Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

emre076

5X Fruit Spirit, 3X Pineapple Punch En 3X Purple Kush

Recommended Posts

hoi ik volg de forum al een tijdje, heb eerste de belangrijke dingen doorgenomen zoals licht voeding groei&bloei etc.

ik was al een tijdje van plan om te kweken alleen wist natuurlijk niet waar ik moest beginnen ik had wel wat kennis over de algemene dingen wat je nodig heb zoals licht en een warme plek de goede voeding. maar voor een goeie kweek moetje ook de details weten.

 

ik wilde pas beginnen nadat ik heel wat kennis had opgedaan op deze forum alleen dat gaat een beetje moeiijk als je niks heb staan om te testen en te proberen en zo doe je ook het beste ervaring op door het zelf te doen.

 

ik ga ze ontkiemen/voorgroeien in een kamer onder een lampje, ik weet dat het beste is onder een TL lamp alleen heb niet echt een grote budget als student zijnde dus wil bij me eerste kweek de kosten zo laag mogelijk houden. van wat ik heb gelezen is een spiraal vormige spaarlamp van philips de beste alternative voor een TL lamp omdat er zelfde soort spul inzit (kwik damp geloof ik?) maar heb ook weer gelezen dat je ze onder een gewone lamp kan zetten en dat het dan wat meer tijd nodig heeft en minder sterk groeit.

 

ik ben naar de growshop geweest had dus verteld dat ik wilde beginnen met kweken en hij had me paar beginners spullen laten zien waarmee je kan beginnen. ik heb een klein setje gekocht: propagator, potjes van karton en aarde waar al voeding al in zit (kant&klaar).

en hij had me paar kleine flesjes gratis mee gegeven voor beginners geluk!

 

de zaadjes:

5x Fruit Spirit gefeminiseerd

3x Pineapple Punch Auto

3x Purple Kush Auto (gratis erbij gekregen)

 

waarom deze zaadjes? ik had een keer blueberry gerookt die een vriendin had gedraaid en ik vond hem echt heerlijk! het had echt een lekkere zachte smaak. dus ik was even gaan googlen na dit soort wiet en kwam al gauw alternative tegen voor blueberry en kruisingen. fruit spirit is een kruising van blueberry en white widow dus ik dacht ik probeer die even.

 

pineapple punch heb gekozen omdat het pineapple heet (ananas dus) ben heel erg benieuwd naar de smaak en de standaard wietjes van de shop begon wel saai te worden en ja altijd het zelfde.

 

purple kush heb ik gekozen als alternative voor purple haze had een keer gerookt met een vriend en de webshop had ze niet en ik wilde ze niet apart bestellen van een andere site dus heb deze gekozen.

 

ik heb de zaadjes ondertussen al in de potjes gedaan ze staan nu ongeveer een halve dag erin zonder lamp.

ik heb ze in de aarde gedaan en dan gewoon kraan water erover heen.

op de bodem van de propagator bak zit ook een laagje water.

ik heb op afstand een verwarming aangezet anders is het wel een beetje te koud hij blijft nu tussen 24,8 en 25,6 hangen ik denk dat dit wel voldoende is, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag!

luchtvochtigheid blijft rond de 90% hangen ik denk dat dit wel een beetje teveel is, van wat ik heb gelezen is tussen 70-80 goed is. hoe kan ik dit omlaag brengen? minder water in het bak?

 

kan ik ze zo laten of is het beter om er een lamp erboven op te zetten?

 

gallery_45031_18354_956931.jpg

gallery_45031_18354_413772.jpg

gallery_45031_18354_331519.jpg

gallery_45031_18354_1333430.jpg

gallery_45031_18354_2022637.jpg

gallery_45031_18354_806842.jpg

 

gallery_45031_18354_786850.jpg

 

sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk wel dat je t een en ander mist als een tent afzuiger en filter om te beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk wel dat je t een en ander mist als een tent afzuiger en filter om te beginnen?

ik ga ze alleen voorgroeien voor paar weken daarna gaan ze bij een vriend de tent in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...