Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
heesX72

Male Or Female

Recommended Posts

Beste Mensen, van het wietforum.

 

ik heb een vraag hoe zie je of een wietzaadje een mannetje is of een vrouwtje is?

 

ik las dat je naar de lijnen op het zaadje moest kijken of naar de achterkant van het zaadje.

 

dus wat is hier jullie antwoord op ik hoor het graag.

 

oja ik heb white widow zaaden van een vriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat je ze daarvoor moet ontkiemen en wachten tot het plantje zijn/(maar liefst)haar geslacht laat zien

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat je ze daarvoor moet ontkiemen en wachten tot het plantje zijn/(maar liefst)haar geslacht laat zien

 

ik weet ook niet veel maar hoe moet het geslacht er dan uitzien als ze ontkiemt zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duh, de 1 heeft een piemeltje, en de ander staat te koken.. :jump:

Edited by smellowmellow
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je uw plantjen, na ontkiemen, direct op 12/12 zet, lichtcyclus, dan zie je na 6 weken hét geslacht, bij een vrouwtjen, komen er haartjens in de oksels, en die vormen een wietblad, op de vertakking, tussen, stengel, en blaadjens/vertakkingen ... . (voorbloei)

Bij een mannetjen, ontstaan er balletjens, in diezelfde vertakking, en dat geeft u dan u stuifmeel om de moederplant/vrouwelijke plant te bevruchten, om er zaad vn te maken ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je uw plantjen, na ontkiemen, direct op 12/12 zet, lichtcyclus, dan zie je na 6 weken hét geslacht, bij een vrouwtjen, komen er haartjens in de oksels, en die vormen een wietblad, op de vertakking, tussen, stengel, en blaadjens/vertakkingen ... . (voorbloei)

Bij een mannetjen, ontstaan er balletjens, in diezelfde vertakking, en dat geeft u dan u stuifmeel om de moederplant/vrouwelijke plant te bevruchten, om er zaad vn te maken ... .

oke dat snap ik maar hoe gaat het dan met zaden kopen online want dan kan je bv 5 zaden kopen en en dan staat er bij dat het vrouwtjes zijn, hoe doen ze dat dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn verbouwde planten en dus altijd vrouw

als je mazzel hebt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn verbouwde planten en dus altijd vrouw

als je mazzel hebt....

staat er ergens een topic hoe je dat moet doen of een plant te kweken dat alleen vrouwlijke zaden maakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je even gaan zoeken op zilverwater.

 

Verder is er wel een theorie, dat je aan het zaadje zou kunnnen zien of het een man of vrouw is,

maar zelf heb ik daar helemaal niks mee..

 

Kijk maar eens in dit topic van de buren..

 

als je uw plantjen, na ontkiemen, direct op 12/12 zet, lichtcyclus, dan zie je na 6 weken hét geslacht,

 

Nou DonRoberto, als je na 6 week nog mannetjes in je hok hebt, dan is de bestuiving ook een feit.

Normaal kun je het na 2 week 12/12 zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf ontkiemen op 12/12 3 week voor de voorbloei erin komt denk ik. Bij mij stond alles vanaf ontkiemen in 30 dagen in bloei :) dus met 6 week heb je alles bestoven idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog ff snel naar dat plaatje gezocht DJ,

Maar je was me al voor... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, je ziet dat natuurlijk vroeger, dan na 6 weken, maar ik bedoelde gewoon, dat als je je plantjen vn af het ontkiemen op 12/12 zet, dat na 6 weken den bloei begint ... .

 

momenteel zit ik in week 5 ... .

 

maar ik héb dan ook eerst maandnhalf op 18/6 gewerkt ... .

 

om méér groei te kennen, en ietsken grotere plantjens ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...