Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zoned-out!

Cbd Zaden!

Recommended Posts

CBD zaden zijn troep, zelfs de CBD crew zegt dat nou.

Vooral voor medisch gebruik zijn ze ongeschikt, omdat ze niet stabiel zijn

 

Om met Prof. Mechoulam te spreken; de voordelen van CBD zijn politiek, niet medisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertel is waar je dat gelezen hebt, want lijkt me sterk dat de cbd crew hun eigen genetica onderuit haalt.

wel ernstig om te zien al die magere fem foto's..

waar zijn de dijbeen dikke knuppels geblevenn>?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op niemand die mij op weg kan helpen heel dag bezig geweest met vergelijken, uiteindelijk groot deel voor veel minder gevonden op wiet-zaadjes.nl betrouwbaar of niet? Probeer elkaar helpen besteed veel tijd energie in onderzoek stel het zeer op prijs wanneer iemand met goed advies komt. Kan niet alles in een keer proberen moet ergens een streep trekken met alleen zaad red je het niet! Hopelijk wordt keuze's maken op deze manier makkelijk vast bedankt 👍

 

http://www.wiet-zaadjes.nl/wiedzaadjes-cbd-critical-cure.html

http://www.wiet-zaadjes.nl/wiezaadjes-cbd-mango-haze.html

http://www.wiet-zaadjes.nl/wietzaden-cbd-medihaze.html

http://www.wietzaadjes-onlinewinkel.nl/index.php?item=positronics-black-widow--5-stuks&action=article&group_id=57&aid=14027&lang=nl

http://www.wietzaadjes-onlinewinkel.nl/index.php?item=positronics-critical-47--5-stuks&action=article&group_id=57&aid=14047&lang=nl

http://www.wiet-zaadjes.nl/wietzaden-big-bud-5.html

http://www.wiet-zaadjes.nl/wietzaden-northern-lights-5.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je helaas niet helpen, ben zelf ook op zoek naar goede plantjes voor medicinale toepassingen, liefst zo veel mogelijk CBD. Ik heb mijn oog laten vallen op de Med Gom 1.0 autoflower. Voor zover ik kon vinden de enige autoflower met een 1:1 verhouding

 

Ben ook wel benieuwd waar dat van die CBD crew die hun eigen zaad neersabelen te lezen is??

 

 

 

Nog niet mee aan het kweken overigens, had al 5 andere staan voordat ik de Med Gom vond dus nu eerst maar afwachten of ik die in leven hou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op niemand die mij op weg kan helpen heel dag bezig geweest met vergelijken, uiteindelijk groot deel voor veel minder gevonden op wiet-zaadjes.nl betrouwbaar of niet?

 

wiet-zaadjes lees ik veel slechte verhalen over, www.wietzaadjes.nl daarentegen weer niet. Misschien hebben die ze ook?

 

Ik ben nu zelf bezig met de Shark Shock CBD van Dinafem (besteld bij wietzaadjes.nl, dus zonder streepje!). Ze is net een weekje of twee ontkiemd, dus heel veel kan ik er nog niet over vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Highness van RQS is mij goed bevallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende ronde ga ik de Dutch Charlotte zetten.

Dit is een nieuw CBD soort wat afkomstig is van de Charlottes Webb zaden en hoog in CBD moet zijn.

Ik krijg als het goed is binnenkort een uitslag van het labresultaat te zien, ben benieuwd.

Verder heb ik nog geen ervaring ermee, want ben pas aan mijn 2e ronde bezig en dat zijn hoofdzakelijk THC rijke soortjes.

 

Op de site van de CBD Crew kun je allerlei labresultaten van verschillende planten bekijken.

Ik dacht dat de CBD Skunk Haze goed uit de test kwam, maar kijk zelf maar even voor de zekerheid!

 

Ze zullen inderdaad hun eigen genetica niet de grond in boren, ben erg benieuwd waar je dat gelezen hebt Bubbleblower?

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me niet te veel laten misleiden Door de dutch charlotte

 

Dat de charlotte webb een clone only is komt doordat wanneer je een kruising maakt met een chemo type (20:1 cbd/thc) niet alle nakomelingen die zelfde verhouding zullen hhebben (slechts 25% & 50% bij een bx1) alleen wanneer je deze stabiliseert over 6 generaties en dat heeft dave niet gedaan. . Vind het ook bijna oplichterij als je iets een charlotte webb durft te noemen zonder er zeker van te zijn 99% die zelfde 20:1 verhouding heeft.

 

Moet je voorstellen dat je een kleuter met epilepsie hebt en heb alleen cbd wil geven.. koop je die zaden en is de kans het grootst dat je die 20:1 niet vind. Moet je elke plant laten testen in het lab. Veel gedoe!

 

Zelfde discussie pas gehad over de ACDC.. schijnt ook een strain te zijn die zo heet en niks met cbd te maken heeft..

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bubbleblower: verklaar je nader?

 

@dikkiedik: jion the club zoek zaden met hoog CBD gaat mij niet om de stone kort gezegd mishandeld dagelijks in elkaar getrapt vanaf kind tot publieke tijd. Gevolg hersenbeschadiging krijg het niet voor elkaar zonder stres slapen dagelijks moe genoeg van pillen hebben meer kapot gemaakt! Wanneer je gaat kweken met CBD Med Gom 1.0 houd mij op de hoogte als je het niet vergeet. Heel veel succes mag je uiteindelijk vinden wat je zoekt maak maar een update met kweekverslag als je dat wil natuurlijk.

 

@smokeybear: Helaas pindakaas gezien prijs verschil graag een bestelling gedaan, misschien gokje wagen voor een klein bedrag niet geschoten altijd mis advies altijd goed praktijk ervaring pakt hopelijk anders uit. Zelfde geld zit het goed laat hier een update achter hebben jullie een goedkoop alternatief. Bedankt voor de feedback stel het op prijs wanneer maak je een kweekverslag? denk even aan mij houd ik je in de gaten nog niet alles voor elkaar. Heel veel succes hoop dat jou zaden het goed doen.

 

@aquar: Bedankt voor je feedback heb je toevallig kweekverslag gemaakt met Royal Highness?

 

@gorilla: CBD Crew website gelezen zitten niet voor niets in het lijstje, heel veel gelezen begrijp "versnijden" van planten met minder rassen slecht voor genetisch opbouw (ziekte, weerstand, infecties enz..) kort gezegd zoek een plant van goed kwaliteit vergelijk het met "harddrugs" puur uncutt niet versneden met slecht genen correct me if i'm wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt zeker wel en dat ontkend Dave ook niet!

Dat staat ook op het geleverde zakje dat er verschillende types tussen zitten, maar ik ben er gewoon benieuwd naar en ga er een laten testen tegen die tijd.Het komende jaar gaan ze ermee verder om er stabiliteit in te krijgen.....ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook tegen dave gezegd, eerst testen voordat je nieuws brengt,

aan de andere kant: hij heeft haast en is bezeten door de plant.

 

cbd crew is de enige die de achtergrond van hun genetica kunnen waarborgen,

dus als je op safe wilt spelen kies je die.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf 4x med gom 1.0 en een NL buiten staan, die het okay doen volgens mij. De toekomst zal het leren.

Dus wellicht nader bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zelf ook de boot in gegaan met een F4 generatie van de cannatonic die niks meer met de orginele cannatonic te maken had.

 

wel leuke verhoudingen CBD/THC gevonden maar de planten wilden niet bloeien, en het kleine percentage dat wel bloemen maakte was niet noemenswaardig, niet de moeite waard om je tent mee te vullen met bedoeling olie te maken..

 

 

 

er zit voor veel mensen een commerciële drijfveer achter de CBD hype, ik wijs hiermee naar niemand,

en ontken ook zeker niet dat CBD waardevol kan zijn.

 

zoals weetje zegt: blijf bji de bron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje kent mijn bronnen wel.

 

http://www.mrnice.nl...116-post72.html

 

CBD strains zijn typisch relatief hoog in myrcene en laag in medische waarde.

Dit zijn de hoogste CBD strains van de afgelopen 60 dagen bij Analytical 360:

 

ACDC2, MMJ Universe, May 11

< 0.01% Linalool

< 0.01% Caryophyllene oxide

0.59% Myrcene

< 0.01% beta-Pinene

< 0.01% Limonene

< 0.01% Terpinolene

0.08% alpha-Pinene

< 0.01% Humulene

0.28% Caryophyllene

0.95% TERPENE-TOTAL

 

Sour Tsunami, Best Buds, June 11

< 0.01% Linalool

< 0.01% Caryophyllene oxide

0.37% Myrcene

< 0.01% beta-Pinene

< 0.01% Limonene

0.30% Terpinolene

0.03% alpha-Pinene

0.35% Humulene

0.33% Caryophyllene

1.38% TERPENE-TOTAL

 

Van MNS/CBD Crew;

 

Critical Mass 2, Twenty Plus LLC, May 14

< 0.01% Linalool

< 0.01% Caryophyllene oxide

0.27% Myrcene

< 0.01% beta-Pinene

< 0.01% Limonene

< 0.01% Terpinolene

0.08% alpha-Pinene

0.29% Humulene

0.18% Caryophyllene

0.82% TERPENE-TOTAL

 

Remedy, Canna Pi Consulting, June 16

< 0.01% Linalool

< 0.01% Caryophyllene oxide

0.20% Myrcene

< 0.01% beta-Pinene

< 0.01% Limonene

< 0.01% Terpinolene

< 0.01% alpha-Pinene

< 0.01% Humulene

< 0.01% Caryophyllene

0.20% TERPENE-TOTAL

 

Ps

https://www.google.com/patents/US20140057251?dq=cbda+synthase&hl=nl&sa=X&ved=0CB0Q6AEwAGoVChMI-pO17KPhxgIVQ7cUCh3kvg3D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor de info bubble :tu

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje: Bedankt voor je bijdrage stel dat zeer op prijs maakt een keuze maken makkelijker.

 

@Tuono: Top zou perfect zijn wanneer jij kweekverslag bij houd op het forum.

 

@plantformer: Zeker weten bedankt voor het delen.

 

@skunkmonster: Dat idee had ik eigenlijk ook zeg het anders kijk alleen nog naar zaden met genetica achtergrond waar niet geheimzinnig wordt gedaan.

 

@Bubbleblower: "kerel" snap daar de ballen niet van kort gezegd CBD waarde uit mijn lijstje klopt niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zoned-out: ik zal het in overweging nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zoned-out: ik zal het in overweging nemen.

 

Super voel je tot niets verplicht neem zeker de Med Gom 1.0 in overweging gezien de reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"dutch charlotte" ik vind het zelf nogal suggestief,

 

maargoed hier een test van een 1:3 THC:CBD type

 

ik gok dat 50% van de dutch charlotte CBD dominant is.. de percentages van de cannabinoids zullen variëren.

testen zullen het uitwijzen.

 

 

 

11140363_1614838542091203_2461236681715634111_n.png

 

 

zoals ik zei zou je moeten zoeken naar een CBD dominante plant zoals hierboven en eenmaal gevonden word het weer lastig om stekken van te houden als het in z uiteindelijke vorm geminiseerd zaad word

 

maargoed. wel chill dat er steeds meer CBD beschikbaar word voor diegene die er naar opzoek zijn :tu

 

heb zelf prima ervaring met de 1:1 olie, soort van detox (zweten) en spierontspanning.

 

leuk alternatief wanneer je niet helemaal knetter kan zijn maar voor mij geen meerwaarde over een stevige THC joint

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ironisch genoeg is dat onderzoek mede van dezelfde universiteit waaraan Prof. Mechoulam verbonden was. CBD heeft voordelen, maar THC heeft er meer en het allerbeste is het totale product, dat wordt bedreigd door de pharmaceutische industrie en (dus) de politiek.

 

De reden waarom ik de beste medische wiet nodig heb is omdat mijn moeder hetzelfde mankeert als jij.

Waar je waarschijnlijk bij gebaat bent is wiet met een hoog gehalte aan alpha pinenen, omdat dat "delays progressive joint space narrowing characteristic of arthritis and improves the biomechanics of articular joints by protecting chondrocytes".

 

Mijn favoriet op dat gebied testte vandaag zo, dus het één hoeft het ander niet uit te sluiten:

  • 6.25% ∆9-THC-A
  • 0.42% ∆9-THC
  • < 0.01% CBN
  • 5.90% THC TOTAL
    (∆9-THC-A * 0.877 + ∆9-THC)
  • 11.87% CBD-A
  • 0.31% CBD
  • 10.72% CBD TOTAL
    (CBD-A * 0.877 + CBD)
  • 0.08% CBG
  • < 0.01% CBC
  • 0.81% ACTIVATED TOTAL

Het mooie van deze is dat die ook altijd deze ratio heeft itt de CBD strains die niet stabiel zijn (ongeschikt voor medisch gebruik).

Op dit soort sites kun je dat zien: http://analytical360.com/testresults

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

right on: cannabis simplex

de hele plant en niets anders!

 

en bovenstaand is de enige echte manier van analyse.

thca is het zuur

en dat % vermenigvuldig je met 0.877

dus hier kun je goed zien dat er van alle THC,

maar een klein deel direct opneembaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef toe dat THC er buiten laten niet een goed idee is.Deden ze vroeger ook niet, al wisten ze de juiste benaming toen niet.

 

Dennenolie bevat ook genoeg pineen, maar in Durban ook genoeg in moeten zitten als je de goeie feno hebt icm THCV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...