Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smokecloud

By Pass Opticlimate Gebruikt En Koelt Nog Niet Goed Gas Vloeistof Op?

Recommended Posts

He goedenavond mensen ik heb een opticlimate 10000 pro 3,hij heeft altijd zijn ding heel goed gedaan ben echt trots op dat aperaat en kan niet meer zonder deze Ferrari hahah daarom wil ik hem zo snel mogelijk laten draaien als te voren,ik krijg de manometer niet meer op 1.3 inregelventiel helemaal open niks blijft op 1.6 staan😢,toen maar de by pass gebruikt ook gelezen op de forum hoe dat moest😀.was gelijkt gelukt alleen blijft me manometer nog steeds 1.6 soms 1.5, als de opti uit is blijft manometer ook op 1.0 staan.weet iemand of het gas inderdaad op is?en wat ik kan doen groetjes Smokecloud!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs gas bijgevuld 3x 5 seconden maar doet helemaal niks Lijkt wel erger geworden pfffff kan er niet meer tegen heb alles al geprobeerd heeft echt niemand een iedere van wat er kan zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die je konden helpen zijn hier niet meer,

zo gaat dat met die opti's,

hele forum kapot gemaakt met hun geleerde uitleg,

wie geen opti had was niet van deze tijd en kon niet meer meedraaien,

gevolg is dat de gewone kweker is vertrokken,

zij zijn ook vertrokken na 1 maart,

en nu sta je daar met je kapotte opti,

jammer maar helaas,

heb het een jaar geleden al voorspeld tijdens een discussie met 1 van hen,maar ja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die je konden helpen zijn hier niet meer,

zo gaat dat met die opti's,

hele forum kapot gemaakt met hun geleerde uitleg,

wie geen opti had was niet van deze tijd en kon niet meer meedraaien,

gevolg is dat de gewone kweker is vertrokken,

zij zijn ook vertrokken na 1 maart,

en nu sta je daar met je kapotte opti,

jammer maar helaas,

heb het een jaar geleden al voorspeld tijdens een discussie met 1 van hen,maar ja....

bedoel je op dit forum? Want de optis kunnen gewoon gemaakt worden wat er ook maar loos mag wezen.ik kan mijn machiene pas wegbrengen als ik klaar ben dat duurt nog wel 6 weken als het niet langer is,de winkel waar ik hem vandaan heb komen er ook niet uit...maar wat bedoel je dat iedereen die met opti werkte niet meer actief zijn op dit forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die hier met de opti aan de slag zijn gegaan en die er tot in de puntjes alles over wisten posten niet meer op het forum,

had je vroeger een probleem met je opti had je meteen een antwoord op je vraag,nu niet meer. (Racker wist er alles van)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké man en ze komen niet meer terug zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racker is nog steeds op het forum, enkel plaats die geen berichten de laatste tijd.

 

Is het niet handig om even contact op te nemen met je leverancier van de Opti?

Of rechtstreeks met Airsupplies, tenminste ik meende dat die dingen daar vandaan kwamen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jackpot zij komen er ook niet uit jammer genoeg enja ik heb zeker veel gelezen van racker waar is die rakker haha maarja over paar dagen CO2 er in dan moet ik sowieso warmer draaien dus moet nu gewoon ff op me tanden bijten en wachten tot hij naar de opti dokter mag Han bedankt voor het mee denken he gab Warder het enorm hoor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd bosrand,zoals ik al zei,ze posten niets meer op het forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...