Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Wat Is Er Met Deze Wiet Gebeurd?

Recommended Posts

gisteren kocht ik nog maar eens wiet van de plaatselijke albanees, nu heb ik opgemerkt dat er een gigantisch verschil in de kleuren van de toppen zit, eigenlijk heb ik nog nooit zo een kleur gezien van top(en ik rook al 12jaar.)

is dit te roken? heb een andere top ernaast gelegd om het contrast in kleur weer te geven.

op beide toppen zijn de trichomen wel even lekker milky en met ongeveer evenveel maar volgens mij hebben ze weer te snel willen drogen ofzo hun kennende.

gallery_44125_18298_26206.jpg

 

met vriendelijke groeten wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou best wel eens kunnen ziet er uit alsof het wel eens overvoed en snel gedroogd is

 

je moet die lui leren dat er meer geld in goede wiet zit,,,en hoe ze dat moeten kweken en drogen/bewaren

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik al geprobeerd, maar het enige wat voor hun telt is snel geld verdienen, daarom ben ik op dit forum terechtgekomen,

anyway bedankt voor de second opinion, nu kan ik mijn klacht teminste wat onderbouwen als ik me wiet ga inwisselen bij hen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit wiet uit albanie?

zo ja,

seal je kelder in het plastic

stop er enkele ventilators in

kieper de kelder vol met wiet

en laat het drogen=fermenteren=drogen.

 

een apart wietje wordt dat dan, meestal een skunk variant met soms erg veel zaad erin

zukiets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje: het wiet word gekweekt in belgie maar dit gebeurd door albanezen, het verontruste me vooral doordat er maar een ruwe 5gram van de 25 zo donker uitslaat maar de beide wietjes ruiken nog even vers (nog niet gecured)

 

nuja ik ga andere wiet eisen van die man en die zwarte toppen teruggeven, maar daarvoor moet ik hem kunnen uitleggen wat zijn kwekers verkeerd gedaan hebben in mijn ogen

 

of zou ik me er toch aan wagen om eerst eens te proeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind de foto een beetje aan de wazige kant ..

Maar dit heb je toch ook gezien toen je t aanschafte ? Waarom heb je het dan niet meteen gewijgerd ?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ orange: het was 8h in de ochtend, ik had me bed nog niet gezien je kent die toestanden wel, meestal heb ik niet te klagen bij hun daarom dat ik misschien ook niet echt meer kijk wat ze geven, daar moeten lessen worden uit ontgonnnen.

ik zal nog eens proberen een scherpere foto te krijgen maar mijn camera is de webcam van mijn laptop dus kan niets beloven

 

gallery_44125_18298_47409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeilijk gedoe zeg om ff je wietje om te ruilen in de shop waar ik kom als het je niet bevalt en je bent gewoon nog in de shop of je komt na 5 min weer terug klagen wegen ze het gewoon weer even en dan krijg je een ander wietje. I

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er hier iemand wat komt halen helemaal een partijtje ze mogen ruiken kijken en proeven en zeuren ... maar eenmaal de deur weer uit is het wel hun probleem.. meestal is het een gevalletje je krijgt waar je voor betaald ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

das een feit, bij iemand anders zou ik ook de moeite niet doen om het te proberen te verruillen maar, die dealer heeft de helft van zijn klanten door mij en ik krijg altijd meer dan ik vraag voor minder geld van hem, als ik hem kan zeggen wat zijn kweker verkeerd gedaan heeft zal hij me vast ook nieuwe wiet geven in de plaats en de fout ook doorgeven aan desbetreffende kweker. ik had het ook eens voor met half beschimmelde wiet, toen ik hem daarop wees is ie ook gewoon teruggekomen met goede wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het zo zoet gedroogd is zoals ik beschreef, hoeft dat geen probleem te zijn.

dan is het gewoon de eigenschap van de wiet.

 

als je in de top knijpt, heb je dan glimmende vingers?

ik zie ook wel eens toppen die als eerste het rooster van een knipmachine treffen

nadat de boel in de olijfolie is gesoept....

echt bijna druipende toppen, en je proeft het ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad nu je het zegt als ik in de top knijp heb ik glimmende vingers,

dus eigenlijk is het niet schadelijker dan andere wiet om te roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus jij houdt de Albanese mafia aan het werk?

En bezorgt ze ook nog extra klanten?

Goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja en zo probeerde de overheid iedere hasjroker ook een sympatisant van trorisme te noemen,

majah we weten wel beter he?

 

uh, nou ik vind die olijfolie wel echt tew proeven hoor,

en nee dat is niet gezond,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@foollonthehill: ja zo had ik het nog niet bekeken haha daarom ga ik achter die autoflower proberen een 1plantscrogg te doen waar ik hopelijk mee toekom tot de volgende ronde :D

 

@weetje: ok meer hb ik niet nodig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...