Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

westertoren

De Planten Van De Westertoren

Recommended Posts

alowa

 

plant nr 4 is 100% ok

de rest lijkt wel lichtstress te hebben gehad .

zijn ze van binnen naar buiten geplaatst ?

want dan kan het zijn dat ze gaan reveggen wat me hier het geval lijkt .

geen drama want er komt sowiso rookwaar van af .

 

:likken: gg :likken:

mac

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

plant nr 4 is 100% ok

de rest lijkt wel lichtstress te hebben gehad .

zijn ze van binnen naar buiten geplaatst ?

want dan kan het zijn dat ze gaan reveggen wat me hier het geval lijkt .

geen drama want er komt sowiso rookwaar van af .

 

:likken: gg :likken:

mac

Ja, dat klopt. Omdat ik geen ervaring of kas heb. Dus ze zijn achter glas voor gebloeit. Daar komt dat strekken door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een eerste keer zijn het redelijke planten, en zo te lezen heb je ook plezier aan het kweken gehad, dus het gaat goed daar! volgend jaar weer? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een eerste keer zijn het redelijke planten, en zo te lezen heb je ook plezier aan het kweken gehad, dus het gaat goed daar! volgend jaar weer? :likken:

Volgend jaar beter hoop ik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het noodlot heeft toegeslagen. Vannacht zijn 2 Danisch Gold uit m,n tuin gestolen. Zo te zien heb ik gewerkt voor de dieven, maar ik hoop dat er toprot in komt. En dat ze groen worden van het roken. Sorry maar ik moest het even kwijt. Volgend jaar wordt er een vesting gebouwd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat karma hem zich kapot mag laten lopen op n zebrapad.

 

Sterkte.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze 's avonds mischien beter binnen of in een schuurtje zetten ivm rippers, succes :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hetzelfde veel te kleine omheinigen en een vuile wijk vol dieven... (en ze 's nachts binnen pakken is echt niet te doen om den duur)

Volgend jaar van m'n tuin eens een fort maken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut om te horen man, ik weet niet hoe jouw omheining eruit ziet, maar misschien een idee om volgend jaar te scroggen zodat je onder je omheining kan blijven en dus niemand het kan zien?

 

Beetje zoals deze afbeelding die ik vond:

onderbalkonrand.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das n mooie verdoeme.

Buitenscrogg rocks sowiezo in een city vol ripperts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar is mijn enigste plant vanuit mijn tuinhuisje gestolen die daar met zo'n 300 gram compleet geknipt en wel hing te drogen! Ze hebben niet eens een enkel takje of blaadje voor me achtergelaten!! Dat was destijds een hele bittere pil om te slikken, dus ik wens je veel sterkte toe en laat je er niet door kisten! Dit jaar staat het jachtgeweer bij mij geladen in de kast, dus laat dat tuig maar komen!

:execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

klote is dat !

der zat nog amper een top in .

ze zijn nachtblind geweest met een weinig gevoel voor wiettopbraille .

die gaan nog terug komen voor je laaste twee planten want dit is ook geen roken voor ze zo .

maak struikeldraden met conservenblikken scheermessen en vallende ploertendoders .

of schaf een nachtlicht met bewegingsencor aan .

 

 

 

gg :likken: mac

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter gewoon voor n paar weken de meest valse asielhond in huis nemen die je vinden kan.. Is ie er ook eens uit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die rippers weten volgend jaar echt nog wel dat jij kweekt hoor, daar helpt een scrog denk ik niet tegen. Maargoed ik hoop natuurlijk dat alles goed afloopt maar de rippers neerschieten ofzo, daar zou ik echt niet aan beginnen want dan naai je jezelf. Een beetje "gepast" geweld tegen een inbreker mag nog, maar doodschieten zeker niet, en daar staan zware gevangenisstraffen op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal vriendelijk bedankt voor de tips en het medeleven. Volgend jaar wordt er een vesting gebouwd, waar door er geen hand of voet meer tussen ken. Planken met spijkers er door heen, en als het kan scheermes prikkeldraad. rondom. Weer een klus te doen.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook voor een paar euro's een smart-alarm aanschaffen,met nachtcamera en infrarood lamp.

Je krijgt op de telefoon bericht als ze er zijn,waar je ook bent.

Dan betrap je hem ,en pepperspray je hem of je duwt hem van de westertoren ofzow haha.

Of plaats je zijn ripper-ass op internet,je kan dus ook anderen de vuile was laten opruimen.(dat zou ik doen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:execute Het was weer bingo vannacht. Ik lig me erbij neer, dan heb ik meer tijd om me fantasie te laten lopen. Hoe ik de westertoren ga baracideren. Misschien neem ik een eiland ergens in de zee, zodat ze er niet bij kunnen komen(hoop ik) :likken: :closed: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kut ik heb precies hetzelfde gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiij pik!

 

Das balen! Weet nog dat ik int ziekenhuis stond met een gebroken hand.. muren zijn toch hard.

 

Ik leef met je mee! Weet niet wat erger voelt.. rippers of blauwe petten.. heb t beide mee gemaakt en beide is verschrikkelijk!

 

Rippers zijn de reden dat ik met kassen ben begonnen, met sloten en alarmen en een bijl bij de achter deur.. heb al lui weg gejaagd vorig jaar.

 

Sterkte, en een goede planning gewenst!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede ripper is er ene met de dood als buit..

 

Gecondoleert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...