Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Harrold Jansen

Growshop Oost-Vlaanderen (Sint-Pauwels)

Recommended Posts

Van de week reed ik langs sint-Pauwels (potterstraat 12) en zag dat er gewoon een growshop is geopend! Heb ff snel een kijkje genomen binnen en het zag er zeer goed uit hoor.

 

De man binnen zei dat ze as maandag officieel open zullen gaan. Urban garden center is de naam.

 

 

Ik ben benieuwd...

 

grtz,

Harrold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de Tip. In ZeeVla zitten er ook nog een aantal.. Maar word helaas wel steeds minder. Toevallig zit er 1 in Terneuzen die ook Urban garden Center heet.

Edited by just_vosje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen dank.

 

Ja de heet u g shop hehe.

 

Maar die verkoopt ook niet veel meer hoor, allemaal eigenlijk niet in zeeuws-vlaanderen he

 

Die in st-Pauwels heeft echt alles, je krijgt zelfs een fikse korting als je vrienden komen die door jou zijn gestuurd (je moet u naam wel even eerst doorgeven he)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Harrold dan moet ik je toch teleurstellen, binnen kort staat onze winkel weer vol na een succesvolle rechtszaak tegen justitie, daarnaast zijn mensen niet enkel op zoek naar korting maar eerder naar degelijk materiaal en een goede kennis van zaken.

 

succes met je winkel.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Harrold dan moet ik je toch teleurstellen, binnen kort staat onze winkel weer vol na een succesvolle rechtszaak tegen justitie, daarnaast zijn mensen niet enkel op zoek naar korting maar eerder naar degelijk materiaal en een goede kennis van zaken.

 

succes met je winkel.

 

Congrats :dribble:

Mooi voor jullie dat jullie een overwinning kunnen bijschrijven!

Keep up the good work.

Share this post


Link to post
Share on other sites

T is nu eenmaal n geboren winnaar die Urban.

Niet dat hij slecht tegen zn verlies kan maar hij heeft er gewoon niet zoveel ervaring mee. Dat ie ondanks alles zo gewoon is gebleven is al helemaal stof tot nadenken.

 

Je moet t maar kunnen als vrucht van goD.

 

Juuuuuu. :D

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bezocht al jaren growshop 'de groene hemel' in koewacht, tot ze in maart de deuren moesten sluiten. ik kan nu wel on-line kweekspullen bestellen, maar ik mis toch advies en kennis. ik zal die urban shop ook eens moeten bezoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop dat feestje was van korte duur, schluss endex, je kunt er altijd weer een shoarmazaak van maken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woeps. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...