Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb de hand weten te leggen op een twaalftal c99 stekken. Deze soort heb ik nog nooit gekweekt.

 

gallery_6495_18387_29737.jpg

 

De stekken zijn allemaal prima geworteld.

 

gallery_6495_18387_59872.jpg

 

De grond die ik gebruik is universele potgrond van de Welkoop waar ik perliet aan toevoeg.

Ongeveer 4 bekertjes op 10 liter grond.

 

gallery_6495_18387_98917.jpg

 

gallery_6495_18387_15053.jpg

 

gallery_6495_18387_44867.jpg

Nu is het net Lightmix.

 

Vervolgens heb ik twaalf 3literpotten gevuld met deze grond, daar de stekken in gepland en

regenwater gegeven, Het regende toevallig erg hard toen ik bezig was dus vandaar.

 

gallery_6495_18387_138614.jpg

 

gallery_6495_18387_39257.jpg

En toen hield mijn camera er mee op.

 

Morgen gaan de planten onder de lamp. Dat was 'm voor nu.

 

Goedenacht,

 

Dilago.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker wietje wel.

Is wel alleen fem te verkrijgen dacht ik dus check uit voor hermannetjes tijdens bloei.

 

Suc7

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onbekend soortje voor me Dil, gaat m is opsnorren.

En je heb dan gelijk ff een vol vat regenwater met die tropische storm van de week.

Jeuzes, wat ging het los.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man, leuke soort. Weet je ook van welke zaden(breeder) de stekken zijn genomen ?

 

Een maatje van me heeft haar eens gezet en die kwamen van Female seeds, een sativa dom hybride die in 8weken klaar zou zijn

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seedfinder.eu

 

Kom m alleen tegen bij female seeds dus fem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker wietje wel.

Is wel alleen fem te verkrijgen dacht ik dus check uit voor hermannetjes tijdens bloei.

 

Suc7

Klopt is van gefeminiseerd zaad.

 

Succes man, leuke soort. Weet je ook van welke zaden(breeder) de stekken zijn genomen ?

 

Een maatje van me heeft haar eens gezet en die kwamen van Female seeds, een sativa dom hybride die in 8weken klaar zou zijn

Nee, weet alleen dat ie gefeminiseerd is en dat het wel goed zit.

 

We zullen het zien of hij met acht weken klaar is. :)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die welkoop aarde is redelijk goed voor nood maar waarom geen normale goede aarde? Die welkoop aarde klinkt mij te veel in het word modder als het nat word.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

C99 was vorig jaar gewoon regulier te verkrijgen via Sannies freebees, esco heeft ze gedropped...

Of er een stekkeboer mee aan de gang is gegaan lijkt me sterk.

Waarschijnlijk een fem aftreksel idd van female seeds...persoonlijk zou ik nooit fem stekken neerzetten althans niet van een boer ofzo.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die welkoop aarde is redelijk goed voor nood maar waarom geen normale goede aarde? Die welkoop aarde klinkt mij te veel in het word modder als het nat word.

Waarom? Omdat het prima aarde is.

 

C99 was vorig jaar gewoon regulier te verkrijgen via Sannies freebees, esco heeft ze gedropped...

Of er een stekkeboer mee aan de gang is gegaan lijkt me sterk.

Waarschijnlijk een fem aftreksel idd van female seeds...persoonlijk zou ik nooit fem stekken neerzetten althans niet van een boer ofzo.

 

Pg

Stekken van gefeminiseerd zaad is niks mis mee, de stek heeft dezelfde eigenschappen namelijk als de moeder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan nu in het kweekhok op 18/6.

 

gallery_6495_18387_115801.jpg

 

gallery_6495_18387_81083.jpg

Ze hebben wat kennis opgedaan.

 

gallery_6495_18387_125478.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dilago maar als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de stekken vreselijk uitzien dit is weer vragen om problemen, ik snap ook eerlijk gezegd niet wat je allemaal het doen bent beetje wazige kweekjes allemaal :wacko: sorry vat die niet kwaad op ik snap alleen je manier van kweken niet ik zie ook niet echt resultaten bij je meer problemen dan anders.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die stekken trekken wel weer bij en mijn huidige kweek gaat prima. Eergisteren heb ik nieuwe foto's gepost en daar is niks wazig aan. :)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet jack hierin wel een beetje gelijk geven, deze stekken zien er weer niet echt gezond uit.

Trekt idd wel bij met een beetje geduld en liefde, maar om dit nou een goeie start te noemen..

Bij mij is juist de start meestal heel goed en gaan er onderweg steeds dingen mis, dus ik zeg niet dat ik het beter doe...

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze er niet zo mooi uitzien weet ik, maar bij stekken zijn de wortels veel belangrijker dan hoe ze ogen.

Heb de mooiste stekken gezien zonder wortel. Dit zijn lelijke eendjes die uitgroeien tot prachtige zwanen, let maar op. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd dragen stekken dezelfde eigenschappen als mama maar wel s van sts gehoord om te femme?

Stekken zien er idd drama uit veels te lang droog gestaan maar ik wens je veel succes en pas op voor hermaas.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra het eenmaal mooie planten zijn geworden denkt niemand nog aan hoe ze er uit zagen als stekken. Ik heb wel vaker gekweekt met stekken van gefeminiseerd zaad en nooit problemen gehad.

Sterker nog: de wiet van de stekken was beter dan die van de moeders. Voor zaadboeren is dat natuurlijk slechte reclame, want die willen liever dat de klant elke keer dat dure zaad koopt.

Dat de kans op hermafrodieten bij stekken van gefeminiseerde zaad aanwezig is klopt, maar niet meer dan bij de moeders, want daar zijn het klonen van. De stekken hebben dus precies dezelfde eigenschappen,

alleen zijn ze stukken goedkoper dan zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als je een mooi regulier moedertje bijhoudt je voor jezelf kunt zorgen kwa stekken en je dan het goedkoopst uit bent( als dat de reden is) en als je een pakje zaad koopt bij Sannie met gratis freebees betaal je 22,50 incl freebees.

Dan ga je zowiezo knalled van start en niet met half gare ziekenboeg. Zijn ze wel beestjes vrij?

Ik vraag me af wat het goedkoopst is?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een halfgare ziekenboeg? Een beetje respect voor de jonge dames is wenselijk meneer Poldergrower. En als het je teveel pijn doet, kijk dan elders. Zaad van Sannies heb ik momenteel staan dus we zullen sowieso knallen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje hulp is nooit weg en met de ziekenboeg bedoelde ik dat je daar wel je geld aan spendeert, no hard feelings.

Ik wens je veel succes en ik blijf je volgen hoor.

Cinderella99 is 1 van de mooiste soorten op de planeet en als je wil kan ik je de achtergrond vertellen van de strain.

Dan weet je iig waar je mee werkt...

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat die stekken in vergelijking met n doorsnee andere kweek hier op WF nog heel erg jong zijn, dus dat kan alle kanten op.

Om nu al je oordeel te geven is niets anders dan voorbarigheid, als je de ruimte hebt, geef ze dan een kans zou ik zeggen.

Beetje aarde met wat perliet kost immers toch niks.

Geef ze liefde dilago, ik kijk ook hier met je mee.

 

Greetz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cinderella99 is 1 van de mooiste soorten op de planeet en als je wil kan ik je de achtergrond vertellen van de strain.

Dan weet je iig waar je mee werkt...

Nou kunnen we praten. Heel graag, post het maar in dit topic! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik je dit zeggen dilago ze is zo speciaal ik had ze ook gepakt hoor...maar nogmaals pas op voor herma bende.

C99 of Cinderella 99 comes from a special feno of Jack Herrer... Ze heeft meerdere zusters waaronder Appolo 11 en 13 en ook zijn er speciale fenoos (cafegirl en genius) gebruikt in multiple crosses.

C99 is geproduceerd door Br. Grimm en de hele background staat online, het is opgebouwd uit de Princess 50 selectie door naar P75 , P88 en uiteindelijk C99.

Escobar heeft meerdere crosses van haar in Sannieshop, elke strain bloeit niet langer dan 8 weken net zoals C99 zelf en dat is vrij speciaal voor een sat dom strain.

Ikzelf heb C99 regulier en ook 3 mooie moeders van Appolo 13 f4 van Motarebel.

Heb je vragen dilago stel ze gerust kijken of ik het antwoord heb.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jullie je allemaal aanbieden om mee te kijken bied ik me wel aan om mee te roken..

 

Want roken doet die ziekenboeg verdoeme. Lekker soortje. Heerlijk! :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou zo volg flierefluiter heb je idd weinig toe te voegen he maar oproken willen we allemaal toch zeker zo een lekker soortje...nu eerst maar s tot een goed einde brengen dus als je vragen hebt dilago stel ze gerust.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter bewuste dan onbewuste onzin dacht k zo.

 

Heb genoeg C99 gezet en gerookt. Jammer dat t op is idd. Heerlijk soortje maar was me toch beetje te rotgevoelig voor in de kas.

Komt wel goed hier met dilago.

 

Ahja en moeilijke vragen vragen om n moeilijk antwoord. :)

 

Jammer joh.

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...