle:

 

Dit kan ook met samenwerking van bepaalde stichting daarover later meer!!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je dilago, als je eenmaal doorheb hoe organisch werkt wil je nooit meer anders, lekker nooit meer afzuren en de best smakende wiet op de planeet!

Easy peasy met gewoon kraanwater zonder enige boosters tja wat wil je nog meer?

Dus je geeft alleen schoon kraanwater?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, samen met wat basis voeding van guanokalong voor bloei.

Dit geef ik ma wo vr en in t weekend wat bacto's met wat sugar cane mollasse ( pure rietsuiker van de bio winkel) voor het bodemleven te voeden. Het enigste wat hiervoor zorgt zijn mijn myccorhiza in mijn grond...in de natuur valt er alleen maar zure regen.

Heb ik een grotere kweek draaien geef ik ze compost tea maar dat is weer een ander verhaal want daar maak je meteen veel van in 1x.

Heb je nog meer vragen barst los...

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je eens stap voor stap uitleggen hoe jij je grond mengt? Hoe eenvoudiger het kan hoe mooier natuurlijk. Ik heb nu nog twee kweken lopen die ik op mijn oude wijze ga afronden maar de volgende wil ik het op jouw wijze proberen. Wil je zo duidelijk mogelijk beschrijven hoe je precies te werk gaat? Welke grond, wat en hoeveel je er aan toevoegt etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel simpel dilago,

Ik neem guanokalong aarde met guano er in gemengt dit zit standaard in de zak van 45 L

Bij voorkeur smart pots want deze luchten het beste vraag maar aan oude rocker.

Dan gaat in mijn 2 gallon of 7,5 liter:

2 cups (cup =50 ml) complete organics

2 cups volcanic loam voor de extra mineralen

2 cups biochar om je bodemleven te huisevesten.

Bij de wortels met aanplant of oppotten zo een 5 gr myccorhiza schimmels of sannies symbiose

Opstarten met bactoos om t bodemleven op te starten en te onderhouden (ryzobacteria)

Daarna doen wat boven staat en ik post zo een pic van Green Manalishi dag 52 bloei...

Dan kan je het resultaat zien 1 op 1 zonder poeha of fratsen...

 

Vragen stel ze maar....

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-kit 400 watt zonder adjust....100% bio/organisch op dag 52 bloei

 

gallery_23812_18397_223496.jpg

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man, binnenkort wat meer fotoos...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De G-tools kast is toch niet zo hoog, of gebruik je een opzetstuk.

Hoelang groei je voor.....top je de planten en hoe hoog zijn ze ? en wat is de afstand, na uitgroei tot de lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi al green

Ik gebruik de kasten al 6 jaar met enige aanpassingen en modified shit, echt een aanrader brandveilig en durable.

Deze planten zijn toevallig 5 weken voorgegroeit maar dat is omdat het een apart projektje is niks speciaals. Ze worden meerdere keren getopt en een enkele tak geknakt. De indica heeft t meeste ruimte vanzelfsprekend en de haze t minst...deze staat met haar mega toppen ong 30 cm van/naast mn bulb (en niet in de lichtbaan!!)

Ik gebruik een adjust a wing zonder spreader en ja het is mega warm maar alweer zijn daar de schimmels die alle temperatuur reguleren ook helemaal in de top en dit gebeurt namelijk per uur dat de plant zichzelf reguleert.

Ik heb indica amnees staan, lange voorgroei nodig en na de flip word ze maar een 80 cm ongeveer, wel in 8 weken precies klaar.

S5 heeft 9,5 week nodig en word medium in hoogte terwijl de amnesia haze huge word en zij gaat zo een 12 a 13 weken bloei maar dat is pas de real deal hehe...wacht maar tot die colaas zich gaan vullen!!

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn leuke kasten idd, zeker met ophoogstuk ertussen.

Als timmerman vind ik t echter maar bocht uit economisch gezaagde platen waardoor de afmetingen ruk zijn.

Ook bij die bonanza met die voor elkaar schuivende deurtjes waardoor je overal net niet bij kan. Man wat een ergernis. Ligt niet voor niks op zolder..

Mooiste kast bouw je zelf voor n fractie van de centen uiteraard.

 

Met zulke planten erin is alles mooi.:D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toffe post flierefluiter...t zijn alleen maar brandwerende kunstof platen en idd die kut bonanza is toch een pakkie crap (moneymaker)

Ikzelf heb ze allemaal 2de hands gekocht voor een prikkie en daar gavitaas dimmable ingezet met andere afzuiging en de rest.

Ik praat wel over een tijd terug hoor zolang gebruik ik ze al, super schoon te houden en wit als bij de dokter, je ziet er alles meteen in.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrower

Welk type afzuiger ben je in deze kast gaan gebruiken en welke andere aanpassingen

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die prima klima meuk vervangen door een ruck 420 kuub 4 standen, deze stel ikzelf in naarmate de temp en regel het af met mn 600 digistar adjustble. Op boost is de hitte gewoon te handelen ook in warme dagen, de planten reguleren hun zelf ook op hete dagen incl de myccorhiza in je bodem. Ik heb iets last van klauw blad maar dat is niks ernstigs, komt omdat de luchtstroom niet ideaal is bovenin, een fan hoeft r niet bij verdampen ze veels te hard van!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ruck is gelijk aan de G-tools 160

Hoeveel planten heb je in de G400 staan? en wat haal je hieraf.

En hoeveel weken voorgroei en bloei totaal voor deze opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al green,

Heb je zelf al is iets getest want ik kan wel alles opratelen maar ik woon op een woonboot en daarom zal het altijd verschillen hoe je kweekt wat je kweekt en wat er af komt! Ik rook alle 5 a 600 gramm op en mijn top was zo een 650 gr totaal hangt af van de strain.

Ruck is een echt merk met langdurige levensduur, van g-tools zelf is crap...

Ikzelf heb een 600 wing, die andere foto met green mana is idd in een 400.

 

Pg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...