Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spongepot

Aangenaam!

Recommended Posts

Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik ben Spongepot en 30 jaar. Sinds 4 maanden geleden begonnen met mijn eerste outdoor kweek en heb daar ontzettend veel plezier mee gehad. Sinds kort besloten om deze -beginnende- hobby binnen voort te zetten. Al veel gelezen over de wettelijke kant hiervan maar ook de theoretische kant om dit praktisch proberen toe te passen. Niet alles is mij nog even duidelijk, maar aldoende leert men zal ik maar zeggen. Ik heb al diverse dingen aanschaft, zoals een 700W LED lamp van MarsHydro, EC+PH+Hygro meter en een kweektent van 240 x 120 x 200 van het merk Greenhouse.

 

Ik ken de discussie tussen LED en HPS lampen en bewust voor LED gekozen. Er zijn nog een aantal dingen die ik moet aanschaffen voordat ik echt kan beginnen, zoals een afzuiger+koolstoffilter. Uiteindelijk komen er twee tot drie 700W led lampen in. Enig idee wat voor capaciteit afzuiger+koolstoffilter ik het beste hiervoor kan nemen? Ik zat zelf te denken aan een afzuiger van rond de 400m2 en een koolstoffilter die daar 20% boven zit (lagere capaciteit gezien LED minder warm wordt). Doe ik daar verstandig aan? Zit te denken aan een G-tools afzuiger + een uniteck zodat het bromloos wordt.

 

Erg benieuwd naar de antwoorden hier en het hebben van een leuke/informatieve tijd op deze forum!!

Mochten jullie nog vragen hebben aan mij, hoor ik ze graag!

Edited by Spongepot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...