Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Topjuh

Handig Bij Stroomuitval

Recommended Posts

https://www.conrad.nl/nl/protector-sam-1000-stroomuitvalmelder-werkt-op-een-accu-geluidsniveau-85-db-a-624418.html

 

aangezien er mensen zijn die het niet kunnen veroorloven om tijdens hun slaap een stroomuitval te hebben.

Omdat er dan bijv langzaam een extreme wietlucht verspreid omdat je afzuiger dan niet werkt,,, kwam ik dit apparaatje tegen

 

Dit apparaatje wekt je zodatje snel erbij kan zij .

Iemand ervaring ermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak me meer druk om me licht dan de geur. maar als je een beste plantage heb dan begrijp ik wel dat je je ook druk maakt om de geur:p

ik heb geen idee of het echt werkt,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk als je dan door de alarm wakker word. maar wat doe je dan zonder stroom? de afzuigers met de hand draaien? :P denk je moet een noodstroom aggregaat hebben.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar maanden geleden hadden we natuurlijk die grote stroom storing, waardoor veel mensen zonder stroom zaten. Soms zit ik te denken wat nou een goeie oplossing kan zijn voor als de stroom uit valt. Je kan moeilijk een aggregaat op diesel starten in je huis haha.

 

Ik zat zelf te denken aan een UPS maar ik denk dat die wel duur zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk als je dan door de alarm wakker word. maar wat doe je dan zonder stroom? de afzuigers met de hand draaien? :P denk je moet een noodstroom aggregaat hebben.

hahaha nee het is bij mij wel eens voorgekomen dat de stop eruit sprong.

Gelukkig sliep ik toen nog niet anders was de geur het hele gebouw door gegaan.

Ik heb m toen met de hand terug kunnen zetten.

Bedoelde het meer daar voor.

 

Als de stroom door een hele wijk uitvalt hm ja dan ben je wel genaaid, dan snel alles sluiten handoeken bij de kieren leggen luchtdicht maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja oke, wanneer alleen je stop eruit vliegt kan het wel handig zijn. hehe ja ik zou ook niet de buurman willen zijn als iemand zijn diesel aggregaat in de woning opstaart. eigenlijk heb je wel een noodstroom aggregaat en een ups nodig. de ups voor de eerste minuut tot het aggregaat draait. alleen een ups houdt het niet lang vol, is in feite maar een reeks batterijen.

dus maar gw hopen dat de stroom niet uitvalt en alles netjes blijft draaien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

n1 bosbrand,

dat is denk ik de perfecte oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...