Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BobbbyD

Te Snelle En Vreemde Afbloei, Natuurlijk Op De Verkeerde Moment!

Recommended Posts

Hello fellow growers,

 

De laatste weekjes van mijn eerste autopot grow zijn ingegaan maar toch iets vreemd aan de hand.

Ik heb 4 dezelfde soortjes staan onder een 400w hpser maar ik zie bij de 2 linkse dames te snelle oogsttijd.

 

Dit is een foto van een linkse hoofdtop (sorry voor HPS licht):

 

gallery_37934_15868_172677.jpg

 

 

En dit is een foto van de rechtse hoofdtop (sorry voor HPS licht):

 

gallery_37934_15868_136105.jpg

 

 

Ik dacht gewoon dat de rechtse iets verder stond en de linkse wat achterstand had maar toch zijn vriendje evenaart maar zo ziet het er niet naar uit.

De trichomes bekeken en de linkse heeft zowel nog clear, milky en al aardig wat amber.

Terwijl de rechtse mooi milky aan het worden zijn.

Het is ook duidelijk dat de rechtse toppen veel dikker en voller zijn dan onze bruinharige linker buren.

Tijdens de groei en bloei zijn ze altijd gelijk gebleven maar nu juist wanneer het belangrijk is kom ik dit tegen.

Weet hier iemand aub raad mee ?

Links onder staat er een ventilator die juist onder het scrog netje voor wat circulatie zorgt, dat is zowat het enige verschil dat ik kan bedenken.

Ook ben ik vandaag afgebouwd naar ec 1.0 speciaal voor de linkse al te spoelen..

De rechtse mogen eigenlijk nog een week verder dus die ga ik proberen uitstellen tot ze nog iets meer amber zijn.

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er rot in de linkse hoofdtop, of is dat schaduw?

 

Je kan de ene plant een week eerder om halen dan de andere, als je de ruimte hebt om ze ergens te drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het fenomeen kleinere toppen en klaar voor oogst wel.Net wat bosrand al typte.Eerder snoeien diegenen die al oogst klaar zijn.Mits je de mogelijkheid hebt.Anders door laten bloeien tot de anderen ook oogst rijp zijn.Je krijgt dan bij de ene top een ander soort stevig stoned weedje en bij de ander weer meer een fijn high weedje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zowat het enige verschil dat ik kan bedenken.

 

het belangrijkste verschil zie je dan over het hoofd en dat is dat het verschillende individuele planten zijn

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zeker geen toprot maar gelukkig alleen maar schaduw :P

En het is zeker geen probleem om deze vroeger te oogsten omdat het inderdaad anders het té high weedje gaat worden.

Ik heb het liever zo milky met wat amber :-)

 

En natuurlijk weet ik dat het individuele planten zijn die zelf ook hun manier hebben van groeien en bloeien.

Maar ik dacht dat er misschien iets mis zou gegaan zijn omdat deze juist op alle vlakken hetzelfde gegroeid en gebloeid zijn tot de laatste 2 - 3 weken.

We weten allemaal dat deze fase heel belangrijk is dus wou eens horen of er iets was dat ik dit in de toekomst kan vermijden.

Hopelijk gaan de linkse toch nog deze week wat haartjes laten opzwellen en nog iets voller worden :likken:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...