Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spongepot

Verlengsnoer Op Schakelkast

Recommended Posts

Ik heb onlangs een Davin 14-k schakelkast aangeschaft waar ik mijn lampen op zal aansluiten. Ik moet een verlengsnoer/stekkerdoos gebruiken om van de Davin naar een stopcontact te gaan. Ook mijn afzuiger moet aangesloten worden. Is het zo dat gezien de Davin beveiligd is, ik onbezorgd een willekeurige verlengsnoer/stekkerdoos kan gebruiken om vanuit de Davin naar een stopcontact te gaan? Immers is de Davin al een beveiliging opzich. Of moet ik alsnog een stekkerdoos nemen die aan alle kanten beveiligd is? Zo ja, welke stekkerdoos kunnen jullie mij aanraden? Alvast bedankt!

Edited by Spongepot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durf ik geen advies over te geven.

Je kunt wellicht het best een hele nieuwe draad aanbrengen, op de juiste lengte

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je haalt ff nieuwe kabel voor je vsa's naar schakelkast

 

edit: wat al zegt

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles vanaf je meterkast is 2,5mm2 draad dus dikker schiet sowiezo niet op vanaf je stopcontact en dunner moet je niet doen.

2,5mm2 dus.

 

Suc7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Durf ik geen advies over te geven. Je kunt wellicht het best een hele nieuwe draad aanbrengen, op de juiste lengte

 

Je bedoeld van de stopcontact naar m'n schakelkast? Het gaat maar om 2 meter. Bedoel je nieuwe draad aanbrengen en een eigen verlengsnoer/stekkerdoos maken? Want wellicht dat een kant en klare stekkerdoos die beveiligd is met 2.5mm2 kabel ook wel volstaat? Mijn lampen zijn al aangesloten op mijn davin schakelkast. Het enige wat er nog letterlijk moet gebeuren is een verlengsnoer in de schakelkast stoppen, gezien de snoer van de schakelkast nog geen 20cm is.

of je haalt ff nieuwe kabel voor je vsa's naar schakelkast edit: wat al zegt

 

Ikzelf werk met LED lampen waarbij geen VSA aan te pas komt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kabel van je gekochte Davin is te kort om rechtstreeks in het stopcontact te doen.

Oude draad loshalen en juiste draad van 3 meter aanbrengen

Desnoods laat je dit even bij een installatie bedrijfje doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...