Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dr. Dreten

Haidiho

Recommended Posts

Dag collega's

ik ben Dreten, eind de 20 en afkomstig uit België/ West-Vlaanderen. Op m'n 14e gefascineerd geraakt door deze prachtige planten. De allereerste kweek was toen nog op de slaapkamer bij het raam met hennep uit vogelzaad, helaas na 2 maand moeten afbreken door m'n ouders. Het virus bleef echter in m'n lichaam sluimeren...

 

Ondertussen woon ik alleen (nu met vriendin) en ben ik voor het 4e jaar bezig met een buitenronde. De laatste 2 jaar heb ik 's winters een ronde of 6 gedraaid onder de lamp. M'n voorkeur gaat echter uit naar biologisch buiten kweken dmv verduisteren, niets kan tippen aan de kracht van de zomerzon en de financiële kosten zijn miniem.

 

Er zijn weinig dingen die me zoveel voldoening geven als het verzorgen en zien groeien van de groene dames. Ik noem het een passie, m'n vriendin soms een obsessie.

Omdat ik haar graag zie en ondertussen ook begrijp dat er soms te veel tijd en aandacht naar de groene harem gaat, de beslissing genomen om er na de zomer even mee op te houden, minstens tot volgende zomer. Een andere reden is dat we aan gezinsuitbreiding willen doen.

 

'k heb een account aangemaakt omdat ik de laatste jaren vaak het forum bezocht heb en er ook veel geleerd heb. Om na de zomer niet helemaal in een zwart gat te vallen beslist actief te zijn op fora om kennis te delen en op de hoogte te blijven van nieuwtjes...

 

Groene groeten en veel kweekplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...