Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RookieKweker

Coffeeshops Rotterdam Revieuwsp

Recommended Posts

Hey mensen ! , ik heb nog geen goede topic kunnen vinden over coffeeshops in rotterdam.

 

Dus hier een paar waar ik geweest ben met mijn meningen☺️

 

4floors - Vind het zelf een mindere shop weinig keuze , de prijs is te hoog vind ik zelf bijna 9€ degram voor pp? ( vind het meer voor touristen gericht deze shop)

 

Witte de with - prima shop , simpel en ze hebben wel redelijk wat keuze de prijsjes vind ik ook goed te doen

 

Sky high - leuke shop , goeie soortjes ook zoals strawberry kush , og kush en dat soort soortjes. Wel erg duur 15€ de gram

 

Pluto - deze shop vind ik zelf wat minder.

Ze verkopen er niet heel veel soortjes maar het is prima te doen. De wiet vind ik zelf van wat mindere kwalitijd , maar de northern light en jack herrer zijn daar erg lekker ( prijzen zijn prima te doen)

 

Sultan - 2 soorten wiet en 1 soort hasj. Dus bijna geen keuze maar je krijgt wel altijd veel voor wat je betaald.( ze stoppen meestal wat extra in het zakje) De hasj is de beste van rotterdam vind ik blijft altijd mooi zacht en een hele lekkere smaak.

 

Countdown - heeel veel soortjes echt bizar , de prijzen zijn echt goed ( amnesia&silver haze 9€ de gram) de normale wietjes zijn allemaal rond de 8€ de gram , en de kwalitijd is echt goed!

 

Happy days - de naam zegt het al haha😅 vind het een goede shop , redelijk wat soorten en de prijzen zijn ook goed. Ik kom hier zelf regelmatig ook heen.

 

Coffeeshop Maashaven - heel simpel , prima shop prima wietjes maar ik zou liever paar straten verder rijden voor countdown of happydays

 

Nemo - vind het zelf helemaal niks , personeel vond ik niet vriendelijk overkomen en de prijzen waren te duur voor de kwalitijd

 

Bilbao - hele goede shop ook. Vind het een beetje zoals countdown en happydays qua prijzen en soorten.

 

Coffeeshop het centrum - ik ben hier 1 keer geweest en nooit meer , ze hebben wel wat maar het personeel vind ik minder , ik had gevraagd om 5gram amnesia haze dus ik betaal netjes , ga ik richting huis is het thuis 3.8 gram ipv 5gram en ik kon 2 toppen weggooien ivm toprot

 

 

Nou mensen dit was het , ik hoop dat het wat bijdrage zal hebben aan mensen die nog niet vaker naar coffeeshops in rotterdam geweest zijn. Of mensen die iets nieuws willen proberen

 

Vragen over de coffeeshops ? Vraag ze maar

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nooit in 010 naar de shop, allemaal kakkerlakken tussen je toppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor overzicht. Ik ga ook nooit naar shop in Rotterdam, maar mocht ik dat willen weet ik nu waar ik (niet) heen moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige goede shop waar kwaliteit voorop staat in Rotterdam, is de Stichting. Uit het centrum gelegen in een rustige buurt en pal naast een school.

Zij profileren zich dan ook niet als coffeeshop, maar het is dé plek waar medicinale gebruikers hun medi/bio wietjes kunnen halen.

 

Je kan daar elke dag van het jaar komen en dezelfde soortjes die ze nu hebben, zullen ze over een jaar nog hebben, met dezelfde kwaliteit.

Het is 1 van de weinige shops waar ik nog koop in Rotterdam. 4 Floors had beter The Pool kunnen blijven.. sinds de overname(s) is het daar echt belabberd slecht geworden. Maar wel de hoofdprijs moeten betalen! Witte de With ook een toeristen shop waar je als je geen bekende van ze bent, troep krijgt. Of waar je 13€ per gr betaald voor Cheese (Haze) en je Cheese (skunk) krijgt. Als je eenmaal vaste klant bent, krijg je wel de goeie spullen...Hou ik niet van.

 

En Nemo is nog steeds dicht overigens na hun laatste akkefietje, maar daar wil je ook niet dood gevonden worden. Seven heeft ook goeie dingen, evenals de Huyskamer (Blueberry Haze is prima te doen daar). Bellamy heeft vaak lekkere varianten van Kush die ze in andere shops weer niet hebben. Het is helaas erg slecht gesteld met de meeste coffeeshops en de kwaliteit in Rotterdam. Als je ooit eens in Rotterdam een lekker wietje wilt halen wat gegarandeerd schoon is, is de Stichting the place to go to. En nee ik werk niet voor ze, maar kom er al sinds jaar en dag en nog nooit iets slecht of van mindere kwaliteit gekregen daar. Het enige wat ik jammer vind tegenwoordig is dat ze een uitstraling hebben van de ultieme Zen, met allemaal Buddha beelden etc en Free Tibet banners en zich daar ook hard voor maken wat natuurlijk prima is, maar sindskort zit er dan iemand achter de balie in Hell's Angel kleuren/kleding. Dat strookt dan weer totaal niet met de uitstraling van de shop... maar ja dat is 1 van de medewerkers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop skyhigh is een bagger shop geworden WW verkopen als PP ????? een echter smoker ziet direct et verschil::

 

coffeeshop pluto kwam ik voorheen altijd ruim 8 jr na verschillende eigenaren is het troep geworden

 

coffeeshop t centrum redelijk goed als je daar WW wilt kopen is het goed te doen wat rookiekweker zegt qua gr verschil dat gevoel heb ik soms ook hangt van het degene die er achter staat

 

coffeeshop amigo is wel redelijk goed niet altijd de nlx is wel lekker en de ww ook

 

coffeeshop geeltje is altijd goed voor een bubblegum is het waard om daar tegaan en ww is ook te doen

 

 

groet een echte diehard smoker uit rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop Countdown verkoopt sinds 2 maanden af en toe slechte wiet.

Maar het toppunt voor mij was dat ze me 3 x bewerkte wiet hebben verkocht waarvan ik vermoed met het middel ´brix+ ´.

( Alle 3 de keren wel netjes mogen omruilen , maar 3 x slechte wiet = voor altijd een afgeschreven coffeeshop voor mij )

Deze wiet ziet er donkergroen uit met iets dat op een vette thc laag lijkt maar als je het rookt proef je iets dufs chemisch.

Onder de microscoop zie je namelijk de thc amper meer omdat de rest 1 laag ???? is.

Hoofdpijn en pijn in mijn keel en een vriendin van me kreeg zelfs steken in haar longen.

Hier wil ik mensen voor waarschuwen omdat je gewoon niet met consumptie artikelen kan fucken.

De meeste mensen vertrouwen countdown als goede wiet, maar die tijd is helaas voorbij.

Het lijkt me dat er een soort ploegendienst is van eigenaren, de 1 verkoopt normale en de ander slechte.

 

Ik ga nu een hele goede coffeeshop aanraden in Rotterdam West.

Coffeeshop 7 op de joost van geelenstraat 69a.

 

Hier word dus geen bespoten wiet verkocht maar schone wiet met kwaliteit met rotterdam zuidse prijzen zoals de amnesia en silver haze voor 9 euro de gram.

Heerlijke haze met een goed schoon high effect.

Wit soorten als nlx en k2, 7,50 per gram.

 

De kwaliteit wiet is van rotterdam zuid naar rotterdam west verhuisd kan ik vertellen.

Op Zuid moet je tegenwoordig echt niet zoeken naar goede wiet want het is nog nooit zo slecht geweest op Zuid als in deze tijd.

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal.

Gisteren even langs the 4 floors geweest.

Cheese 13.50 per gram het smaakt er niet eens naar en veel te droog.

WW 8 per gram lekker wietje lange high en stoned gevoel.

Daarna doorgelopen naar 't centrum.

New York diesel haze 10 per gram geen lekker wietje zwaar op de keel.

Toen vroeg ik om cheese rook ik er later aan bleek het of amnezia of lemonhaze te zijn.

Daarna nog even langs het trefpunt geweest .

Allemaal leuke soortje in zakjes van 8/16€.

2 soortje genomen happyhaze en Blueberry.

Dat zijn echte aanraders heerlijke rokers.

The 4 floors ga ik nooit meer naar toe.veel te duur.

T centrum ook niet meer vragen om cheese en dan haze geven -_-

T trefpunt zeker nog een keer langs.

Greetz aantjes

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meestal naar verschillende maar de vrij goede wiet vind ik die amnesia haze van Sultan 9.0 eu gr en Centrum die haze die ik nu rook is wel goed.Ik zie weinig mensen iets zeggen van sultan wel weinig keus maar de wiet is goed iemand mee eens? en voor de rest weet ik niet zelf meer waar je goede wiet krijgt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prijzen, dat is alleen voor de elite te betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sultan is voor mij zeker geen aanrader....te weinig soorten, niet van de beste kwaliteit en zeker geen aangename coffeshop om er een jointje te roken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ben een week geleden naar daar gegaan en die amne haze vond ik maar niks haha ook niet meer voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen , countdown niet meer heengaan!

 

Ze zijn helemaal gek geworden daar

 

White widow / pp / edelweis

De normale wietjes vragen ze nu 10€ de gram voor

En de kwaliteit is zeker niet zo goed

 

En de hazejes waar ze eerste 9€ voor vroegen zijn nu 12€ geworden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit een shopke gedaan. Wordt hoogdringend tijd om dit eens te ervaren :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff verderop bij countdown heb je bilbao die is nu eigenlijk beter als de countdown

Share this post


Link to post
Share on other sites

4floors ook niet meer heengaan ! Alles is weer 1.5€ omhoog gegaan per gram

Ik was vanavond langs de 4floors, even kijken of ze een lekker wietje hebben.

Kijk ik op de kaart White Whidow 10,50...

 

Achterlijke prijzen heb dus niks gekocht en snel naar de witte de with gelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar vind je ergens goeie sterke isolator in shop in Rotterdam ? En hoeveel betaal je ervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...