Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
crazyleon

Dringend : Op Vakantie

Recommended Posts

Beste allemaal,

Een dringend vraagje voor ik op vakantie vertrek.

Ik heb 4 Northern Light auto’s staan in een serre. Deze staan nu al een week of 4 in bloei.

Aangezien ik donderdag op vakantie vertrek voor 2 weken, vraag ik me af of het niet beter is van ze voor de vakantie te oogsten en met een gerust hart te vertrekken OF het beter zou zijn om ze te laten staan, met de kans op toprot.

Ik weet wel dat ik naar de trichomen zou moeten kijken, maar die zijn meer dan waarschijnlijk nog allemaal clear. Ook de haartjes zijn nog bijna allemaal wit. Wat ik wel al ontdekt heb zijn terugkerende bladeren die naar de toppen krullen. Ik heb hier ergens opgevangen hiermee op te letten voor toprot, daarom dat ik ze toch zou knippen. Of zoals het spreekwoord zegt : beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht.

 

Wat zouden jullie doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze nog minstens 2 weken laten staan .

Is iemand die voor de planten zorgt als jij weg bent ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die ze water geeft is er wel, maar ik maak me ongerust over die terugkerende bladeren naar de toppen. De persoon in kwestie kent de kenmerken van rot niet en gaat ze ook niet snoeien als ik erom vraag. Moeilijke keuze :( Ik heb liever iets, dan helemaal niets als ik terug kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt die persoon die ze water geeft toch ook vragen af en toe ff een paar goede pics te maken en jou te sturen zodat ie ze als nog voor je kan afknippen als jij vindt dat het moment daar is of de nood te hoog wordt. Succes en goede vakantie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze laten staan. Maar als je te onzeker bent. Knip je er twee en laat je er twee staan...

 

Fijne vakantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet ze anders gewoon buiten in de tuin als dat kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet ze anders gewoon buiten in de tuin als dat kan.

Dan krijgen ze toch zeker last van toprot met dit vieze weer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

met wat wind erbij en regelmatig een zonnetje of onder een afdakje gaat dat volgens mij beter dan in een windvrije serre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...