Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Firec

Hoeveel X Af Bijplanten

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben begin Mei begonnen met een guerilla kweek in het bos (2de keer dus nog veel te leren). 30 planten geplaatst jammer genoeg maar 18 bovengekomen. Hier baalde ik even van maar ik besloot om verder te gaan met degenen die wel waren bovengekomen en nadien gewoon een 2de reeks te beginnen.

 

Aangezien ik ondertussen ook nog op vakantie ben geweest kan ik nu pas beginnen aan deze 2de reeks. Maar nu begin ik sterk te twijfelen of het ondertussen al niet veel te laat hiervoor is? Zeker aangezien mijn andere planten al aardig in de bloei staan maar dit toch ook een hele tijd heeft geduurd om te bereiken.

 

Ik las ergens dat je buiten 3x autoflowers kan plaatsen zonder in de problemen te geraken, alleen kan ik nergens meer terugvinden wanneer ik deze nu ten laatste nog mag zaaien. Iemand hier een idee van? Het zou zonde zijn om nog eens 30 zaden erin te steken en geen oogst meer te halen. Voor de regen in de maan oktober heb ik niet zo veel schrik aangezien ik een zeil heb gespannen.

 

(Ik zal zien of ik later in de week nog een foto kan posten :spliff: )

 

Alvast bedankt :)

Edited by Firec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er gister nog een lichting ingepopt. Zou liever mooie reg stekken zetten zo laat in het seizoen omdat de dagen toch snel korter worden al en daarmee dus gewoon meer profijt hebt.

Ga nie bestaat niet dus kan prima nog alleen nooit zo rendabel als dat ze in juni/juli met lange dagen in volle glorie staan te bloeien..

 

Doorknippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nog 15 plantjes bijgezet, geen foto's getrokken van de spot.

Dit om de reden dat ik mijn ogen niet kon geloven, 6 hoofdtoppen gewoon verdwenen! En dit dan nog van de mooiste en grootste planten, ik dacht direct aan rippers maar dit zou me zwaar verbazen aangezien er geen schaar bij te pas is gekomen, de hoofdtoppen zijn of afgegeten of afgebroken. En een ripper zou toch ook direct alles meenemen? Nu heb ik dus 6 planten zonder hoofdtop, aan welk dier denken jullie? Het is midden in de bos ik denk dat reeën de dader zijn :verryangry: :kill: :verryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen foto's = geen fatsoenlijk advies, dat weet iedereen hier ondertussen :whistle:

windvlagen zijn meestal de boosdoener..

anders miss een ripper zonder schaar op zak?

 

wellicht een ripper die ook nog wat voor een ander laat staan, een ripper die dus alleen wat vindersloon afpakt.

let wel op hoor want ze komen gegarandeerd terug.. dat doen rippers ALTIJD!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van 2 van de 6 plantjes rap een foto getrokken. Een windvlaag sluit ik uit, dan zou er wel ergens een aantal stukken hoofdtop terug te vinden zijn en dit is niet het geval.

 

IMG 20150804 160439

IMG 20150804 160445

 

Ik hoop dat de foto's erop komen waarom maken ze dit toch zo ingewikkeld :whistle:

Edited by Firec

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, heb je voetsporen gevonden?

als ik het zo zie zou ik idd zeggen dat het rippers zijn.

je ziet duidelijk dat de takken naar beneden toe zijn afgescheurd.

 

zeker weten geen dier geweest!

 

greetz,

lufthgreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkel van mezelf, maar ik had de spot 10 dagen niet meer bezocht dus met de regen kunnen voetsporen al lang weggevaagd zijn.

rippers kan wel zeker aangezien het de mooiste planten waren waarvan de hoofdtop weg is. Er staan er nu nog wel een aantal maar die hebben lang niet zo'n mooie toppen.. Pffft denk dat dit mijn laatste jaar guerilla is geweest ieder jaar wel iets aan de hand :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt visite met mededogen gehad.

T restant moet je zien als bedankje..

 

Te lui om zelf te kweken. Honden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou ik nu het best doen, het overige veel te vroeg oogsten of het overige laten uitbloeien met het risico dat ze alles komen meenemen? Ik heb ook nog eens 15 Northern lights bijgezet op dezelfde spot :oeps :oeps :oeps :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je ze niet verplaatsen? Af worteld niet zo groot.

Anders je quechua ernaast mikken en bushlife voor de komende maanden.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wat heb ik bijgeplaatst kan ik eventueel nog wel verplaatsen. De andere dat er voorlopig nog staan ga ik gewoon vroegtijdig oogsten jammer maar dan heb ik toch nog iets..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Enkel van mezelf, maar ik had de spot 10 dagen niet meer bezocht dus met de regen kunnen voetsporen al lang weggevaagd zijn.

rippers kan wel zeker aangezien het de mooiste planten waren waarvan de hoofdtop weg is. Er staan er nu nog wel een aantal maar die hebben lang niet zo'n mooie toppen.. Pffft denk dat dit mijn laatste jaar guerilla is geweest ieder jaar wel iets aan de hand :(

 

KOm op man ,laat je kop niet zo vlug hangen , gewoon doorgaan , en nieuwe mooie spots gaan zoeken , als je slim bent zoek je nu , en bereid je het nu al voor , vast gaten graven en voeding en alles erbij gooien , je legt er een stuk plastic op of worteldoek net zo groot als het gat , en daar gooi je wat zand en vegitatie op , volgend jaar dat spul eraf halen , wat luchtig maken en planten maar , misschien iets voeding erbij ,en gaan met de banaan , nu zien ze je niet , veel bladeren aan de bomen ,dat is in het voorjaar nog niet .

Kom op als je het goed doet vinden ze je echt niet , eventueel wat gaas erom , zorgen voor zat water ,en goed is het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...