Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
autoflowers

Hoeveel Watt Is Een Afzuiger Nu Eigenlijk?

Recommended Posts

Ik heb onlangs een afzuiger aangeschaft voor een klein prijsje (tweedehands) er zit een slakkenhuis in die normaal 250 a 275 euro kost.

De afmetingen van mijn box zijn 40 bij 50 bij 60.

 

Heb hem net even in het stopcontact gedaan en hij maakt best veel lawaai in de nacht zouden de buren deze kunnen horen.

Moeten nog geiisoleerde slangen op aangesloten worden.

 

Maar volgens mij is deze afzuiger veel te zwaar voor mijn bescheiden droogruimte, had het even overlegd met iemand en die zei dat het best veel stroom neemt, maar bij de growshop hebben ze een dimmer die kost 60 euro waardoor je hem langzamer kan laten draaien. Volgens mij neemt hij dan ook gelijk minder stroom maar volgens diegene met wie ik dit overlegde nam het dan nog steeds vrijwel dezelfde hoeveelheid stroom ondanks de dimmer. Deze dimmer kost overigens 60 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg wel voor een goeie dimmer. Anders heb je een kans dat je afzuiger gaat brommen. Gr klaver :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n energiemeter nog in de kelder liggen, die ga ik er even tussen zetten, ook gelijk de prijs in euros zie je dan wat die verbruikt. Wellicht als ik de slangen erop zet dat het geluid al wat gedempt wordt. Als ik een halve kilo bijvoorbeeld wil drogen doe ik hem misschien een uurtje per dag aan, misschien is dat voldoende, althans dat hoop ik dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel kilo je wil gaan drogen met dat ding,

maar ik gebruik in mijn droog tentje (voor ca 500 gram) een badkamer afzuigertje.

Klein filtertje erop en laat het 24/7 draaien.. (wel donker vanzelfsprekend)

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...