Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WinterWolf

Voedingstekort Automazar Outdoor

Recommended Posts

Goede namiddag tuiniers,

 

Heb enkele automazar artikelen van Dutch Passion in volle grond onder de zon staan. Zijn leuke dingen van 1,50m+ geworden. Had dat niet verwacht van dit autoflowertje. Nu, allemaal heel leuk maar er begint zich een probleempje te tonen. Denk dat de plantjes nog een 2-tal weken te gaan hebben dus vrees dat er niet zo heel veel meer aan te doen is.

 

pH water is 5,6. Ik geef ze per dag elk 1liter water + 4ml canna flores + 2ml PK 13/14. Half litertje 's morgens en de rest 's avonds. Mengsel giet ik via een pot die in de grond naast de wortel staat ingegraven. Nu, de laatste dagen wel wat zwak weer gehad (veel regen) dus heb ik enkele dagen niets gegeven. Zoals gezegd denk ik niet dat er nog veel aan te doen valt, zal ze gewoon laten uitbloeien want binnenkort ga ik toch spoelen. Toch even benieuwd wat de experts zouden zeggen. Ik denk tekort aan Zn of S....

 

Probleem doet zich enkel voor bij 2 planten die naast elkaar staan. De rest ziet er gezond uit, dus misschien toch gewoon een tekort in de bodem op die plaats?

 

gallery_23690_15860_511940.png

 

Gegroet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze nog maar 2 weken moeten lijkt me dit geen probleem. denk iets te nat gestaan de laatste dagen.

maar ben nog een beginner dus misschien beter even de mening van een wat meer ervaren kweker afwachten.

 

iig nog succes en veel rook plezier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bleke happen uit het grote blad: indicatie dat de plant zichzelf opeet bij gebrek aan fosfor.

dat is gunstig zo kort voor oogst: het is niet verkeerd voor de smaak

 

de neerwaarts gerichte bladpunten zijn teken van te natte kluit

 

al met al no worries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...